Tykkäätkö harrastaa

liikuntaa

yksin, vai yhdessä ystävien/vän kanss`?

17

823

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_vm56

koiran kanssa. Just saunan verran sitten tultiin tunnin lenkiltä. Ilman koiraa tuskin tulis riittävästi liikuttua.

• ja joskus ei:)

olen sanonut jokin aika sitten, että "liikunta on lääke lähes kaikkeen", mikä on kyllä tottakin. MUTTA miten saisi itsensä sinne lenkkipolulle? Toisinaan on hyvinkin motivoitunut, mutta sitten taas ei millään, ja liikunnan pitäisi olla säännöllistä! Yksin on mukavampaa, kun saa itse määrätä tahdin. Toisinaan mies kyl lähtee pyydettäessä kaveriksi. Silloin kun meillä oli vielä koira, niin sen kanssa oli aika hankala välillä lenkkeillä, kun oli niin paljon ihania tuoksuja mitä piti haistella, niin eihän siinä saanu kunnon sykettä aikaiseksi!:)

• ja sitten taas ei :(

No kyllä sauvakävelylenkille on aina välillä kiva mennä, ja sitten tulee taas aika kun ei millään viitsisi lähteä. Ja liikuntaa pitäisi harrastaa säännöllisesti- niin miten saisi itsensä motivoitua lähtemään, se on joskus vaikeaa! Miehen saan toisinaan kaveriksi, mutta yksin on silti parempi-saa määrätä tahdin itse! Silloin kun meillä oli vielä koira, niin ei saanu kunnon sykettä nousemaan, kun sen piti koko ajan pysähtyä haistelemaan "ihania tuoksuja". terv.N 52v. ps. nyt pitää mennä katsomaan "tahdon asiaa", saa taas nauraa kunnolla!

• Pirre*

kiva käydä jonkun kanssa yhessä, - mutku täällä ei ole kettää.:(

Lentopallo, tai joku joukkuepelikin oisi mukavaa, - mutku täällä ei oo mittää :)

• yks kottarainen

päivittäin ja töissäkin 8 tuntia edestakaisin ramppaamista. Vapaa - ajalla fillarilenkkiä jos jaksaa ja ilmat sallii ja lauantai - illat humpalla. Pururatakin menis melkein vierestä, mutta ei iltaisin tule yksin sinne lähdettyä, joten sauvat nojaa eteisen nurkkaan tyhjänpanttina. Liikuntaa harrastavat ystävät asuvat sen verran etäällä, että heistä ei ole seuraksi lenkille, nyyh

• Hyötyliikunnalla minäkin ja en osaa kuvitellakkaan käveleväni tai juoksevanani ympäri pururataa tai edestaas pitkin raittia ilman oikeaa asiaa.

Uimassa käyn likkakaverini 17v pojan kanssa. Siellä meillä on uimakilpailut, kumpikin kilpailee vain itsensä kanssa. Sellainen vanhanaikainen helmitaulu josta merkataan omat kierrokset. Kumpikin kuitenkin tarkistaa toistensa suoritukset. Se on hauskaa.

• tammikuun likka

yksin, tosin kaverin kanssa on mukavampi mennä ihan outoihin maisemiin pyöräilemään ja jos pitkänkin matkan ajelee, on turvallisempaakin.

• mantilja

Käyn aikaisin pitkällä aamulenkillä, muita harvoin näen siihen aikaan.

Haluan ehdottomasti tehdä lenkkini yksin, silloin voin ajatella tulevan päivän rasitukset sekä purkaa pois mielestäni eilisen mahdolliset ikävät tapahtumat.

Nautin aamulenkeistä, ei se mitään hikiliikuntaa ole, mutta kestää 1-2 tuntia, joskus enemmänkin jos jään "taivastelemaan" paikoilleni luonnon ihmeitä.

• ovat kiistattomat

Liikunta on ihan pakollinen ja yksin tai yhdessä, päivittäin. Jollei ole kaveria niin koira on sopiva lenkkeilyyn ja kaveriksi. Jos liikaa odottaa että kaveri mukaan, liikunta voi jäädä kokonaan.

• jartsev

Näin kesällä pyöräilen enimmäkseen, joskus kävelen ja hölkkäilenkin vähän. Yleensä yksin lenkkejä teen. Joskus joku tuttu ajellut seurana tai tullut juttelemaan taukopaikalle.

• *nainen*

Tuli vain mieleeni, koska itse ajoin toukokuun lopulla pyöräkolarin.Siitä lähtien sairaslomalla, on ollut sitä sun tätä asian kanssa ja nyt ensiviikolla polvileikkaukseen "vasta". Väärä diagnoosi yksityisessä lääkärikeskuksessa Helsingissä. Se onkin sitten pitempi juttu, mutta kypärä säästi kuitenkin pään ehjänä,joka on tässä tilanteessa edes hyvä juttu :)

Himoliikkujalla ja pyöräilijällä on ollutkin hijainen kesä, kyynärsauvojen kanssa liikumalla, voi hyvänen aika, mutta vierotusoireista on kumminkin selvitty.

Pakko tyytyä tilanteeseen ja toivoa,että polvi vielä joskus tulisi kuntoon. ????

Hyvää kesää Sinulle toivotellen.....

PS. Vastaus aloittajalle, liikun aina yksin, pyörällä ja kuntosalilla, mutta sulkapalloon tarvitsen kaverin (talvisin)

T:Nainen Eteläisestä-Suomenmaastamme

• jartsev
        *nainen* kirjoitti:

Tuli vain mieleeni, koska itse ajoin toukokuun lopulla pyöräkolarin.Siitä lähtien sairaslomalla, on ollut sitä sun tätä asian kanssa ja nyt ensiviikolla polvileikkaukseen "vasta". Väärä diagnoosi yksityisessä lääkärikeskuksessa Helsingissä. Se onkin sitten pitempi juttu, mutta kypärä säästi kuitenkin pään ehjänä,joka on tässä tilanteessa edes hyvä juttu :)

Himoliikkujalla ja pyöräilijällä on ollutkin hijainen kesä, kyynärsauvojen kanssa liikumalla, voi hyvänen aika, mutta vierotusoireista on kumminkin selvitty.

Pakko tyytyä tilanteeseen ja toivoa,että polvi vielä joskus tulisi kuntoon. ????

Hyvää kesää Sinulle toivotellen.....

PS. Vastaus aloittajalle, liikun aina yksin, pyörällä ja kuntosalilla, mutta sulkapalloon tarvitsen kaverin (talvisin)

T:Nainen Eteläisestä-Suomenmaastamme

Kiitti sinulle huolenpidosta ja Jospa leikkaus korjaa sun vamman. Ikävää tilanteesi, arvaan että haluaisit liikkua liukkaammin mitä sauvoilla pääsee.

Toivon paranemista niin ehkäpä vielä pääset pyörällä lenkille. Vaarojahan siinä on kieltämättä olemassa, mutta missäpä niitä ei olisi. Minulla on kaikki turvavarusteet käytössä, kuitenkin olen huolissani joskus tiellä.

• Angel of The Morning

Pidän liikkumisesta ja peleistä. Jumpata haluan yksin. Sillon kun kävin aerobicissa, puhuin harvoin kenenkään kanssa. Se oli sellainen oma pään tyhjäys. Työpaikan keväällä suunniteltu sählykään ei ole vielä toteutunut, ehkä sitten syksymmällä.

• Anskuliini

enimmäkseen, työmatka 7km polkupyörällä, kaupassa kävellen, katselen tv:tä jumppapallon päällä temppuillen.
      Toistaiseksi liikunta holdissa, rajoittuu vain jalan nostoihin ja ojenteluihin.

• seura

Kotona ollessa käyn salilla 5krt/vko.

Seura vaihtele.

Usein siellä on jokunen nuoruuden ajan tuttava.
      Uusia tuttavuuksia on syntynyt.

Tänään oli yksi NHL-jääkiekkoilija, paikallisen seuran kiekkoilija, keväällä valmistunut tippaiita, 67-vuotias betonimies ja muutama ulkonäöltä tuttu, molempia sukupuolia edustava juttukaveri.

Aina tulee myös tuo sosiaalinen puolikin hoidetuksi ilman mitään ennakkosopimuksia tai sitoumuksia.

• ei sen väliä

Joudun harrastamaan yksin, kun on vain tietty aika, millon kerkiän. Kuuntelen samalla tuttua radio-ohjelmaa. Kyllä se menee yksinkin. En minä muuta liikuntaa, kunhan kävelen voimakävelyä.

• Millaista on voimakävely? Anteeksi taas tyhmyyteni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe