jo aamukahvin tippuun?
Huomen ta virkuille kuitenki!!
panitteko
54
1464
Vastaukset
- Nääsnääs
-keskellä päivää tollasia kyselet? Kahvi on LAITETTU tippumaan jo pari tuntia sitten. ;-))
- mikhaildenisov
mäkin täällä istunu,unettomuutta se on!
- Nääsnääs
mikhaildenisov kirjoitti:
mäkin täällä istunu,unettomuutta se on!
-tartte paljoa unta näin kesä aikaan. Mulle riittää nelisen tuntia hyvin, kunhan sitten ottaa pienet 1-2 tunnin tirsat joskus illan suussa. Menee nukkumalla mielestäni tämä lyhyt kesä hukkaan... Aamut on parasta aikaa..
- mikhaildenisov
Nääsnääs kirjoitti:
-tartte paljoa unta näin kesä aikaan. Mulle riittää nelisen tuntia hyvin, kunhan sitten ottaa pienet 1-2 tunnin tirsat joskus illan suussa. Menee nukkumalla mielestäni tämä lyhyt kesä hukkaan... Aamut on parasta aikaa..
ilta-yöstä,se riitti!
- Nääsnääs
ilta-yöstä,se riitti!
-aikas niukkaa todellakin. Ei kai vaan kankkunen vaivaa :-) Se kun laittaa joskus hermoston sekaisin. Kokemuksesta horisen...
- mikhaildenisov
Nääsnääs kirjoitti:
-aikas niukkaa todellakin. Ei kai vaan kankkunen vaivaa :-) Se kun laittaa joskus hermoston sekaisin. Kokemuksesta horisen...
ei tarvi paljo unta eikä ruokaakaan,
ilma ja vesi riittää.. - Nääsnääs
ei tarvi paljo unta eikä ruokaakaan,
ilma ja vesi riittää..-jotain liikuntaa harrastat? Muistelen, että juttelit kerran pyöräileväsi jonkin verran? Vai onko sekin jäänyt kokonaan? Olis hyvä liikkua tunti, pari päivässä vähintään.. No, kyllähän sen itsekkin tiedät hyvinkin...
-Kunnon parinkymmenen kilometrin fillarilenkki ja siihen sitten kossua pakkasesta päälle.. Se se on elämää ;-)) - mikhaildenisov
Nääsnääs kirjoitti:
-jotain liikuntaa harrastat? Muistelen, että juttelit kerran pyöräileväsi jonkin verran? Vai onko sekin jäänyt kokonaan? Olis hyvä liikkua tunti, pari päivässä vähintään.. No, kyllähän sen itsekkin tiedät hyvinkin...
-Kunnon parinkymmenen kilometrin fillarilenkki ja siihen sitten kossua pakkasesta päälle.. Se se on elämää ;-))voin hyvin yhtyä,mutta munamankeli,ei!
- hörhöläinen
eikö aika olekin ihmeellistä?
- mikhaildenisov
Kanadassa tai USA;ssa asut.......sieltä moni
keskustele ja chattaa!!
- RedApple
äsken laitoin ja odotankin vesi kielellä,että päivän ensimmäisen kupposen saan :).
Jos saisi vaikka rauhassa sen juodakin...hiljaa jos hissuttelisi keittiössä niin ei poika heräisi :D- mikhaildenisov
3 tuntia jo hereillä ja nyt vasta vaimoki heräs!!
- sola
..aamua kaikille :)
Kahvi jo valmis...siis kohta mie herään.. ;)- mikhaildenisov
että heräät kunnolla,pusun kans!!
- sola
että heräät kunnolla,pusun kans!!
..mitääh..onko jo aamu.. ;)
*hali-hali* - mikhaildenisov
sola kirjoitti:
..mitääh..onko jo aamu.. ;)
*hali-hali*vai nukkunu niin siekksti että tunti menee
heräilyyn?? - sola
vai nukkunu niin siekksti että tunti menee
heräilyyn??..mä reissailin koko yön taas vuorilla, niin nyt vissii väsyttää siks.. ;)
ja tuli sellasta kahvia jotta lusikkakin seisoo siinä....
Hörmentä vaan kaikille....=:0)))- heti aamusta
tajunnassa seisottelee :-)
heti aamusta kirjoitti:
tajunnassa seisottelee :-)
kaksmielistä......tuu ite maistaa nii alkais hiuksetki seisoa pääs ellet sit oo kalju....=;0))))
- jo on
BBrunetti kirjoitti:
kaksmielistä......tuu ite maistaa nii alkais hiuksetki seisoa pääs ellet sit oo kalju....=;0))))
oho, on siinä sinun kahveessa ytyä, ku kaikki seisoo, lusikka, hiukset ja ties vaik mikä, juuuh niiih
jo on kirjoitti:
oho, on siinä sinun kahveessa ytyä, ku kaikki seisoo, lusikka, hiukset ja ties vaik mikä, juuuh niiih
parempi vähän ytyä kahvia ku litkua....=;0)))) ei seiso ku hiukset ja lusikka... järki mulla seisoo aina jo valmiiks...=;0))
- mikhaildenisov
aamulla,mä alan vasta herään!
- Sydänystävä-1
juotukin pari mukillista kaffeeta ja nyt on silmät kirkkat jo ;))
Huomenta vaan :)- mikhaildenisov
unohtanu,ompa vetelä olo
- Mantelimisu
unohtanu,ompa vetelä olo
puuhaillut..))
- mikhaildenisov
Mantelimisu kirjoitti:
puuhaillut..))
vaille 12 heräsin,sitt kävin pikkuostoksilla
- Mantelimisu
vaille 12 heräsin,sitt kävin pikkuostoksilla
hajuvettä vaimolle..))
- mikhaildenisov
Mantelimisu kirjoitti:
hajuvettä vaimolle..))
en siedä hajuvettä lainkaan,oon hirveen yliherkkä
vain puhdas ilma kelpaa.... - mikhaildenisov
en tee,en yötä valvo,onhan mulla unipilleriä
ja aamukahviakaan en jätä väliin! - Mantelimisu
en siedä hajuvettä lainkaan,oon hirveen yliherkkä
vain puhdas ilma kelpaa....voi harmi, ei sun vaimokaan voi sitten houkutella sua maagisilla vesillä..no, löytyypä mun omastakin perheestä yksi, joka ei kestä hajuvesien tuoksua..onhan näitä..
- mikhaildenisov
Mantelimisu kirjoitti:
voi harmi, ei sun vaimokaan voi sitten houkutella sua maagisilla vesillä..no, löytyypä mun omastakin perheestä yksi, joka ei kestä hajuvesien tuoksua..onhan näitä..
kävelylle,palaillaan!Puss o kram!!
- Mantelimisu
kävelylle,palaillaan!Puss o kram!!
tästä miehen kanssa shoppaileen..se seisoskelee kyllästyneen näkösenä jossain ja minä pengon ja pengon ihan kiusallanikin, kun saan sen lähteen mun matkassa..heh..Heippa sulle..))((
- mikhaildenisov
Mantelimisu kirjoitti:
tästä miehen kanssa shoppaileen..se seisoskelee kyllästyneen näkösenä jossain ja minä pengon ja pengon ihan kiusallanikin, kun saan sen lähteen mun matkassa..heh..Heippa sulle..))((
shoppailuun on epätavalliosta,varmaan kuinnväärin!
- Mantelimisu
yhtä sun toista...hm..viimetteeksi panin kirjeen laatikkoon..))
- Mantelimisu
yhtä sun toista mikhail..))
- P.Anin
.....panin.
- v-olkkari
.....pannutkaan.
..aamuteen tippuu.. varsinainen virkku..
- mikhaildenisov
joka ei oo virkku,tuo aamu-session oli
unettomuutta,mutta sitt nukuin 3-4 tuntia
ku akka oli menny töihin! mikhaildenisov kirjoitti:
joka ei oo virkku,tuo aamu-session oli
unettomuutta,mutta sitt nukuin 3-4 tuntia
ku akka oli menny töihin!..nukkumista..lepäämistä koska minulla on kesäflunssa.. heräsin kuudelta mtta sitten nukuin ja heräsin yhdeksältä ja sit tää onkin ollut valvekoomaa vessapaperitupot sieraimissa ja buranaa..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..nukkumista..lepäämistä koska minulla on kesäflunssa.. heräsin kuudelta mtta sitten nukuin ja heräsin yhdeksältä ja sit tää onkin ollut valvekoomaa vessapaperitupot sieraimissa ja buranaa..
paransin tuommosen kerran kanariansaarilla,
meni 4 l whiskyä ja kartta doleronia,mutta
flunssa lähti ennen ku henki!!! mikhaildenisov kirjoitti:
paransin tuommosen kerran kanariansaarilla,
meni 4 l whiskyä ja kartta doleronia,mutta
flunssa lähti ennen ku henki!!!..tekis mieli tässä kunnossa kyllä vetää.. miten aivolimaa voi näin paljon syntyy lyhyessä hetkessä?
- Viivi.
ja ajattelin taas mennä panemaan kolmannenkin kerran kahvin tippumaan, kun taas tekee mieli... kahvia.
- mikhaildenisov
aamukahvin ja muuki aamuinen riittää,aamiainen
siis!
- tänään!!!
Ja se on TOSI harvinaista meikäläisellä...
Panin nimittäin tuss... eikun tossua toisen eteen, kun...
...kävin jalkaisin kaupassa;) -Yleensä käyn autolla... - tätsä~
on tänää..vaikk..mitä....iha mitä kukin aatteloo..
- tätsä
tääki näköjää ... puolentunni viiveellä.......kuiha tääki koht toimii..??
- tätsä
pantiiha...sitä tänhää vaik mitä...kukin sa omassa mielikuvituksessaa miettii mitä......ukkon kaa en oo tehnä sitä enkä vieraitten mut kaikkee muuta o pantu............
- sulla ukkos
kans se kaikkein paras paneminen tekemättä...!!! No, ehkä ensi yönä:)
- tätsä
sulla ukkos kirjoitti:
kans se kaikkein paras paneminen tekemättä...!!! No, ehkä ensi yönä:)
tommorrouuuuuuuuuuuu..
- Sittennnn:))))))))
tätsä kirjoitti:
tommorrouuuuuuuuuuuu..
Te otatte takas kaikki panemattomat yöt, kivaaaaaa!!!!!!
- tätsä
Sittennnn:)))))))) kirjoitti:
Te otatte takas kaikki panemattomat yöt, kivaaaaaa!!!!!!
mut..eihän sitä vanhat jaksa ryskää jokaikine yö.....mut si ku jaksaa...siitähä on oksat pois ja osa runkoo....................tai ranka..kui vaa..
- mikhaildenisov
tätsä kirjoitti:
mut..eihän sitä vanhat jaksa ryskää jokaikine yö.....mut si ku jaksaa...siitähä on oksat pois ja osa runkoo....................tai ranka..kui vaa..
kahvista oli kysymys!!
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3492997Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591235- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837