Minä ainakin pidän Dingleistä...
Mistä Emmerdalen perheestä pidät eniten?
6
833
Vastaukset
- emmefani
Dinglet.
Siihen mahtuu monenlaista tyyppiä.On luihua Shadrakkia ja lämminhenkistä Lisaa. Zak on mun lempparini siitä perheestä.- fghndg
Sössöttävä Zak on ärsyttävä. Samoin teennäisesti elehtivä Marlon.
- sanoa...
ehkä se on myös tuo dinglen perhe. erityisesti mua naurattaa marlonin ilmehdintä.
- SheDevil2
Dinglen porukasta pidän minäkin. Eipä taida siinä mökissä tylsää päivää olla. Perheessä on melko rehellisiäkin ihmisiä (Lisa), juoppoja (Shadrach), varkaita (Cain), huijareita (Zak) jne...
- Nannele
On Dinglen perhe. Siihen mahtuu niin monenlaista ihmistä, muut perheet ovat melko pieniä.
Nannele kirjoitti:
On Dinglen perhe. Siihen mahtuu niin monenlaista ihmistä, muut perheet ovat melko pieniä.
Dinglet ovat aitoja ihmisiä ilman turhia teeskentelyjä. Marlonissa on joskus jotain ärsyttävää, hän poikkeaa joukosta eniten. Shadrackin näyttelijäntyön takaa löytyy hienoja vivahteita. Cain, Zack, Sam ja Lisa ovat uskottavia ja istuvat sarjaan kuin nenä päähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.596958Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652763Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️191892- 1471884
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä191790Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1361751Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?291532- 1021467
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411206- 371204