kylläpä on kuopio prostituutio vapaa kaupunki ,sillä muutama viikko sitten olin lomailemassa siellä ja tietenkin kyselin taksi suhareilta mestoja mutta ne ei tienneet muuta kuin thai hieronta paikkoja ja nekin menee kiinni klo 21 .lisäksi eräässä pubissa ilmeisen asiantunteva asiakas sanoi ettei muuta saa kuin hierontaa.sihteeri opiston sivut vilkaisin myöhemmin ja yksi ainoa nainen tarjolla.ilmeisesti matka itä rajalle liian pitkä ,tytöt ottavat asema paikakseen mieluummin jonkun lähermpänä olevan kaupungin.
kuopiossa
15
4450
Vastaukset
- deittipalstoilta..
Itse lueskelen deittipalstoja ja siellä on Kuopiossakin riesaksi asti noita itseään kaupittelevia, et ole vaan osunut oikealle sivulle.
- netistä tosiaankin
millä sivuilla niitä löytyy niin tietää ensi kesänä ennakkoon varata nainen
- pieksämäellä
tämä se vasta tyhjä kylä on palveluja tarjoavista naisista.Ei kyselemällä,ettimällä,ei millään oo löytynyt,liekkö noita olemassakaan tällä kylällä.
- Piirinuohooja
... Tuupovaaran kirkolla. Kantsii ajella talosta taloon ja kysyä emänniltä, onko talossa lihanpuutetta. Piha ja kukat täytyy ehottomasti muistaa kehua.
Korville tulee monesti aika sutjakasti, mutta sietäähän sen, kun sentään meleko ussein pääsee pukille. Ja varmat tapaukset muistiin!
Isäntiä kantsii varoo, juoksin kerrakin tosi tiheeseen. Perkele ku ei ollu ajanottajia, olis mailin muailimanennätys miun nimissä. Onneks jäi auto syrjemälle, ei varmaan muuton olis jääny formulakuntoon. Sille tielle en ennää poikkee. - Miina-Mari
Piirinuohooja kirjoitti:
... Tuupovaaran kirkolla. Kantsii ajella talosta taloon ja kysyä emänniltä, onko talossa lihanpuutetta. Piha ja kukat täytyy ehottomasti muistaa kehua.
Korville tulee monesti aika sutjakasti, mutta sietäähän sen, kun sentään meleko ussein pääsee pukille. Ja varmat tapaukset muistiin!
Isäntiä kantsii varoo, juoksin kerrakin tosi tiheeseen. Perkele ku ei ollu ajanottajia, olis mailin muailimanennätys miun nimissä. Onneks jäi auto syrjemälle, ei varmaan muuton olis jääny formulakuntoon. Sille tielle en ennää poikkee.... sussa kyllä hyvän tarinaniskijän ainesta! Synkkä päivä melkein pelastui räkättäessä.
- Piirinuohooja
Miina-Mari kirjoitti:
... sussa kyllä hyvän tarinaniskijän ainesta! Synkkä päivä melkein pelastui räkättäessä.
Mie en muistanu ees nauraa siinä juostessa, hyvä jos sinä. Perkeleeen riski mies kirveen kanssa perässä ja mie housut käjessä ajojäniksenä. Ei suurempoo naatintoo ...
- S- bonus
.. siitä ei tarvitse maksaa. Mene vaan Apteekkariin, niin jo on kumma ettei irtoa.
- apteekkarissa
vilisee puutteessa olevia n. keski-ikäisiä eronneita naisia, varmaan saat tuheroa! rumiahan ne on kuin mitkäkin mutta pääasia että saa reikää!
- Anonyymi
apteekkarissa kirjoitti:
vilisee puutteessa olevia n. keski-ikäisiä eronneita naisia, varmaan saat tuheroa! rumiahan ne on kuin mitkäkin mutta pääasia että saa reikää!
No ei nuo miehetkään hyvännäköisiä ole.
- 6969696
katsoppas www.seksitreffit.net johan rupee löytyy
on Jennaa,caritaa yms - Anonyymi
Ei ne kerro. Ne sais ite ongelmia.
- Anonyymi
Olen todella samaa mieltä siitä, että maksullisia palveluita on vaikea löytää; mutta jotkut naiset, joilla on vapaa henki, nauttivat vain seksistä. Kuten kokemukseni voi todistaa.
- Anonyymi
.l.
- Anonyymi
Buaahaa spede Buaahaa.
- Anonyymi
Empä usko että on pitänee vaan varmaan tietää paremmin mistä etsiä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 624898
- 733982
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2543591- 1183138
- 482944
- 232618
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2662270Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192246- 381943
- 1081902