Oonks mä oikeees et toi simpsonit elokuva on dupattu suomeks,jos on ni se menetti kyl arvonsa :(
Dupattu vai ei?
2
476
Vastaukset
- Jonathan9
Suomessakin suurin osa näytetään alkuperäisäänillä, mutta siitä tulee myös suomenkielelle dupattu versio.
Ja onhan sitä sitten muualla maailmassa dupattu vaikka mille kielelle...
Sinuako harmittaa ja vihastuttaa se että The Simpsons Moviesta tehtiin myös suomeksi dupattu versio?
Kaikkia tuntuu se pelkästään vihastuttavan... Omasta mielestäni se on todella hyvä juttu, sillä siinä on oma mielenkiintonsa nähdä millaista se on suomeksi, ja siinä saa lisää naurunpyrähdyksiä.
Sitäpaitsi tämän elokuvan duppauksen pitäisi olla jo melkein itsestään selvyys, sillä kaikki elokuviin tulevat animaatiothan dupataan suomeksi...- Ota selvää
Ei muuten dubata kaikkia animaatioita. Sellaiset jotka on tarkoitettu alle 7-vuotiaille (Shrek, Madagaskar, Ice Age ym) on tulleet meille dubattuina ja myös originaaliversioina.
Aikuisille tai yli 7-vuotiaille tarkoitetut animaatiot kuten Hoodwinked (Tapaus Punahilkka) tai South Park: Bigger Longer & Uncut (South Park: isompi, pidempi & leikkaamaton) on kyllä tuotu Suomeen vain orinaaliversioina ja tekstitetty suomeksi ja ruotsiksi.
Jotain rajaa dubbauksessakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233203
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1982893Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1711911Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2581534- 1111305
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481201Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta461057- 1551031
Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises33960- 43834