Tietääköhän kukaan vieläkään millon sinkkuelämää saa suomen tekstit. Olen ahdistellut anttilan väkeä siitä lähtien kun viimeinen kausi tuli päätökseen töllössä. Aluksi sain vastauksia "puolen vuoden kuluttua" ja sen jälkeen "maahantuoja ei pysty kertomaan ajankohtaa." Syytönhän anttila tähän on, mutta jotenkin jo tympii, kun kaikki muut sarjat saa tekstinsä, eikä mistään saa edes sitä tietoa mikä näitä tekstejä oikein viivyttää..Pläääh!!!!
Suomen teksteistä
ottaa pattiin..
2
1170
Vastaukset
- _johanna_
Eli siis ongelmasi on se, etta DVD boxeissa ei ole suomi subeja? Sinulla on kaksi vaihtoehtoa; opettele englantia tai lataa jaksot ja subit netista.
- Kielitaitoinen
Käy Englannin tunneilla niin ei tuota mitään vaikeuksia katsoa sarjaa ilman tekstejä, nim. kaikki tuotantokaudet omistava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960