Venäläiset ostavat jo

viidenneksen Suomen

16

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

      Rahaa Itä-Suomeen.

      • kaiken näköisiä

        tauteja esim järvisyyhy on heistä lähtöisin!!
        Että uskallatkos mennä enää uimaan saimaan vesiin??


      • luulotautinen
        kaiken näköisiä kirjoitti:

        tauteja esim järvisyyhy on heistä lähtöisin!!
        Että uskallatkos mennä enää uimaan saimaan vesiin??

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?


      • venakon kanssa uimaan
        luulotautinen kirjoitti:

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.


      • syyhyn ilman kokemusta
        venakon kanssa uimaan kirjoitti:

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.

        vain ja olet kateellinen köyhyydessä kateellinen eläjä!


      • huomannut
        luulotautinen kirjoitti:

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?

        että kaikki naivit ihmiset sanovat "höpö höpö". Pätee sinuunkin, kun luulet venäläisomistuksen olevan vain iloinen asia!!! Niin ja jos et ole kuullut järvisyyhystä, niin tietämätönkin olet!!! Ja avuton kaupan päällisiksi, jos et osaa googlettaa!!!


      • uimaan?
        venakon kanssa uimaan kirjoitti:

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.

        Ensin kysyisin, että sairastavatko mielestäsi kaikki venäläiset järvisyyhyä?

        Googlaamalla löytyi paljon tietoa järvisyyhystä ja vesistöistä, joissa sitä esiintyy. Saimaan vesistöstä ei ollut mainintaa.

        Eikä ole tervetta mennä venakon kanssa uimaan, vaikkakaan ei siitä mitään syyhyä saisi.

        Täysikasvuinen imumato elää loisena vesilinnun verisuonistossa, eli järvisyyhy ei tule vesistöön ihmisen välityksellä.
        "Ceracia-toukka voi "erehtyä" väli-isännästään ja ihmisen osuessa kohdalle kiinnittyä tämän ihoon. Järvisyyhyksi kutsutaankin ihottumareaktiota, jonka nämä toukat saattavat saada aikaan joidenkin ihmisten iholla.
        Itse toukka ei pysty ihmisessä kehittymään ja se kuolee jo muutaman tunnin kuluessa.
        Lähde: Suomen Vesiensuojeluyhdistysten liitto"

        Ota taukki selvää asioista, ennen kuin alat tänne typeriä ennakkoluulojasi kirjoittelemaan.


      • huomannut
        huomannut kirjoitti:

        että kaikki naivit ihmiset sanovat "höpö höpö". Pätee sinuunkin, kun luulet venäläisomistuksen olevan vain iloinen asia!!! Niin ja jos et ole kuullut järvisyyhystä, niin tietämätönkin olet!!! Ja avuton kaupan päällisiksi, jos et osaa googlettaa!!!

        No huomaa sitten postauksesi yläpuolella oleva kirjoitukseni.
        Minä, avuton ihminen vähän "googletin" tai googlasin.

        HÖPÖ, HÖPÖ sullekin.

        Terv: naivi ihminen


    • että saksalaiset ostavat koko Suomen. Eivät ostaneet.
      Hinta tulee aina vastaan. Hinta nousee jokaisen ostoksen myötä.
      Tosin hinta on jo nyt noussut kattoon. Venäläisillä on jumalattomasti rahaa.

    • adressiin
      • kauheenhämmästynyt

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.


      • vaan
        kauheenhämmästynyt kirjoitti:

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.

        Burgina Fasolaiset.


      • myyvät kun ostaja
        kauheenhämmästynyt kirjoitti:

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.

        varakas löytyy. Joutaa tämän toivottoman "maamme" myydäkkin. Muuttakaamme KARJALAAN1


    • vaan

      rantojen omistajille.

      Perseaukiset suomalaiskommunistit, jotka eivät omista mitään, kitisevät kateuttaa naapureista, jotka tienaavat hyvän hinnan. Verkkouutisethan on kommaripirujen perinteinen pää-äänenkannattaja.

    • eivät riittäneet?

      Eikö riittänyt, että veivät meiltä perskule Laatokan rannat ja nyt pitää tunkee tänne ottaa meidän mannut.

      • ne ostaa

        rahalla.
        "Money talks, bulshit walks"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe