Vista-look tai XP-look 98:iin ja 2000:een?

apuva!

Tästä aiheesta on alapuolellakin kysymys mutta siihen ei saatu vastauksia joten kysytäänpä uudestaan.

Siis millä (ilmaisella) softalla voisi muuttaa 98:n ja 2000:n ilmeen XP:n tai Vistan näköiseksi?

Syy: omasta mielestäni 98 vaan näyttää vähän aneemiselta verrattuna XP:n tai varsinkin Vistaan, makuasia josta ei kannata kiistellä!

XP löytyy kyllä mutta en voi sitä asentaa kaikkiin koneisiin koska ei ole tarpeeks lisenssejä kaikille koneille (lisenssejä on vaan 2 mutta koneita enemmän), siksi toisekseen sitä ei voi pyörittää "nuhapumpuissa". Vistaa ei ole eikä tule, Vistan ulkonäön saa kyllä aika moniin muihin käyttiksiin (Linuxissahan toi on peruskauraa ja muistelisin että XP:llekin saa jonkinlaisen Vista-look virityksen).

12

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parree

      Kyllä XP on parempi kuin W2000, jos vaan pyörii koneessa. Eikä siinä ole muuta vikaa kuin se aktivointi, jonka voi *köh-köh* välttää maksamatta, korjaan hoitaa maksamalla *köh-köh* lisenssejä lisää *köh-köh*.

      • ap.

        Mutta kun ei ole niitä lisenssejä enempää eikä ole tiukasta budjetista johtuen varaa nyt hankkiakaan, sen sijaan Win98 ja Win2000 lojuis tossa asennusvalmiina joten apuja nyt, miten sais siis XP tai Vista-lookin noihin vanhempiin käyttiksiin??


      • ap.

        niin osa koneista on ns. nuhapumppuja, sinänsä käyttökelpoisia mutta eivät jaksa pyörittää XP:tä! Win2000 pyörisi kyllä.

        Elikkä pulinat pois ja apuja kehiin!


      • ootekolonki

      • joskin noi
        ootekolonki kirjoitti:

        tuolta
        http://en.softonic.com/search/windows-vista-look

        ei taida olla Win9x:lle eikä Win2000:lle.. Mutta saa noilla kyllä XP:n näyttämään Vistalta. Tosin XP on muutenkin aika siisti (ohhoh, sanoinko todella noin..ennen nimittäin pidin XP:n ulkonäköä aika tyylittömänä ja tylsänä mutta kaikkeen tottuu ja joskus voi jostain aluksi inhoamastaan alkaa pitääkin. :D).


      • ootekolonki
        joskin noi kirjoitti:

        ei taida olla Win9x:lle eikä Win2000:lle.. Mutta saa noilla kyllä XP:n näyttämään Vistalta. Tosin XP on muutenkin aika siisti (ohhoh, sanoinko todella noin..ennen nimittäin pidin XP:n ulkonäköä aika tyylittömänä ja tylsänä mutta kaikkeen tottuu ja joskus voi jostain aluksi inhoamastaan alkaa pitääkin. :D).

        noi on kaikille
        http://universal-vista-inspirat.en.softonic.com/
        http://vistaxp-v2-vs.en.softonic.com/
        http://vista-toolbar-icons.en.softonic.com/ie/61041


      • ap.

      • Wintoosailija
        ap. kirjoitti:

        Todella suuri kiitos, nyt löytyi juuri sopiva softa jolla muuttaa vanhempien wintoosien ulkonäköä! :)

        Hassua että noin hauaa, itse taas teen just toisinpäin, eli pistän XP:ssä (Vistassakin) Sen Windows Classic näkymän eli näyttää Win98:lta :)


      • ap.
        Wintoosailija kirjoitti:

        Hassua että noin hauaa, itse taas teen just toisinpäin, eli pistän XP:ssä (Vistassakin) Sen Windows Classic näkymän eli näyttää Win98:lta :)

        WMP 11-nahka.

        On syitä joiden vuoks joudun käyttämään XP:n ja linuxin lisäksi myös tätä vanhaa mutta voimissaan olevaa mut haluaisin vähän piristää tän ulkonäköä kun vuosikaudet tuijotellu tota samaa käyttöliittymää. :)


      • päivitykset
        ap. kirjoitti:

        WMP 11-nahka.

        On syitä joiden vuoks joudun käyttämään XP:n ja linuxin lisäksi myös tätä vanhaa mutta voimissaan olevaa mut haluaisin vähän piristää tän ulkonäköä kun vuosikaudet tuijotellu tota samaa käyttöliittymää. :)

        Vistalookin asennuksen jälkeen?Itselläni XP Home joten jatkuuko päivitysten tulo entiseen malliin?

        En siksi uskalla asentaa.


      • Kiinnostus nousee
        päivitykset kirjoitti:

        Vistalookin asennuksen jälkeen?Itselläni XP Home joten jatkuuko päivitysten tulo entiseen malliin?

        En siksi uskalla asentaa.

        Minulla taas XP:ssä ei ole DDR muistia kuin 256 ja minun kokeiluni ovat pysähtyneet sen takia etten tiedä riittääkö se.Kaikilla omat murheensa mutta nyt tiedän olevan muitakin näitä miettiviä.


      • kertoa
        Kiinnostus nousee kirjoitti:

        Minulla taas XP:ssä ei ole DDR muistia kuin 256 ja minun kokeiluni ovat pysähtyneet sen takia etten tiedä riittääkö se.Kaikilla omat murheensa mutta nyt tiedän olevan muitakin näitä miettiviä.

        jos tuon Vistalookin laittaa Suomenkieliseen XP:hen niin pysyykö se suomenkielisenä vai vaihtuuko englanniksi?

        Ja minkä tehoinen prosessori tai muistit tuossa pitää olla?

        Täällä ei paljoa vastailla kenenkään kysymyksiin mutta kysyn tuohon muiden perään.

        Jos ei kukaan tiedä ei se mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe