Moi taas, palaan aiempaan puheenaiheeseeni, johon ette uskoneet millään.
Eli nyt voitte ihan veikan omilta sivuilta lukea, kuinka hurjasti voittoja menee jakoon kun tulee pienien numeroiden muodostamia sarjoja.
Itsekin sain eilen n. 160 e 2,50e panoksilla, haistoin näet sen, että nyt on paras aika ns. "mainoskierroksille" kun ihmiset yhdistävät hienot lomafiiliksensä kenon antamiin rahoihin.
Kaikki nämä tappiokiekat ovat veikan tietoista mainoskampanjaa. Syksyn sateilla saa sitten kaikki turhassa toivossa hakata rahojaan..
Onnea voittajille vilpittömästi, mutta eipä innostuta liikaa!
Mitäs Gambler1 ja muut nyt sanovat?
6
1188
Vastaukset
- lirissä
No onhan tuo jo aika hyvin ku kaksi perättäistä kertaa 1,2,3 numerot....ja todennäköisyys oli?
- qwrwer
muutaku nauraa teille :D
- meripoijjaat
Rosvillessä tehtiin ensimmäinen virallinen ruumiinavaus Äälienille ja ELvis Thö king elää.
Voitin kympin lotossa perkeleen kusetusta. Vaadin tietokonearvottuja lukuja Löttöön ja tikkoja ei saa enää heitää tauluun soon eläinrääkkäystä !!!!!! - voittanut
jos et ole huomannut, että kaikissa Veikkauksen onnenpeleissä kesä on hiljaisinta myyntiaikaa.
Saat tietysti selitellä mainoskikkojasi ihan miten parhaiten taidat milloin milläkin tekosyyllä, jos se sinua tyydyttää. Ensinkun ei voittoja tule niin manataan, että kenoa manipuliodaan ja kun voitto sitten tulee uskotaan, että kyse on edelleen manipuloinista. Edeleen ne numerot arvotaan täysin satunnaisesti. Voiton todenäkösyydet ovat sitä luokkaa, että voitot tulevat harvoin ja voittokertoimet pieniä suhteessa tödenäköisyyten. Ootte kyllä sekasi kun jasksatte uskoa johkin manipuloitiin ja sarjoihin. Ei veikkaus voi huijata. Niillä on monpolioikesus kuten alkolla ja veikan on toimittava täysin rehellisesti. Arvonta on sisäasiaminsteriön halinnassa joilla ei ole todellakaan varaa manapuloida arvontaa.
Mitenkähän teidän päänne saisi kääntyyn arvonnan satunnasuuden ja rehellisyyteen?.
Ei mikään turha edes tälläisiä kirjotella. Kun asia on niin miten te LUULETTE niin asia on sitten niin eikä sitä mihinkään muuta.- Me monet pelaajat
Nauraa saa, kun et millään usko.
Juuri monopoliasemahan teettää sen, että "palvelua" voidaan tarjota miten härskeillä tavoin hyvänsä. Jos olisi oikeaa kilpailua niin eipä olisi varaa veikallakaan vehkeillä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504