asiakaspalvelu

HOBBY HALL

olen kohtuullisen onnellinen ihminen ja menestynyt kaikessa
Mutta en ymmärrä mikä ninulle on tullut koska en kaiken tämän hyvän elämäni aikana ole kokenut sellaista vastoin käymistä kuin NYT
Tilasin onnessani tuotteita HOBBY HALL postimyynti yritykseltä ja en ollut tyytyväinen palautin tuotteet mutta laskuja tulee ja hädissäni olen maksanut samat laskut jo kahteenkin kertaan ettei luotto tiedot menisi
Mutta mitenkä saan rahani takaisin tuotteista joita ei minulla ole
Koska HOBBY HALL asiakas palvelu ei vastaa
soittoihini
onko onneni mennyt kun tilasin HOBBY HALL

2

1351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kespro

      hei

      Mitäpä pidätte tästä

      Haluaisin tuoda sinulle ja XX tiedoksi mitä täällä tuumataan tavastanne vahtia ihmisten
      liikkumista taukokiellon aikana.

      On kai tasapuolisempaa että tekin tiedätte missä mennään.

      Olemme kaikki ottaneet vakavasti pyyntönne olla pois tauolta klo 13.30-15 välisenä aikana.
      XX on painottanut asiaa riittävästi. Ymmärrämme hyvin että asiakkaiden puheluihin
      vastaaminen on maineemme kannalta ensiarvoisen tärkeää.

      Tänään kun taukokielto alkoi useampi meistä tuntui saaneen huomautuksen. Jotta ei vaikuttaisi
      siltä että me kielloista huolimatta uhmaisimme esivaltaa voin kertoa parin ihmisen liikkumisen
      syyt. Sen jälkeen voitte uudelleen arvioida teemmekö tämän tahalleen vai onko asioilla joskus
      kaksikin puolta.

      Kun sait minut XX kiinni kallistamasta kahvipannua klo 13.35 olin tulossa asiakaspalvelun alueelta
      jossa olin neuvomassa uusinta työntekijäämme XX siitä miten ruotsinkielisen asiakkaan yhdeksänsivuisen ilman koodeja annetun tilauksen saisi helpoiten tallennetua koneelle. Lähdin paikaltani klo 13.25 (ajatuksena ottaa kuppi kahvia ennen taukokiellon alkua). Kävelin kuppi kädessä XX luokse ja neuvottelin n. 5-8 min hänen kanssaan. Kun tulin pois, halusin täydentää kuppiani, koska saisin kahvia vasta kolmen jälkeen.
      Tulitko mieleesi etten kenties ollut tauolla vaan matkalla omalle paikalleni. Lisäksi minun eikä muidenkaan puhtaasti myyntipalvelua tekevien liikkumisella ole vaikutusta vastusprosenttiin. En ota päivittäin yhtää puhelua vastaan. Kaikki soittoni ovat ulossoittoja.

      Toinen tapaus. XX Istuu taukotilan kohdalla sermin toisella puolella. XX olisi hakenut kupin kahvia itselleen. Ei saanut lupaa. Piian puhelin soi niin kovaa että hän kuulee sen varmasti ja AINA kun se soi XX singahtaa vastaamaan.

      XX on erittäin korkea moraali. Hän ei olisi istunut taukoa pitämään. Vain hakenut kupin kahvia paikalleen.

      Tässäkään tapauksessa kahvin hakeminen ei olisi laskenut vastausprosenttia. Olettaen että luotat myyjän sanaan että pitää puhelintaan valmistilassa.

      Monta meistä on tänään yrittänyt hakea kahvia, käännytettynä takaisin. Olisiko meidän siis tulkittavan että taukokielto onkin, kahvinhakukielto, vessassakäyntikielto, vedenhakukielto. Vai koskeeko se ehkä ennenkaikkea sitä ettemme hae kahvia ja käy savukkeella.

      Ymmärrän teidän näkökantanne, meidän on saatava firma tilastojen valossa hyvin toimivaksi, jotta uusi ostaja tietää saavansa
      hyvän paketin. Valitettavasti tällä alunperin hyvällä ajatuksella saattaa olla päinvastainen vaikutus. Ihmiset ovat tuohtuneita heihin kohdistuvasta liikkumisen rajoittamisesta. Olenko väärässä kun oletan että menestyvän
      firman tuntee tyytyväisistä ja yhtiöön sitoutuneista työntekijöistä. Rajoittamalla näinkin voimakkaasti kulkemistamme
      luotte ilmapiirin jossa uudet työtekijät kokevat että tämä firma ei ole sitoutumisen arvoinen. Ja mikäli ymmärrän niin osaavia työntekijöitä tämä firma tarvii enemmän kuin mitään muuta. Älkää antako heille syytä katsella uusiin haasteisiin.

      Minä olen koko sydämestäni sitoutunut tähän porukkaan ja firmaan, enkä pienestä hetkahda. Olen todennut että hyvällä saa enemmän hyvää aikaan. Toivokin että löytyisi toiset kannustamiskeinot vastausprosentin nostamiseksi. Odotan innolla syksyä ja sitä mitä muutoksen tuulet tuovat tullessaan. Yhteishengen nostattamista, iloista naurua ja halua tehdä
      Kesprosta entistäkin paremmin toimiva tukkuliike.

    • saa...

      aina jonottaa, ei hyvä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe