serranon perhe dvd

serrano on paras

olisikohan serranon perhe sraja tulossa dvd:lle suomen kielisenä? Kertokaa jos tiedätte.

22

16700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulla dvd:tä

Serranon perheestä, ei ainakaan ole vielä julkaistu edes Espanjassa. Tätä vähän ajattelinkin että tuskin on julkaistu dvd:lle kun vähän kyseessä samassa kastissa oleva sarja kuin esim: Käenpesä, Salkkarit ja Kauniit ja rohkeat. Hyvä sarja on ja jos haluatte jaksoja itselle niin kannattaa nauhoittaa.

• VictorElias<33

Minä löysin jaksot 1-97 dvd:lle taltioituina netistä. Tosin eivät ole suomenkielisiä. Viimeinen tuotantokausi tosin puuttuu ja sen toivoisin löytäväni jostain. Jos joku tietää mistä löytyisi viimeisen tuotantokauden jaksot niin voisi kertoa minullekkin :P Minä itse löysin nuo jaksot osoitteesta www.zonadvd.com

• tuo dvd

on todellakin saatavana. Neljänteen kauteen saakka ainakin. Itse jo vuosi kyseistä sarjaa seurannut....

• serrano on paras
        tuo dvd kirjoitti:

on todellakin saatavana. Neljänteen kauteen saakka ainakin. Itse jo vuosi kyseistä sarjaa seurannut....

onko suomen kieliset teksitykset?

• Ei taida
        serrano on paras kirjoitti:

onko suomen kieliset teksitykset?

olla. Itse osaan sujuvaa espanjaa, joten en ole edes tajunnut kaivata tekstejä. Toivotaan, että pian tulee suomeksikin. Vihdoinkin loistava sarja saatiin tännekin telkkaan. :)))

• ajkfhsahof
        VictorElias<33 kirjoitti:

Minä löysin jaksot 1-97 dvd:lle taltioituina netistä. Tosin eivät ole suomenkielisiä. Viimeinen tuotantokausi tosin puuttuu ja sen toivoisin löytäväni jostain. Jos joku tietää mistä löytyisi viimeisen tuotantokauden jaksot niin voisi kertoa minullekkin :P Minä itse löysin nuo jaksot osoitteesta www.zonadvd.com

Voisitko hieman avittaa, miten ne dvd:t saa tilattua?? Kun pyytää kaiken maailman tunnuksia.

Kiitos

[email protected]

• meaow

• heklo
        tuo dvd kirjoitti:

mistä sen voi ostaa boksina tai erikseen!

• :D:D
        Ei taida kirjoitti:

olla. Itse osaan sujuvaa espanjaa, joten en ole edes tajunnut kaivata tekstejä. Toivotaan, että pian tulee suomeksikin. Vihdoinkin loistava sarja saatiin tännekin telkkaan. :)))

voisitteko kertoa tai voiks joku kertoo et miten niinku voi tilata ne? ne on kyl iha sika kalliit :/ mut minkäs sille voi jos on niiiiiiii, koukussa :DDD

• los serrano

saako siihen englanninkielisiä tekstejä?
      Pakko saada se dvd-boksi mutta espanjankieli on valitettavasti vielä hakusessa. ja olis kiva jos joku vois neuvoa miten täältä http://www.planetacomic.net/dvd_detalle.asp?Id=677&cat= 6137 tilataan se, koska en ymmärrä mitä nappeja pitää painaa :D KIITOS!

• Jepsis.

Serranon perhe dvd-boksit ilmestyy Suomessa 12.12. Luultavasti niissä on sitten suomenkieliset tekstit, eihän siinä muuten olisi mitään järkeä.

• Nansku

Onko tämä 12.12, eli tänään ilmestyvä serrano boksi juttu varmaa? Että se olis tänää tullu myyntii suomee?

• seuratupa

• tietoa

• diudiuu
        tietoa kirjoitti:

Koska tulee toiset tuotantokaudet myyntiin?

apuaaa mä ooon _niin_ koukussa tohon:D ostin ekan tuotantokauden ja katoin sen jo mut osaisko KUKAAaAN sanoo et millon 2 tuotantokausi tulee suomen myyntiin???

• Serrano-fani1
        diudiuu kirjoitti:

apuaaa mä ooon _niin_ koukussa tohon:D ostin ekan tuotantokauden ja katoin sen jo mut osaisko KUKAAaAN sanoo et millon 2 tuotantokausi tulee suomen myyntiin???

http://www.warnermusic.fi/serranonperhe/

Tuolla kerrotaan sarjan toisen tuotantokauden DVD:stä. Pitäisi siis ilmestyä ihan piakkoin... JES!!!

• DoubleJ
        Serrano-fani1 kirjoitti:

http://www.warnermusic.fi/serranonperhe/

Tuolla kerrotaan sarjan toisen tuotantokauden DVD:stä. Pitäisi siis ilmestyä ihan piakkoin... JES!!!

Moikka!

Onko kukaan tietoinen millon tulis kolmas tuotantokausi myyntiin. 1. ja 2. katottu jo niin monta kertaa että vuorosanat alkaa sujua... =)

• Illius

• merikukka

voiko serranon perhe jaksoja katsoa jostain ilmaiseksi netissä?haluisin etenkin katsoa 4-5 tuotantokauden jaksoja.

• diegotheking
    • serris

Nyt ovat ainakin cdon.com:issa. Saatoin olla vähän myöhässä mutta mitä pienestä:DD

• Mää vaan ihmettelen.

Tästä ei ilmeisesti ole olemassa mitään complete boxia? Siis semmosta missä olis kerralla kaikki? Itse en ainakaan löytänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2906
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      173
      2898
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2391
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      361
      2162
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1860
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1545
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1378
    9. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      28
      1360
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1342
    Aihe