Venäläiset ostavat jo

viidenneksen Suomen

16

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaa

      Rahaa Itä-Suomeen.

      • kaiken näköisiä

        tauteja esim järvisyyhy on heistä lähtöisin!!
        Että uskallatkos mennä enää uimaan saimaan vesiin??


      • luulotautinen
        kaiken näköisiä kirjoitti:

        tauteja esim järvisyyhy on heistä lähtöisin!!
        Että uskallatkos mennä enää uimaan saimaan vesiin??

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?


      • venakon kanssa uimaan
        luulotautinen kirjoitti:

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.


      • syyhyn ilman kokemusta
        venakon kanssa uimaan kirjoitti:

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.

        vain ja olet kateellinen köyhyydessä kateellinen eläjä!


      • huomannut
        luulotautinen kirjoitti:

        Mistäpä keksit tuon järvisyyhyn?
        Mimmonen tauti se on?
        Onko kokemusta?

        että kaikki naivit ihmiset sanovat "höpö höpö". Pätee sinuunkin, kun luulet venäläisomistuksen olevan vain iloinen asia!!! Niin ja jos et ole kuullut järvisyyhystä, niin tietämätönkin olet!!! Ja avuton kaupan päällisiksi, jos et osaa googlettaa!!!


      • uimaan?
        venakon kanssa uimaan kirjoitti:

        sitten alkaa kutina helvetinmoinen.

        Ensin kysyisin, että sairastavatko mielestäsi kaikki venäläiset järvisyyhyä?

        Googlaamalla löytyi paljon tietoa järvisyyhystä ja vesistöistä, joissa sitä esiintyy. Saimaan vesistöstä ei ollut mainintaa.

        Eikä ole tervetta mennä venakon kanssa uimaan, vaikkakaan ei siitä mitään syyhyä saisi.

        Täysikasvuinen imumato elää loisena vesilinnun verisuonistossa, eli järvisyyhy ei tule vesistöön ihmisen välityksellä.
        "Ceracia-toukka voi "erehtyä" väli-isännästään ja ihmisen osuessa kohdalle kiinnittyä tämän ihoon. Järvisyyhyksi kutsutaankin ihottumareaktiota, jonka nämä toukat saattavat saada aikaan joidenkin ihmisten iholla.
        Itse toukka ei pysty ihmisessä kehittymään ja se kuolee jo muutaman tunnin kuluessa.
        Lähde: Suomen Vesiensuojeluyhdistysten liitto"

        Ota taukki selvää asioista, ennen kuin alat tänne typeriä ennakkoluulojasi kirjoittelemaan.


      • huomannut
        huomannut kirjoitti:

        että kaikki naivit ihmiset sanovat "höpö höpö". Pätee sinuunkin, kun luulet venäläisomistuksen olevan vain iloinen asia!!! Niin ja jos et ole kuullut järvisyyhystä, niin tietämätönkin olet!!! Ja avuton kaupan päällisiksi, jos et osaa googlettaa!!!

        No huomaa sitten postauksesi yläpuolella oleva kirjoitukseni.
        Minä, avuton ihminen vähän "googletin" tai googlasin.

        HÖPÖ, HÖPÖ sullekin.

        Terv: naivi ihminen


    • että saksalaiset ostavat koko Suomen. Eivät ostaneet.
      Hinta tulee aina vastaan. Hinta nousee jokaisen ostoksen myötä.
      Tosin hinta on jo nyt noussut kattoon. Venäläisillä on jumalattomasti rahaa.

    • adressiin
      • kauheenhämmästynyt

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.


      • vaan
        kauheenhämmästynyt kirjoitti:

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.

        Burgina Fasolaiset.


      • myyvät kun ostaja
        kauheenhämmästynyt kirjoitti:

        Kuka peijooni niitä tontteja myy? Ei kai vaan suomalaiset.

        varakas löytyy. Joutaa tämän toivottoman "maamme" myydäkkin. Muuttakaamme KARJALAAN1


    • vaan

      rantojen omistajille.

      Perseaukiset suomalaiskommunistit, jotka eivät omista mitään, kitisevät kateuttaa naapureista, jotka tienaavat hyvän hinnan. Verkkouutisethan on kommaripirujen perinteinen pää-äänenkannattaja.

    • eivät riittäneet?

      Eikö riittänyt, että veivät meiltä perskule Laatokan rannat ja nyt pitää tunkee tänne ottaa meidän mannut.

      • ne ostaa

        rahalla.
        "Money talks, bulshit walks"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe