'kahdessa tornissa' Aragorn tippuu jyrkänteeltä hukkien hyökätessä ja Legolas yms. luulevat kuolleeksi. Kuitenkin Brego (Aragornin ruskea hevónen, siis) tulee hakemaan miehen rannalta.
Onko kukaan ajatellut,MITEN hevonen päätyi sinne ja löysi Aragornin? Päästettiinkö se vapaaksi vai karkasiko se?Kiva jos joku viitsii vastata...
Vastatkaa
6
809
Vastaukset
- ja A
Ei Brego ollut alunperin A:n heppa vaan sen kuolleen kuninkaan pojan, olikohan Theodred nimeltään. A käski vapauttaa hevosen jossain vaiheessa aiemmin.
- vapauttamisella
sitä kun saattue meni sinne kaivoksiin?????
- kun tallissa
vapauttamisella kirjoitti:
sitä kun saattue meni sinne kaivoksiin?????
Kaivoksiin? Moriaan seurue meni ykkösessä ja sinne missä haamuarmeija oli, mentiin kolmosessa.
- Mutta milloin??
kun tallissa kirjoitti:
Kaivoksiin? Moriaan seurue meni ykkösessä ja sinne missä haamuarmeija oli, mentiin kolmosessa.
Kyl mä tiedän, että Moriaan mentiin ykkösessä. Ajattelin, jos erehdyit luulemaan Samin Bil-ponia Bregoksi...Koska senhän A käski vapauttaa...
Milloin A käski vapauttaa Bregon? Sanoit ekassa viestissäsi niin... Siinä haamuarmeijakohdassahan Brego karkasi säikkyessään... - Kirjatkin
Mutta milloin?? kirjoitti:
Kyl mä tiedän, että Moriaan mentiin ykkösessä. Ajattelin, jos erehdyit luulemaan Samin Bil-ponia Bregoksi...Koska senhän A käski vapauttaa...
Milloin A käski vapauttaa Bregon? Sanoit ekassa viestissäsi niin... Siinä haamuarmeijakohdassahan Brego karkasi säikkyessään...Lue kirjat! Ei tartte ihmetellä tollasia. Itse onneksi luin kirjat ennenkuin elokuvaa edes ruvettiin tekemään.
Lisäksi suosittelen lukemaan kaikki muutkin Tolkienin kirjat. Lastenkirjoista Silmarillioniin!
- Fantasy fan
Katso pitkä versio. Aragorn vapauttaa siinä Bregon. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.855422Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.433601Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612975Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462181Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611946Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2941783- 471606
- 961441
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91333