Tulipas mieleen että olisi aika hauskaa saada ajettava ruohonleikkuri rekisteriin! Onko kellään kokemusta? Mihinkä luokkaan kannattaa rekisteröidä ja paljonko on vakuutukset jne. Pitääkö laittaa esim. vilkkuja tai jarruvaloja ym.? Jos saa vaikka traktoriksi niin silloinhan huippunopeus saisi olla 45km/h(?). Omaan yksilööni on ainakin erittäin helppo muuttaa välityksia. Mietin myös jos virittäisin kaasulle, jarrulle ja kytkimelle erilliset polkimet niin johan olisi hauska ajella pitkin kyliä. Onkohan mahdollista edes pelkkä rekisteröinti? Mitenkäs peräkärryn vetäminen? Koitin jo katsella AKE:n sivulta mutta eipä löytynyt..
Ajettava ruohonleikkuri rekisteriin?
3
4809
Vastaukset
- ajatus sinänsä
Olishan tuo varmasti mukavaa, mutta eiköhän kannattais hankkia sitten ihan oikee traktori tai vaikka halpa auto jos kerran täytyy kytkimiä sun muita kulkupelissä olla... Voi tulla halvemmaksikin kuin tuollaiset muutokset ruohonleikkuriin... Eri asia tietenkin jos et omista minkään valtakunnan ajokorttia, tuskin siinä tilanteessa saisit ajaa "viritettyä" ruohonleikkuriakaan mikäli moinen olisi mahdollista.
Kysyhän vaikka AKE:lta, saavatpa siellä jotain jännää mietittävää. :) - Fortsoni
rekistöröityä olen itse joskus ajanut kaupungin hommissa.Siinä oli valot ja vilkut.
- rekisteröijä
Traktorissa pitää olla hyväksytty koppi ja paljon muuta pakollista ja hyväksytettyä varustusta. Ei käytännössä onnistu mitenkään.
Ajettava ruohonleikkuri rekisteröidään tarvittaessa moottorityökoneeksi, max 40 km/h.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181