Palstarakkautta

Haaveiija

Onko sellaista, vai onko se vain omaa kuvitelmaa,
romanttisuuteen taipuvan ihmisen?

25

2648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angel of The Morning

Kyllä minun mielestä. Onhan meillä runsas mielikuvitus :)

• Pirre*

palstallakin pitää olla rakkautta, mites muuten :)

J.k. ketä sie?

• Sillä siisti

kysymällä toiselta osapuolelta, sillä miksi tyytyisit kuvitelmaan, jos voit saada täyskäden??

• Akaton mies

Onhan ny toki, palsta rakkautta ja usiasti mä ainaki teitä tyttöjä haluaasin puristaa oikeen kovaa kaulasta, antaa oikeen kunnon pusunki. Niin ootta kivoja ja tulleet jo rakkaiksi, eihän minulla oliis palijon mitään iliman teitä. Niinkuun tua Pirreki on justihin ku oma vaimoo oliis. Oon oottanukki milloon alakaa komentelemahan, niin jopa se oliis sepällä kotoonen olo näillä palstoolla. Oikeen toivoosin sitä, ikinä enää kukaan oo viisoomas notta kuinka menetellähän. Sellaaset leikkisät kirijoottajat on kivoja ja kyllä niihin rakastuuki, ainaki tällaanen yksineläjä heleposti. terv. seppä ja pieni Tiitu-kani täältä kotoa.

• Pirre*
        Akaton mies kirjoitti:

Onhan ny toki, palsta rakkautta ja usiasti mä ainaki teitä tyttöjä haluaasin puristaa oikeen kovaa kaulasta, antaa oikeen kunnon pusunki. Niin ootta kivoja ja tulleet jo rakkaiksi, eihän minulla oliis palijon mitään iliman teitä. Niinkuun tua Pirreki on justihin ku oma vaimoo oliis. Oon oottanukki milloon alakaa komentelemahan, niin jopa se oliis sepällä kotoonen olo näillä palstoolla. Oikeen toivoosin sitä, ikinä enää kukaan oo viisoomas notta kuinka menetellähän. Sellaaset leikkisät kirijoottajat on kivoja ja kyllä niihin rakastuuki, ainaki tällaanen yksineläjä heleposti. terv. seppä ja pieni Tiitu-kani täältä kotoa.

Voi sitä seppää, - sanaseppää, oletkos kuullu sen sananparren kun "mihin hinkkuu, niin kohta siinä vinkkuu"?, mutta kyllä mie sulle sen komendooran soisin :), kiltin ja rakkaan komentelijan.

:)

• mies_vm56

sanotaanhan sitä olevan rakkautta ensisilmäykselläkin. Ja täällä on sentään mahdollista tutustua jonkun ajatusmaailmaan, joka kuitenkin lienee kestävämpi peruste kuin se mitä pelkällä silmäyksellä ihmisestä voi saada selville.

• Pirre*

prissi joka tutustui tulevaan vaimoonsa pitkän kirjeenvaihdon "avulla"; tietysti he olivat tavanneetkin ennen kirjoitteluaan.

Telkkarista tuli kerran sellainen ohjelma jossa tämä pari oli vieraana ja kertoi seurustelustaan, muistatko kahtoneesi?

• mies_vm56
        Pirre* kirjoitti:

prissi joka tutustui tulevaan vaimoonsa pitkän kirjeenvaihdon "avulla"; tietysti he olivat tavanneetkin ennen kirjoitteluaan.

Telkkarista tuli kerran sellainen ohjelma jossa tämä pari oli vieraana ja kertoi seurustelustaan, muistatko kahtoneesi?

kahtonut, enkä muutenkaan tiedä tapauksesta. Mutta mielestäni kirjeenvaihdon kautta (nykyään kai enemmänkin netin treffipalstat) tutustumisessa ei ole mitään sen ihmeempää kuin missään muussakaan tavassa tutustua vaikka täälläkin on joskus näkynyt mielipiteitä, joiden mukaan netissä tutustuminen olisi jotenkin kyseenalaista. Mitä niistä keinoista, lopputulos ratkaisee.

• Pirre*
        mies_vm56 kirjoitti:

kahtonut, enkä muutenkaan tiedä tapauksesta. Mutta mielestäni kirjeenvaihdon kautta (nykyään kai enemmänkin netin treffipalstat) tutustumisessa ei ole mitään sen ihmeempää kuin missään muussakaan tavassa tutustua vaikka täälläkin on joskus näkynyt mielipiteitä, joiden mukaan netissä tutustuminen olisi jotenkin kyseenalaista. Mitä niistä keinoista, lopputulos ratkaisee.

, että netti korvaa entisen kirjeen; onhan tämä tietysti realiaikaisempaa siihen etanapostiin nähen, mutta kiirehän se tässä iässä muutennii näissä seurusteluasioissa :))
        Sori tämä murteen käyttöni, mutku se taas lipsahti :/

• mies_vm56
        Pirre* kirjoitti:

, että netti korvaa entisen kirjeen; onhan tämä tietysti realiaikaisempaa siihen etanapostiin nähen, mutta kiirehän se tässä iässä muutennii näissä seurusteluasioissa :))
        Sori tämä murteen käyttöni, mutku se taas lipsahti :/

on yleensä pahasta mutta vaikkapa niissä tämän iän seurusteluasioissa ymmärrettävääkin koskapa tuo aika tahtoo mennä tässä iässä niin, ettei meinaa perässä pysyä.

Ei mittään sori, erilaaset murteet vaan piristääp, ite kun en ossoo ku korkeentaan sekottaa eri murtehia;)

• mies_vm56 kirjoitti:

on yleensä pahasta mutta vaikkapa niissä tämän iän seurusteluasioissa ymmärrettävääkin koskapa tuo aika tahtoo mennä tässä iässä niin, ettei meinaa perässä pysyä.

Ei mittään sori, erilaaset murteet vaan piristääp, ite kun en ossoo ku korkeentaan sekottaa eri murtehia;)

miten meneekin niin nopeasti...:( - kohta kesäkin ohi..:)

• mies_vm56
        Pirrejuupas kirjoitti:

miten meneekin niin nopeasti...:( - kohta kesäkin ohi..:)

kuin taas tämä iltakin jo luvattoman pitkällä. Pitkälleen vaan on pantava, että töihinkin taas huomenna pääsee. Ei se nukkuminen näin illalla tahdo kiinnostaa mutta ans olla kun ylösnousun aika koittaa;(

• mies_vm56 kirjoitti:

kuin taas tämä iltakin jo luvattoman pitkällä. Pitkälleen vaan on pantava, että töihinkin taas huomenna pääsee. Ei se nukkuminen näin illalla tahdo kiinnostaa mutta ans olla kun ylösnousun aika koittaa;(

kumpa saiski joskus nukkua puolillepäivin, - no jospa..jne..

Hyvää yötä vaan.

• on helppo

ihastua, sama kai se on täälläkin, ulkoavaruudessa.

• tammikuun likka

Nonni, vihdosta viimein tuo pikkuneiti 5 v. nukkuu. Pääsee mummu katteleen mitä palstalla tänään on käsittelyssä :))
      No tottakai sitä rakkautta täälläkin on. Mä ittekin oon ollu niin rakastunu yhteen miäheen. Kyllä mä vieläkin tykkään, mutta tota noin, emmää ny oikein tiiä mikä siihen tuli, muuta ku se jääkausi :) Jos mä joskus voisin kysästä niin kysäsen sitten, hih.

• näitä palstarakkauksia kohtaan. Tää on liian helppoa; toisesta pääsee eroon vaan klikkaamalla ruksiin oikeessa yläkulmassa.

Tottakai täällä voi kiinnostua jostain toisesta ihmisestä, ehkä vähän ihastuakin, mutta ennenkuin ollaan vastatusten ja napitetaan toisiamme silmiin ihan luonnossa niin se ei oo rakkautta vaan illuusiota.

T.
        Paloma

• tammikuun likka
        Paloma.se.co kirjoitti:

näitä palstarakkauksia kohtaan. Tää on liian helppoa; toisesta pääsee eroon vaan klikkaamalla ruksiin oikeessa yläkulmassa.

Tottakai täällä voi kiinnostua jostain toisesta ihmisestä, ehkä vähän ihastuakin, mutta ennenkuin ollaan vastatusten ja napitetaan toisiamme silmiin ihan luonnossa niin se ei oo rakkautta vaan illuusiota.

T.
        Paloma

Kuitenkin tosiasia on se, että kyllä sitä mieltyy eri kirjottajien tapaan ilmaista asiaansa. Toiset hauskasti muutamalla sanalla ja joku toinen taas kerronnallisella tavalla.
        Ei sitä nyt varsinaisesti voi rakastua, kun ei tunne ihmisiä ja todellisuus saattaskin olla ihan eri kuin tämä täällä. Itse kussakin.

Niin, miten niin klikkaa ruksin ?? :(

• Paloma.se.co kirjoitti:

näitä palstarakkauksia kohtaan. Tää on liian helppoa; toisesta pääsee eroon vaan klikkaamalla ruksiin oikeessa yläkulmassa.

T.
        Paloma

mie osaan rakastaa ihan helposti :) - palstarakkautta.

• Silloin sitä varmaan on.
      Surullisen usein sellaiset tunteet jäävät vain yksipuoleisiksi. Vaikka mitäs minä heti tyrmäämään. Kovastihan täällä toiset ilmaisevatkin ihastumisiaan.

• .........

palstarakkautta ...vastarakkautta.
      Piankohan tuon leipoeisin, sydämeensä sulavat, rintahansa palavat, lemmenliekit leiskuvaiset.
      Helskyttäisin satakielin, hymyilisin miten mielin, laulelisin omani iloksi.

ja kun näitä sanoja sujuvasti osaisi peräjälkeen pistellä ...

vaan menevät minulta sanat sekaisin , ja jälki on kuin suolla kulkisi liian suurin saappain.

ei ole soittajan lahjoja minulle luotu...

• Joku palstahahmo voi teoriassa vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, mutta ulkonäkö ja olemus ei välttämättä ole lainkaan sellainen miksi oli hänet kuvitellut.

Siksi suosittelenkin, että jos jotkut ihastuu toisiinsa, kannattaa heti aikaa tuhlailematta (sitä ei ole tässäiässä enää paljoa) siirtyä henkilökohtaisiin sähköposteihin ja weppikameralla tarkistaa miellyttääkö ulkonäkö ja olemus.

Tämä vain neuvona siksi, että se pettymys voi olla suuri ja vaikuttaa 50 iässä, ehkä niin lamaannuttavasti, että sitten on entistä vaikeampi löytää sitä rakasta.

Jos minulla olisi tilanne, että etsisin uutta, en missään nimessä ihastuisi niihin miehiin joilla on hyvä kommunikaatiotaito. Kokemuksesta tiedän, että ne vaitonaisemmat ja vähän puhuvat miehet ovatkin sitten huomattavasti aktiivisempia teoissaan.

• jartsev

Rakkautta, kiintymystä, ystävyyttä, kiinnostavuutta ja uteliaisuuttakin ehkä. Mutta kyllä minusta täällä voisi aivan hyvin rakastuakin jonkun viehättävään netti-persoonaan, ajatuksiin, sanoihin ja jne. Aivan niin kuin missä tahansa muussa kanssakäymisessä.

• täällä

iloa, surua, kehumista, haukkumista, lipomista, näykkimistä, miksei siis rakkauttakin.

• Yxitypy

se nyt kuitenkaan rakkautta.
      Sanoisin että ihastumista jonkun palstahenkilön kirjoituksiin. Löytää niistä samankaltaisuutta omien ajatusten kanssa, tai tykästyy jonkun huumoriin jne.

Eiköhän se rakastuminen vaadi kuitenkin esim. tään paltaihastumisen kanssa tapaamista livessä.
      Ihminen voi olla livessä ihan erilainen, minkä tuntuman hänestä saa palstalla.
      Onhan näistä jutuista saanut lehdistä lukea.

• tuo Galleria-sivu,

kun jokaisen pitää käydä siellä "piippaamassa" ! :)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe