Suomi auringoton maa... Sanoi Conan!

-!!!-

Jonkun pitäisi vähän opettaa Conania Suomen sääoloista ja vuodenajoista.

Taisi jäädä siitä talvivierailusta sellainen käsitys Conanille että täällä on ikuinen talvi ja lunta ympäri vuoden.

Conan sanoi tässä viikolla ohjelmassaan että Suomi on hänelle hyvä maa koska siellä ei ole aurinkoa ja aurinkovoidettakaan ei tarvitse, joten hän ei kalpeana ihmisenä pääsisi palamaan täällä.

5

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kaikkea kannata ottaa tosissaan, mitä sen suusta tulee. Ei Conan mikään typerys ole, jos kerran on opiskellut hyvässä paikassa jne..

      Onhan se muutenkin Irlannista vääntänyt, vaikka minkälaista vitsiä, mutta tuskin oikeasti sano noin.

      Kunhan vain viihdyttää yleisöä!

      • Ehtymätön luonnonvara

        Amerikkalaiset ovat riittävän tyhmiä uskoakseen sen todeksi!

        Jos yleisöltä kysyttäisiin niin täydestä faktasta meni!

        Amerikkalaisethan viittaavat aina elokuviin jos heiltä kysytään jotakin historiasta. Esim. visaulukysymys Titanicin uppoamisesta saa heidät muistelemaan Leonardo DiCapriota joka oli heidän mielestään mukana laivalla kun se upposi!

        Sama vastaus on jopa annettu koulujen historiankokeessa!


      • minii
        Ehtymätön luonnonvara kirjoitti:

        Amerikkalaiset ovat riittävän tyhmiä uskoakseen sen todeksi!

        Jos yleisöltä kysyttäisiin niin täydestä faktasta meni!

        Amerikkalaisethan viittaavat aina elokuviin jos heiltä kysytään jotakin historiasta. Esim. visaulukysymys Titanicin uppoamisesta saa heidät muistelemaan Leonardo DiCapriota joka oli heidän mielestään mukana laivalla kun se upposi!

        Sama vastaus on jopa annettu koulujen historiankokeessa!

        Luokkatoverini aikoinaan sijoitti maantiedonkokeessa Norjan Japanin viereen.

        Lapset ovat lapsia.

        Käväisepä Jenkeissä, niin huomaat, etteivät ne ihmiset sielläkään sentään NIIN tyhmiä ole.


      • asiaa tutkinut
        Ehtymätön luonnonvara kirjoitti:

        Amerikkalaiset ovat riittävän tyhmiä uskoakseen sen todeksi!

        Jos yleisöltä kysyttäisiin niin täydestä faktasta meni!

        Amerikkalaisethan viittaavat aina elokuviin jos heiltä kysytään jotakin historiasta. Esim. visaulukysymys Titanicin uppoamisesta saa heidät muistelemaan Leonardo DiCapriota joka oli heidän mielestään mukana laivalla kun se upposi!

        Sama vastaus on jopa annettu koulujen historiankokeessa!

        Käytyäni vuosien varrella läpi netin keskustelupalstoja olen todennut, että asia on täysin päin vastoin. Amerikkalaiset eivät tahdo uskoa sanaakaan, mitä Conan sanoo. Hänet rankattiinkin "Amerikan luotettavimmat julkimot" -listalla reippaasti tuhannen huonommalle puolelle. Että silleen.

        Päinvastoin sitten Eurooppalaiset ottavat useammin lähes kaiken todesta.

        Mistä tämä sitten johtuu?
        Jenkeissä *tiedetään* että Conanin show kulkee nimellä "TALK SHOW/VARIETY SHOW"!! Eli toisin sanoen; tuo jälkimmäinen kertoo jenkkikatsojille, että show on yhtä vakavasti otettava kuin vaikka Suomen "Itse Valtiaat". Tyhmät Eurooppalaiset (Suomi mukaanlukien) eivät tätä jostain syystä heti hoksaa.
        Mielenkiintoista on, että yllättävän harva Jenkki alunperin edes uskoi, että Halonen on Suomen presidentti; luulivat että Conan heittää läppää vaan taas.

        Nämä faktat perustan omille havainnoilleni.
        Repikää siitä huumoria ;)

        Eli mitä opimme? Jenkit voivat olla tyhmiä... mutta mepä vasta tyhmiä olemme (kun uskomme *kaiken* mitä heistä sanotaan!).


    • mutta...

      Conan ei ole käynyt Alaskassa.New York on Rooman leveysasteilla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe