olen kohtuullisen onnellinen ihminen ja menestynyt kaikessa
Mutta en ymmärrä mikä ninulle on tullut koska en kaiken tämän hyvän elämäni aikana ole kokenut sellaista vastoin käymistä kuin NYT
Tilasin onnessani tuotteita HOBBY HALL postimyynti yritykseltä ja en ollut tyytyväinen palautin tuotteet mutta laskuja tulee ja hädissäni olen maksanut samat laskut jo kahteenkin kertaan ettei luotto tiedot menisi
Mutta mitenkä saan rahani takaisin tuotteista joita ei minulla ole
Koska HOBBY HALL asiakas palvelu ei vastaa
soittoihini
onko onneni mennyt kun tilasin HOBBY HALL
asiakaspalvelu
2
1286
Vastaukset
- Kespro
hei
Mitäpä pidätte tästä
Haluaisin tuoda sinulle ja XX tiedoksi mitä täällä tuumataan tavastanne vahtia ihmisten
liikkumista taukokiellon aikana.
On kai tasapuolisempaa että tekin tiedätte missä mennään.
Olemme kaikki ottaneet vakavasti pyyntönne olla pois tauolta klo 13.30-15 välisenä aikana.
XX on painottanut asiaa riittävästi. Ymmärrämme hyvin että asiakkaiden puheluihin
vastaaminen on maineemme kannalta ensiarvoisen tärkeää.
Tänään kun taukokielto alkoi useampi meistä tuntui saaneen huomautuksen. Jotta ei vaikuttaisi
siltä että me kielloista huolimatta uhmaisimme esivaltaa voin kertoa parin ihmisen liikkumisen
syyt. Sen jälkeen voitte uudelleen arvioida teemmekö tämän tahalleen vai onko asioilla joskus
kaksikin puolta.
Kun sait minut XX kiinni kallistamasta kahvipannua klo 13.35 olin tulossa asiakaspalvelun alueelta
jossa olin neuvomassa uusinta työntekijäämme XX siitä miten ruotsinkielisen asiakkaan yhdeksänsivuisen ilman koodeja annetun tilauksen saisi helpoiten tallennetua koneelle. Lähdin paikaltani klo 13.25 (ajatuksena ottaa kuppi kahvia ennen taukokiellon alkua). Kävelin kuppi kädessä XX luokse ja neuvottelin n. 5-8 min hänen kanssaan. Kun tulin pois, halusin täydentää kuppiani, koska saisin kahvia vasta kolmen jälkeen.
Tulitko mieleesi etten kenties ollut tauolla vaan matkalla omalle paikalleni. Lisäksi minun eikä muidenkaan puhtaasti myyntipalvelua tekevien liikkumisella ole vaikutusta vastusprosenttiin. En ota päivittäin yhtää puhelua vastaan. Kaikki soittoni ovat ulossoittoja.
Toinen tapaus. XX Istuu taukotilan kohdalla sermin toisella puolella. XX olisi hakenut kupin kahvia itselleen. Ei saanut lupaa. Piian puhelin soi niin kovaa että hän kuulee sen varmasti ja AINA kun se soi XX singahtaa vastaamaan.
XX on erittäin korkea moraali. Hän ei olisi istunut taukoa pitämään. Vain hakenut kupin kahvia paikalleen.
Tässäkään tapauksessa kahvin hakeminen ei olisi laskenut vastausprosenttia. Olettaen että luotat myyjän sanaan että pitää puhelintaan valmistilassa.
Monta meistä on tänään yrittänyt hakea kahvia, käännytettynä takaisin. Olisiko meidän siis tulkittavan että taukokielto onkin, kahvinhakukielto, vessassakäyntikielto, vedenhakukielto. Vai koskeeko se ehkä ennenkaikkea sitä ettemme hae kahvia ja käy savukkeella.
Ymmärrän teidän näkökantanne, meidän on saatava firma tilastojen valossa hyvin toimivaksi, jotta uusi ostaja tietää saavansa
hyvän paketin. Valitettavasti tällä alunperin hyvällä ajatuksella saattaa olla päinvastainen vaikutus. Ihmiset ovat tuohtuneita heihin kohdistuvasta liikkumisen rajoittamisesta. Olenko väärässä kun oletan että menestyvän
firman tuntee tyytyväisistä ja yhtiöön sitoutuneista työntekijöistä. Rajoittamalla näinkin voimakkaasti kulkemistamme
luotte ilmapiirin jossa uudet työtekijät kokevat että tämä firma ei ole sitoutumisen arvoinen. Ja mikäli ymmärrän niin osaavia työntekijöitä tämä firma tarvii enemmän kuin mitään muuta. Älkää antako heille syytä katsella uusiin haasteisiin.
Minä olen koko sydämestäni sitoutunut tähän porukkaan ja firmaan, enkä pienestä hetkahda. Olen todennut että hyvällä saa enemmän hyvää aikaan. Toivokin että löytyisi toiset kannustamiskeinot vastausprosentin nostamiseksi. Odotan innolla syksyä ja sitä mitä muutoksen tuulet tuovat tullessaan. Yhteishengen nostattamista, iloista naurua ja halua tehdä
Kesprosta entistäkin paremmin toimiva tukkuliike. - saa...
aina jonottaa, ei hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009