Turkuun rakennetaan iso kauppakeskus!

jeeeee... hyvä juttu

Turussa rakennetaan tällä hetkellä todella iso kauppakeskus. Hartelan omistama kauppakeskus Skanssiin tulee kaikenlaista kuten esim. liikuntatiloja, elokuvateatteri, iso hypermarket ja asuntoja. Skanssiin tulee myös vesiallas ja puisto ja vaikkapa mitä...!

Lisää tietoa tästä tapahtumasta täältä:
http://www.skanssi.fi/

21

1531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä ihmeessä!

Kerro toki lisää, kukaan ei ole vielä kuullutkaan moisesta! Tämäpä oli oikea jymy-yllätys!

• :O!

No sepäs kiva että asia tuli sinunkin tietoosi!
        Mitäs elämä olisikaan ilman kunnon jymy-yllätyksiä!

• tttttttttttt

Se hypermarket tulee kaarinaan, jos tarkoitat Prismaa

• Mitä säkin tiedät???

Hypermarket tulee Skanssiin ja sillä siisti!

• Missä?
        Mitä säkin tiedät??? kirjoitti:

Hypermarket tulee Skanssiin ja sillä siisti!

Newö höörd!

• skannsia
        Missä? kirjoitti:

Newö höörd!

Skanssintie on jossain Paraisilla.

• .SKANSSI.

• outoko?
        .SKANSSI. kirjoitti:

OOTTEKO JOSTAIN IMATRALTA KUN SKANSSIA ETTE TUNNE?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Skanssi

Ikäni olen näillä nurkilla asunut, eikä Skanssi ole tuttu.

Ei näy Turun opaskartallakaan..

• kuuntele tarkoin!
        outoko? kirjoitti:

Ikäni olen näillä nurkilla asunut, eikä Skanssi ole tuttu.

Ei näy Turun opaskartallakaan..

Mene osoitteseen wikipedia.org ja laita hakusana Skanssi. Siinä näet!

• yks kaarinalainen

kaarinan puolelle suunnitellaan toista.

• toisiaan

mikä on hyvä itäpuolen Myllyn kauppakeskusta vastaan...Turusta ja Luolavuoresta on hyvä käydä Skanssissa...ei tarvitse enää ajaa Raisioon asti....

• !!!se on hyvä juttu...!!!
        toisiaan kirjoitti:

mikä on hyvä itäpuolen Myllyn kauppakeskusta vastaan...Turusta ja Luolavuoresta on hyvä käydä Skanssissa...ei tarvitse enää ajaa Raisioon asti....

Olet aivan oikeassa! Turkulaiset pääsevät suoraan Skanssiin kun ei tartte ajaa Myllyyn saakka!

• yks kaarinalainen
        toisiaan kirjoitti:

Miksi pitää olla jotakin vastaan? Ehkä oon väärässä mutta Myllyn viereen valmistuva Ikea saattaa vetää väkeä siltikin Myllyyn. Toivottavasti asiakkaat löytävät Kaarinankin ostoskeskukseen. Skanssiinhan on tulosa erikoisliikeitä pilvin pimein, joten jotakin puoleensavetävää kaarinaankin pitää keksiä.

• ei asiakkaita Myllyssä
        yks kaarinalainen kirjoitti:

Miksi pitää olla jotakin vastaan? Ehkä oon väärässä mutta Myllyn viereen valmistuva Ikea saattaa vetää väkeä siltikin Myllyyn. Toivottavasti asiakkaat löytävät Kaarinankin ostoskeskukseen. Skanssiinhan on tulosa erikoisliikeitä pilvin pimein, joten jotakin puoleensavetävää kaarinaankin pitää keksiä.

Onko teistä joku oikeasti käynyt Myllyssä?

Minä kävin - pyörällä, eikä siellä juuri muita ollut!

Mistä ihmeestä tähän uuteen keskukseen saadaan asiakkaita?

Itäharjun Prismasta? Siellä joku tauotta kailottaa: Avaamme uuden kassan...

• mutta...!!!!!!!!!-------.
        ei asiakkaita Myllyssä kirjoitti:

Onko teistä joku oikeasti käynyt Myllyssä?

Minä kävin - pyörällä, eikä siellä juuri muita ollut!

Mistä ihmeestä tähän uuteen keskukseen saadaan asiakkaita?

Itäharjun Prismasta? Siellä joku tauotta kailottaa: Avaamme uuden kassan...

Skanssi pelastaa tämän ongelman! Turun Sanomien mukaan Skanssi aikoo kilpailla Myllyn kanssa! Saa nähdä onko Turku vai Raisio parempi kauppakeskuskaupunki??? hehe...

• kysyttävää...!!!!!!!!!!!!
        yks kaarinalainen kirjoitti:

Olet varmaan Kaarinalta, oletan?

On sellaistakin sunnittelua ollut aikonaan että Turku ja Kaarina liitettäisiin yhteen...!

Skanssi tulee kylläkin Kaarinan rajalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      20
      9546
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      602
      3587
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      88
      1609
    4. Farmi pehtoori Terho Häkkinen lataa "kaupunkilaistollukoiden" työnteosta: "Välillä pitää..."

Terho Häkkinen on Farmi Suomi -realityn jämerä pehtoori. Julkkikset saavat pehtoori Häkkiseltä tehtäväksi maatilan hommi
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1298
    5. Kauhea uhkakuva tv-sarjana - Suomeen hyökkää tuntematon vihollinen juhannuksena

Konflikti on Aku Louhimiehen ohjaama tv-sarja, joka alkaa lauantaina. Tapahtumat käynnistyvät tavalliseksi luultuna juha
      Maailman menoa
      45
      1053
    6. Onko kaivattusi perään

Moni muukin?
      Ikävä
      79
      1015
    7. Tuntuuko se hyvältä

Kun tiedät, että odotan sinua joka päivä? Se, kun tiedät minun olevan täällä ihan sinua varten ja kiltisti odotan. Jok
      Ikävä
      100
      914
    8. Tänä aamuna

Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku
      Ikävä
      75
      894
    9. Olet täysin luotu

Minulle nainen ja minä sinulle. Ei tätä asiaa edes tarvitse miettiä tai jaaritella enää yhtään.
      Ikävä
      41
      859
    10. Olen aina vain

Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?
      Ikävä
      45
      782
    Aihe