Jeesuksen sanat

Matt.5:9

"Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heitä kutsutaan Jumalan lapsiksi".(RK-käänn.)
Tällä palstalla ovat tällaiset kirjoittajat yleensä saaneet kokea heti vastahyökkäyksiä, mikä on harmillista Raamattupalstalla, koska keskustelu muuttuu riidan haastamiseksi.
Tarkoitus olisi asiallinen keskustelu Raamatun aiheista.

29

904

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trubaduuri

Tuo ko. lause on kyllä sangen oivallinen kaikin puolin ja samalla myös lyhyt sekä erityisen ytimekäs. Kumpa kaikki tajuaisivat sen todellisen sanoman! Mutta ei, ei tämä nurjamielinen ja pahantahtoinen ihmiskunta juurikaan tajua mitään muuta, kuin sen joka suusta menee sisään ja peräsuolesta tulee ulos, tosin jotkut ovat jo peräsuolenkin tarkoituksen väärin ymmärtäneet.

• aloittaja

osoittaa hyvin sanojesi paikkansa pitävyyden. Taidan siirtyä hyvän kirjallisuuden pariin ja sulkea koko koneen. Hyvää illanjatkoa kaikille!

• Trubaduuri
        aloittaja kirjoitti:

osoittaa hyvin sanojesi paikkansa pitävyyden. Taidan siirtyä hyvän kirjallisuuden pariin ja sulkea koko koneen. Hyvää illanjatkoa kaikille!

"Ilta uneen johdattaa, nukkumaan, aamu sitten puolestansa uuteen arkeen, aherruksineen."

• Matti E Simonaho

Kristinusko ei perustu rauhan tekoon, vaan terroriin, väkivaltaan, pelotteluun ja valheisiin; IO Käskyn rikkomiseen.

• "Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan
      päälle rauhaa? En suninkaan, vaan riitaa!

• Matti E Simonaho

Ja riippuen siitä miten riidan käsittelee ja kenen puolelle asettuu, sen mukaan on myös lopullinen tuomio. Meille on tunnustus annettu historiassa; "Me olemme syntyneet syntisiksi ja olemme perisyntisiä" sanoi se esi-vanhemmillemme joka toi "sivistyksen ja kristinuskon".

"Me olemme syntyneet syntisiksi ja olemme perisyntisiä" ei koske suomalaisia. ME ja HE ei nimittäin ole ikinä sama.

• en suninkaan

Jeesus sanoi "en suinkaan" ei "en suninkaan"

• acim lai nen

Ne eivät ole Jeesuksen sanat vaan jonkun joka on vääristänyt tai väärinymmärtänyt Jeesuksen sanat.

Mainitsemasi kohdan Jeesus nimittäin ottaa esille hmeiden Oppikurssisa, ja muistuttaa samalla että oli itse sanonut opetuslasten vasta myöhemmin ymmärtävän tiettyjä asioita. Tämä asia on siis yksi niistä.

Koska Raamattuun on moni eri ihminen kirjoittanut kirjoituksiaan, niin ihmekö se jos tekstit siellä ovat välillä ristiriitaisia keskenään?

• acim la i nen
        Matti E Simonaho kirjoitti:

Ja riippuen siitä miten riidan käsittelee ja kenen puolelle asettuu, sen mukaan on myös lopullinen tuomio. Meille on tunnustus annettu historiassa; "Me olemme syntyneet syntisiksi ja olemme perisyntisiä" sanoi se esi-vanhemmillemme joka toi "sivistyksen ja kristinuskon".

"Me olemme syntyneet syntisiksi ja olemme perisyntisiä" ei koske suomalaisia. ME ja HE ei nimittäin ole ikinä sama.

dualistinen? Jumala nimittäin on puhtaasti ei-dualistinen.

• Matti E Simonaho
        acim lai nen kirjoitti:

Ne eivät ole Jeesuksen sanat vaan jonkun joka on vääristänyt tai väärinymmärtänyt Jeesuksen sanat.

Mainitsemasi kohdan Jeesus nimittäin ottaa esille hmeiden Oppikurssisa, ja muistuttaa samalla että oli itse sanonut opetuslasten vasta myöhemmin ymmärtävän tiettyjä asioita. Tämä asia on siis yksi niistä.

Koska Raamattuun on moni eri ihminen kirjoittanut kirjoituksiaan, niin ihmekö se jos tekstit siellä ovat välillä ristiriitaisia keskenään?

Ilmestyskirjan mukaan pirun kieli herjaa kaikkea mikä on pyhää; Suomen kielen lain mukaan yksikään sana ei saa alkaa kahdella tai useammalla konsonantilla. Laki on muinaisaikainen.

• acim la i nen

Ilmestyskirjan mukaan pirun kieli herjaa kaikkea mikä on pyhää; Suomen kielen lain mukaan yksikään sana ei saa alkaa kahdella tai useammalla konsonantilla. Laki on muinaisaikainen.

Ihmeiden Oppikurssi se piti olla. Muuten en usko tuohon sinun teoriaasi.

• TOMMONEN

LAKI PITÄÄ HETI MUUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BARRIKAADEILLE VELJET JA SISARET!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAADIMME KAKSI KONSONATTIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOKA PAIKASSA SE VALTIO YRITTÄÄ SÄÄSTÄÄ KUN PIHISTELEE JO KONSONANTEISSAKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAATIKAAMME SAMAN TIEN KOLME KONSONANTTIA, PERKULES SENTÄÄN KUN OTTAA AIVOON NOI TOMMOSET KONSONANTTIEN PIHISTELYT!!!!!!!!!!!!!!!

• totiseksiveti
        acim la i nen kirjoitti:

Ihmeiden Oppikurssi se piti olla. Muuten en usko tuohon sinun teoriaasi.

se on muuten totta,normaalissa suomen kielessä ei yksikään sana ala kahdella tai useammalla konsonantilla

• Matti E Simonaho
        totiseksiveti kirjoitti:

se on muuten totta,normaalissa suomen kielessä ei yksikään sana ala kahdella tai useammalla konsonantilla

" Se joka etsii puuttuvaa linkkiä,
        etsii koska se on korvien välissä. " - Matti E Simonaho

" Tiedemies joka etsii puuttuvaa linkkiä maasta,
        hän ei tiedä,
        että puuttuva linkki tekee sitä samaa muutaman metrin päässä hänestä. " - Matti E Simonaho

• en suninkaan kirjoitti:

Jeesus sanoi "en suinkaan" ei "en suninkaan"

Yritetään tehdä parannusta!

• Matti E Simonaho
        acim la i nen kirjoitti:

dualistinen? Jumala nimittäin on puhtaasti ei-dualistinen.

Miten sinä "dualistinen" tähän sekoitat?

• acim lai nen kirjoitti:

että Raamattu on väärennetty ja siitä on poistettu
        myös tuo sinulle tärkeä jälleensyntymisoppi.

Jos Pyhän Hengen joskus saisit, sinä itse tulisit
        sen huomaamaan mitä on väärennetty ja mitä ei.

Jos tuo jälleensyntymisoppi olisi Jumalasta, hän olisi
        kirjoittanut sen jo kymmenen käskyn joukkoon, ja kaikki
        hänen profeettansa olisivat siitä jatkuvasti kansaa
        muistuttaneet. Ja Jeesus itse olisi siitä niin selvin
        sanoin puhunut, ettei siinä tänäkään päivänä olisi
        kenelläkään "nokan koputtamista."

Minä olen saanut todeksi elää tuon riidan olemassaolon.
        Ensiksi omassa kodissa, sitten seurakunnassa, maallisessa
        kunnassa ja nyt joka päivä tässäkin keskustelussa,
        sillä totuuuden kokee riidan haastamisena joka ainut, joka
        on siitä luopunut ja jonka sydämen Jumala on jo paaduttanut.

• ilman sanoja

http://www.evl.fi/kkh/to/kjmk/opas2/ristinmerkki.gif

• poikki

• acim la i nen
        TeuvoSuni kirjoitti:

että Raamattu on väärennetty ja siitä on poistettu
        myös tuo sinulle tärkeä jälleensyntymisoppi.

Jos Pyhän Hengen joskus saisit, sinä itse tulisit
        sen huomaamaan mitä on väärennetty ja mitä ei.

Jos tuo jälleensyntymisoppi olisi Jumalasta, hän olisi
        kirjoittanut sen jo kymmenen käskyn joukkoon, ja kaikki
        hänen profeettansa olisivat siitä jatkuvasti kansaa
        muistuttaneet. Ja Jeesus itse olisi siitä niin selvin
        sanoin puhunut, ettei siinä tänäkään päivänä olisi
        kenelläkään "nokan koputtamista."

Minä olen saanut todeksi elää tuon riidan olemassaolon.
        Ensiksi omassa kodissa, sitten seurakunnassa, maallisessa
        kunnassa ja nyt joka päivä tässäkin keskustelussa,
        sillä totuuuden kokee riidan haastamisena joka ainut, joka
        on siitä luopunut ja jonka sydämen Jumala on jo paaduttanut.

..elävät kaikki todeksi riidan olemassa olon. Myös sinun vastustajasi! Riidan olemassaoloko riittää todistamaan että ihmisellä on Pyhä Henki.

Mitä tulee jälleensyntymiseen niin enkö ole sanonut että se ei ole mikään tavoite sinänsä samoin kun ei ole tarkoitus että ahdasta porttia odotetaan noin 50 vuotta.
        Mitäs sanoisit tästä?
        Jos Jumala olisi tarkoittanut että ihmisen pitää odottaa ahdasta porttia 48 vuotta niin Hän olisi kirjoittanut sen kymmenen käskynsä joukkoon.

• acim la i nen kirjoitti:

..elävät kaikki todeksi riidan olemassa olon. Myös sinun vastustajasi! Riidan olemassaoloko riittää todistamaan että ihmisellä on Pyhä Henki.

Mitä tulee jälleensyntymiseen niin enkö ole sanonut että se ei ole mikään tavoite sinänsä samoin kun ei ole tarkoitus että ahdasta porttia odotetaan noin 50 vuotta.
        Mitäs sanoisit tästä?
        Jos Jumala olisi tarkoittanut että ihmisen pitää odottaa ahdasta porttia 48 vuotta niin Hän olisi kirjoittanut sen kymmenen käskynsä joukkoon.

Minulle hän oli jo ennalta tällaisen aikataulun valmistanut:

*8 vuotiaana aloin elää Jumalan vihan alaistä elämää.
        *46 vuotriaana pääsin sotilaseläkkeelle, ja parin kuukauden kulutuua
        hän siellä käärmekivellä johdatti minut täydelliseen erämaahan.
        *48 vuotiaana hän sitten antoi vihdoinkin Poikansa ilmestyä.
        *Ja vielä sitten se: "Kolmena vuotena minä olen käynyt etsimässä
        hedelmää tästä puusta..."
        *51 vuoriaana sitten se ahtaan portin tuskainen taistelu.

Huomaa tämä: Melkein päivälleen 8 vuotiaasta 48 vuotiaaksi täyttyi
        kohdallani tuo Jumalan 40:n vuoden koettelemuksen jakso.
        Syksystä 1945 syksyyn 1985.

• acim al i nen

Miten sinä "dualistinen" tähän sekoitat?

..on Jumalassa niin ei ole mitään riitaa koska Jumala ON ja tämä tarkoittaa että mitään MUUTA EI OLE. Eli ei voi olla muutakuin yhdellä puolella.
        Ja jos taas on myös jotain muuta niin se on dualismia.

• sören
        acim al i nen kirjoitti:

..on Jumalassa niin ei ole mitään riitaa koska Jumala ON ja tämä tarkoittaa että mitään MUUTA EI OLE. Eli ei voi olla muutakuin yhdellä puolella.
        Ja jos taas on myös jotain muuta niin se on dualismia.

Jeesus itse sanoo, että joko on Hänen puolellaan tai Häntä vastaan. Paavali sanoo, että Hänessä me elämme ja olemme. Jumala on kaiken luonut ja pitää kaikkea koossa. Tässä se ihmisen syntisyys kaikkein selvimmin näyttäytyy: ihminen kun ei suostu uskomaan, että Jumala häntä pitää koossa ja lepäämään Jumalassa vaan haluaa itse olla Jumala ja hallita kaikkea.

Ei liene kovin muodikasta nykytään tällainen joko/tai ehdottomuus. Uudestisyntyminen on juuri tästä joko/tai -syystä välttämätöntä, jotta Pyhä Henki voisi tulla ihmisen sydämeen. Jos jotain vanhaa elämää, pikkuisen omaa tahtoa Jumalan tahdon vierelle, jäisi, sehän olisi sekä/ että tilanne: eläisin sekä omaa elämää että Jumalan tahon varassa. Näinhän ei tietenkään voi olla, koska silloin ihminen tavalaan käyttäisi Jumalaa hyväkseen. Kun se on toisnpäin, Jumala käyttää ihmistä hyväkseen.

Miten on acim, miten sinun mielestäsi Jumalaan päästään. Minulle on luettuani kirjoituksiasi tullut sellainen vaikutelma, että sinä katsot sen olevan ihmisen oma valinta tai jonkinlainen idän filosofian kaltainen valaistuminen. Korjaa, jos olen väärässä. Ajattelin itse ennen samalla tavalla. Nykyään uskon, että Jumalaan pääseminen on kokonaan Jumalan työ, ja että itse siinä korkeintaan pyristelee vastaan. Tämän vuoksi Jeesuksen ristinkuolema on oleellinen: ihminen itsessään on syntinen, ja niinkuin yllä sanoin, ei halua Jumalan hallinnan alle. Vasta otettuaan vastaan Jeesuksen ristillä ansaitseman sovituksen ihmiselle tulee mahdolliseksi Jumalan yhteyteen pääseminen. Mutta tämä on vasta alku. Tunnen olevani keskellä synnytystuskia. Ei auta, vaikka jo näen, että Jumalassa on Totuus, rauha ja vapaus, vaikka näen että Jumala ON ja vain Jumala ON, oma minä kamppailee vastaan eikä halua luovuttaa. Tavallaan elän harhassa tietäen, että elän harhassa. Tässä tulee synnin kahleen voima esiin, se ei murru, ennenkuin Jumala vetää suoriksi kaikki sitä kannattelevat koukut.

Mietin myös sitä, kun jossain kirjoitit, ettet usko Raamatun olevan kokonaan totta ja suosittelet Raamatun vierelle Ihmeiden oppikurssia. Minä uskon, että Raamattu on kokonaan totta, ja että mitään muuta kirjoitusta ei Raamattu vierelleen tarvitse. Toki, jos jossain muussa kirjoituksessa ei tulkita tai selitetä Raamattua muulla kuin itsellään, siitä ei ole haittaa. Muutoin on aina mahdollisuus liukua tulkinnan harhaan mukaan. Kun Raamattu muuttuu tavallaan ristiriitaisesta kirjasta todeksi, on kyseessä Pyhän Hengen työ. Voin näin sanoa omasta kokemuksesta, koska minä todella pidin Raamattua aikanaan sekavana aikuisten satukirjana, mutta pala palalta se on muuttunut todeksi. Se on sinällään jo ihme.

• Matti E Simonaho
        sören kirjoitti:

Jeesus itse sanoo, että joko on Hänen puolellaan tai Häntä vastaan. Paavali sanoo, että Hänessä me elämme ja olemme. Jumala on kaiken luonut ja pitää kaikkea koossa. Tässä se ihmisen syntisyys kaikkein selvimmin näyttäytyy: ihminen kun ei suostu uskomaan, että Jumala häntä pitää koossa ja lepäämään Jumalassa vaan haluaa itse olla Jumala ja hallita kaikkea.

Ei liene kovin muodikasta nykytään tällainen joko/tai ehdottomuus. Uudestisyntyminen on juuri tästä joko/tai -syystä välttämätöntä, jotta Pyhä Henki voisi tulla ihmisen sydämeen. Jos jotain vanhaa elämää, pikkuisen omaa tahtoa Jumalan tahdon vierelle, jäisi, sehän olisi sekä/ että tilanne: eläisin sekä omaa elämää että Jumalan tahon varassa. Näinhän ei tietenkään voi olla, koska silloin ihminen tavalaan käyttäisi Jumalaa hyväkseen. Kun se on toisnpäin, Jumala käyttää ihmistä hyväkseen.

Miten on acim, miten sinun mielestäsi Jumalaan päästään. Minulle on luettuani kirjoituksiasi tullut sellainen vaikutelma, että sinä katsot sen olevan ihmisen oma valinta tai jonkinlainen idän filosofian kaltainen valaistuminen. Korjaa, jos olen väärässä. Ajattelin itse ennen samalla tavalla. Nykyään uskon, että Jumalaan pääseminen on kokonaan Jumalan työ, ja että itse siinä korkeintaan pyristelee vastaan. Tämän vuoksi Jeesuksen ristinkuolema on oleellinen: ihminen itsessään on syntinen, ja niinkuin yllä sanoin, ei halua Jumalan hallinnan alle. Vasta otettuaan vastaan Jeesuksen ristillä ansaitseman sovituksen ihmiselle tulee mahdolliseksi Jumalan yhteyteen pääseminen. Mutta tämä on vasta alku. Tunnen olevani keskellä synnytystuskia. Ei auta, vaikka jo näen, että Jumalassa on Totuus, rauha ja vapaus, vaikka näen että Jumala ON ja vain Jumala ON, oma minä kamppailee vastaan eikä halua luovuttaa. Tavallaan elän harhassa tietäen, että elän harhassa. Tässä tulee synnin kahleen voima esiin, se ei murru, ennenkuin Jumala vetää suoriksi kaikki sitä kannattelevat koukut.

Mietin myös sitä, kun jossain kirjoitit, ettet usko Raamatun olevan kokonaan totta ja suosittelet Raamatun vierelle Ihmeiden oppikurssia. Minä uskon, että Raamattu on kokonaan totta, ja että mitään muuta kirjoitusta ei Raamattu vierelleen tarvitse. Toki, jos jossain muussa kirjoituksessa ei tulkita tai selitetä Raamattua muulla kuin itsellään, siitä ei ole haittaa. Muutoin on aina mahdollisuus liukua tulkinnan harhaan mukaan. Kun Raamattu muuttuu tavallaan ristiriitaisesta kirjasta todeksi, on kyseessä Pyhän Hengen työ. Voin näin sanoa omasta kokemuksesta, koska minä todella pidin Raamattua aikanaan sekavana aikuisten satukirjana, mutta pala palalta se on muuttunut todeksi. Se on sinällään jo ihme.

Ennen kristinuskoa : Kaikki on A 1 O
        1. A. IMALA - (Jumala) Kaiken Alku ja Ensimäinen
        2. 1 Sielujen Valtakunta jossa
        3. 1 Pyhät Äidit k.e. Maria
        4. 1 Pyhät Isät k.e. Isa (Jesus)
        5. 1 Pyhän Äidin 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta
        6. 1 Pyhän Isän 1 Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta
        7. Sinä olet 1 ja O (viimeisin) ja olet
        8. O: 1 Nainen : m. Lapsen Pyhä Äiti
        9. O: 1 Mies : m. Lapsen Pyhä Isä
        O. O: 1 Lapsi : syntynyt A 1 O

Kaikki on A 1 O : Alkuperäinen Pyhä Seurakunta

Kristinuskon jälkeen
        1. Jumala, Isä
        Taivasten valtakunta; taivaalla ei ole mitään
        Maria tunnetaan, nainen on alempiarvoinen rotu
        Isä (Jumala), poika (Jeesus) ja pyhä henki
        Ei ole. Pakana, alempiarvoinen rotu y.m. muut herjat
        Ei ole. On vain lahkon tekopyhät isät
        Pakana ja muut herjat, k.e. syntinen, perisyntinen
        Pakana ja muut herjat, k.e. syntinen, perisyntinen
        Pakana, herjat, syytökset, tekopyhä isä korvaa isän
        Merkitään elävänä kuolleeksi -ristitään- ja liitetään
        Maallinen tekopyhä seurakunta: Uskonlahko : Xouv

Simon AIO Evankeliumi : Matteus 18:1-5 mukaan

" Sillä hetkellä opetuslapset tulivat Jeesuksen tykö ja sanoivat: "Kuka on suurin taivasten valtakunnassa?" Niin hän kutsui tykönsä lapsen, asetti sen heidän keskellensä ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, ette pääse taivasten valtakuntaan. Sentähden, joka nöyrtyy tämän lapsen kaltaiseksi, se on suurin taivasten valtakunnassa. Ja joka ottaa tykönsä yhden tämänkaltaisen lapsen minun nimeeni, se ottaa tykönsä minut. "

1. Omistan kehoni, jossa on mieleni, jossa on minun sieluni. Minun sielun on antanut Jumala ja Sielujen Valtakunta. Sieluni on nuorin sielu minun Elämän Puussa, ja se on myös vanhin minun Elämän Puussa.

2. Lapsen kehossa, minä olen nuorin minun Pyhässä Perheessä, Elämän Kirian mukaan. Minun Pyhässä Perheessä, Äitini jossa synnyin ja joka minut synnytti on ainut Pyhä Äiti, Elämän Kirian mukaan. Minun Pyhässä Perheessä, Isäni on ainut Pyhä Isä, Elämän Kirian mukaan. Minussa Pyhä Äitini ja Pyhä Isäni ovat yhdisyneet. Pyhässä Äidissä minut on kastettu ja minussa Pyhä Äitini ja Pyhä Isäni on uudelleen kastettu.

3. Minun sielu on sidottu henkilökohtaiseen Sielujen Valtakuntaan joka on minun Elämän Puu. Minun Henkilökohtainen Sielujen Valtakunta, minun Elämän Puu, koostuu kaikista esi-vanhemmista Ensimmäiseen Pyhään Äitiin ja Ensimmäiseen Pyhään Isään saakka. Minun Henkilökohtainen Elämän Puu on sidottu Sielujen Valtakuntaan jossa on kaikki Pyhimmät Äidit ja kaikki Pyhimmät Isät Luomistyöstä saakka.

4. Kaikki yhtyy Sielujen Valtakuntaan ajassa; Sinä olet veljeni tai siskoni Sielujen Valtakunnan kautta. Sielujen Valtakunta ja kaikki mitä siihen on sidottu, on ainut Elävä Pyhä Sielujen Seurakunta. Pyhä Sielujen Seurakunta on sidottu minun Jumalaan joka on luonut kaiken. A.

5. Jos joku minun Henkilökohtaisen Pyhän Perimän ulkopuolelta osoittaa minun Pyhän Perimän jonnekkin muualle kuin Pyhä Sielujen Valtakunta; Hän on harhaanjohtaja ja hän ei ole Pyhän Sielujen Valtakunnan edustaja.

http://kivi.suomalaiset.org/kivi.pl?nayta=profeetat

• acim la i nen
        sören kirjoitti:

..antamalla anteeksi kaikki kaikille. Tämän anteeksiantamuksen tulee tietysti tapahtua Jeesuksen/Pyhän Hengen ohjauksessa. En tarjoa tässä mitään katteettomia valhearmoja enkä porttopappeja tai kirkkoja.

• sören
        acim la i nen kirjoitti:

..antamalla anteeksi kaikki kaikille. Tämän anteeksiantamuksen tulee tietysti tapahtua Jeesuksen/Pyhän Hengen ohjauksessa. En tarjoa tässä mitään katteettomia valhearmoja enkä porttopappeja tai kirkkoja.

anteeksiantaminen onkin oiva testi ihmiselle, kuka laivaa ohjaa: itse vai Pyhä Henki.

Mutta miten on acim, valitsetko sinä Jumalan vai valitseeko Jumala sinut?

• Alku ja Loppu
        acim la i nen kirjoitti:

12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
        13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.

'Ja joka tähän kiveen kaatuu, se ruhjoutuu, mutta jonka päälle se kaatuu, sen se murskaa'

• acim lainen
        sören kirjoitti:

anteeksiantaminen onkin oiva testi ihmiselle, kuka laivaa ohjaa: itse vai Pyhä Henki.

Mutta miten on acim, valitsetko sinä Jumalan vai valitseeko Jumala sinut?

..minut (mutta ei lihallista persoonallisuuttani, vaan sen osan minusta jonka Hän Itse loi)ja antaa minulle tarvitsemani ajan valita Hänet mikä on sama kuin luopua lihallisesta persoonallisuudestani ja hyväksyä se Identiteetti jonka Jumala minulle antoi. Sama pätee jokaiseen ihmiseen eli kukaan ei joudu IKUISEEN kadotukseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      23
      4067
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      94
      2025
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      93
      1372
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      168
      1321
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      59
      1191
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1085
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      194
      1040
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      47
      953
    9. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      942
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      900
    Aihe