ei paineta nappulannappulaa vaik vuorokauteen.
tehhäänkö
8
491
Vastaukset
- mellbärg
sottaan. en nappulan nappulaan koske.vaik kui tekis mieli
- temput
astuis voimaan ?
Ihan kahellen ei tätä sotaa voitettais taitaa olla isonpi arsenaali vastassa,tällä vetkuttelijalla. - meni sotaan,
temput kirjoitti:
astuis voimaan ?
Ihan kahellen ei tätä sotaa voitettais taitaa olla isonpi arsenaali vastassa,tällä vetkuttelijalla.ja sen jälkeen ei kukaan tiennyt mitään.
- temput
meni sotaan, kirjoitti:
ja sen jälkeen ei kukaan tiennyt mitään.
siis kun yksin meni.
Ja minä täälä uhittelen issessein.
Ja kyllä tässä kohta minullekin käy kuin saunalyhdylle ,vaikka aikomus oli valvoa valvontaa. - en senkään vertaa
temput kirjoitti:
siis kun yksin meni.
Ja minä täälä uhittelen issessein.
Ja kyllä tässä kohta minullekin käy kuin saunalyhdylle ,vaikka aikomus oli valvoa valvontaa.suuruuden hullu..hulluhan minä oon positiivisella tavalla. kaduttaa kun menin goisaa kun näin aivan hirveitä painajaisia, heräsin ennen ylösnousua.kuten huomaat.
Eikös arvokalat ui vastavirtaan?
Minut viedään välillä eristykseen kauas saareen, missä ei ole nettiä. Siellä minua on pidetty pisimmillään viikko ilman sivistystä.
- ~olennainen~
juutalainen, nappuloiden karttaminen ei tuottaisi vaikeuksia. Sapattina ei satuta nappuloihin.
Meikäläiselle tuottaisi vaikeuksia, puhelutkin on nappuloiden takana, täytyis palkata puhelimeenvastaaja. - enkelitrio
Vaiks kolme viikkoo,ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533