odottaminen

argonzero

olen odottanut,syntynyt ja kuollut,jo 6 kertaa aina joutunut palaamaan takaisin.minkä voin tälle uucelleen syntymisen kierteelle?joka kierroksella pyrkinyt tulemaan paremmaksi ihmiseksi.olen opetellut ne aina lapsesta asti uudestaan tällä valaistumisen tiellä!jeesuksen kohtasin jo kauan sitten ja hän sanoi;odota minä tulen pian?olen tätä nykyisessä elämässä pyhittänyt elämäni odottamiselle ja lupaukselle jonka vuoksi kannattaa taas odottaa,kuolla ja syntyä uudestaan.

7

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuoleva ihminen

      Fakta on että kuoleman jälkeen ei ole yhtikäs mitään. Missä ovat kaikki todisteet kuoleman jälkeisestä elämästä? No niitähän ei ole. Jonkun höperön ihmisen tarinoita, ei yhtikäs mitään konkreettista. No onhan meillä suttuisia videoclippejä ufoista. Minkä ihmeen takia ne aina ovat niin huonolaatuisia? Nythän eletään todella teknisen kehityksen huippuaikaa ja kyetään ainoastaan saamaan jollain VHS-palikalle todisteita ufoista, todella lapsellista.

      • Nimetön

        Missä on kaikki todisteet siitä, että kuoleman jälkeen ei mitään tapahdu?


      • jarouse

        Mitä sanot niistä kertomuksista joissa pienet lapset puhuvat edellisestä elämästään (niitä löytyy netistä)?!
        Lapset muistavat ja ovat kertoilleet yksityiskohtaisia asioita -asioita joista heillä ei ikänsä puolesta ole tietoa?
        Dalailama on myös inkarnaatio edellisestä Dalailamasta ja hänet löydetään jo yleensä erittäin varhain koska hän pystyy muistamaan yksityiskokohtia edellisestä elämästään: Esineitä jotka ovat kuuluneet hänelle ,vaatteita,tapoja etc.
        Ovatko nämä valheita?


      • Pastöri säll2
        Nimetön kirjoitti:

        Missä on kaikki todisteet siitä, että kuoleman jälkeen ei mitään tapahdu?

        Virallisesti Ev-lut kirkko opettaa ihmispolon kuoltuaan nukkuvan ikiuneen, josta ristin Kiesus hänet viimeisenä päivänä herättää. Ev-lut kirkkon oppeihin ei kuulu reinkarnaatio. Ev-lut kirkon mukainen uskontunnustus sisältää ruumiin ylösnousemusopin
        päläpälä..."ja Pyhään Henkeen,   
        pyhän yhteisen seurakunnan,   
        pyhäin yhteyden,   
        syntien anteeksiantamisen,   
        ruumiin ylösnousemisen   
        ja iankaikkisen elämän"
        ts. polttohautauskin sotii evlut oppia vastaan koska tämän jälkeen ei ole ruumista mikä ylös nousisi. Noh, leijuuhan se tuhka helpommin tuulessa kuin kasa luita.


    • AVortac

      Kuusi kertaa on aika vähän. Voisiko olla niin, että vain MUISTAT kuusi edellistä ruumiillistumaasi, mutta niitä onkin todellisuudessa enemmän?

      Minä olen ainakin niin uupunut tähän fyysisessä kehossa pyörimiseen että olen varmasti ruumiillistunut jo liian monta kertaa. Varmasti hidas oppimaan mä. :)

      - Vortac

      • argonzero

        ruumis kuolee ja sielu jatkaa aina ikusta matkaansa.elämä on aina lahja luojalta se pitää ottaa aina kiitollisena vastaan oli se minkälainen tahansa.vanha viisaus menneisyydestä sanoo;löytääkseen ja päästäkseen paratiisiin on ensin käveltävä läpi helvetin!


    • Lautaa

      Se on aivan varmaa,että kuoleman jälkeen tapahtuu jotain.
      Se alkaa arkun lahoamisesta ja päättyy ihmisen muuttumiseksi kirjaimellisesti mullaksi.
      Joten ei sitä ruumista jää tuossakaan vaihtoehdossa.
      Uudelleen syntyminen on kyllä mahdollista mutta ei samassa hahmossa missä kuoli koska atomit ovat silloin jo levinneet taivaan tuuliin.
      Tietoisuus herää kyllä jossain vaiheessa mutta tuo lasten entisen elämän muistelu on vain huuhaa porukoiden hypnoosissa tekemä juttu jossa lapset puhuvat sitä mitä aikuiset heidän haluavat puhuvan.
      Asiasta on tieteellinen näyttö , ohjelma tuli jokin aika sitten Teemalta.
      Lähes jokainen astronautti on kokenut kyseisen ilmiön pyöriessään sentrifugissa.
      G - voimat saavat sen aikaan ihan ilman mitään yliluonnollista juttua.
      Ihmiset ja etenkin nuoret ja vielä keski-ikäisetkin ihmiset joilla on paljon menetettävää ja jotka haluaisivat elää ikuisesti yksinkertaisesti pelkäävät kuolemaa koska eivät voi hallita sitä.
      Tämä on syy miksi uskonnot kuoleman jälkeisestä elämästä on keksitty.
      Vanhat ja kuoleman sairaat eivät enää pelkää , he haluavat vain, että kivut loppuvat ja mitä tapahtuu kuoleman jälkeen on se ja sama.
      Tosin osa odottaa sitä innolla , eihän sitä tiedä todellisuudessa mitä kuoleman jälkeen tapahtuu sielulle, voihan se jäädäkin olemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe