Santasen Juho Tapparan maalissa pitsiturnauksessa Raumalla.Lähde Tapparan sivut.
Santanen Tapparan mukana...
3
444
Vastaukset
- ja Seppo Makaroni
Ilvekseen
- Minä tiedän
joku kirjoitti:
juttu tää on? http://www.tappara.fi/uutiset/070630.html
Juho Santanen on tosiaan lähdössä mukaan pitsiturnaukseen. Harri Säteri lähtee kuitenkin ykkös molariksi, mutta veikkaan Juhon pelaavan yhden ottelun. Myös huhuja siitä, että Juho olisi Tapparaan tulos on totta. Lempäälästä oli kuulemma otettu yhteyttä Tapparan ja Ilveksen toimitusjohtajiin. Ja Tappara oli kiinnostunut Juhosta. Sen takia mukana pitsiturnauksessa. Juhoa ollaan kaavailemassa ENSI KAUDELLE kakkos molariksi. Pekka Tuokkolan rinnalle. Nikkilän suunta on Kalpa. Ja lehdon ruotsin Modo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408