Kate ärsyttävä kun se aina erottaa Lucasin ja Samanthan? musta se on kyllä ääliö! ja eugenia myös!:(
onko teistä...
6
518
Vastaukset
- Donna<3
Olen täysin samaa mieltä!
- Nimetön
Ainoa ärsyttävä sarjassa on samantha,on kai niit muitakin,mut kukaan muu ei niin paljonb ärsytä.Sitä ämmää ei tarvittas.Toivottavasti ei ole oikeassa elämässä samanlainen jatkuvasti epäluulonen hullu,joka hautoo vaan kostoa,vihaa kaikkia,ei omista ystäviä...Sarjaahan se vaan on,mut jotain rajaa:)Sanotaan,että jokaises sarjas ainaki yks ärsyttävä tyyppi on,mut sami on kaiken huippu,toista samanlaista ei ole:)
- jen-
minusta sami on myös joskus ärsyttävä mutta tuntuu silti ärsyttävältä kun sami oli vihdoin kunnolla niin katen ja eugenian piti pilata kaikki.
sami on joistakin mukava ja joistakin ärsyttävä mutta minusta lumi kuuluu yhteen :) luulen että suurin osa toivoo niin...
kate on sen sijaan ilkein hahmo koko sarjassa kun sillä on kyntensä lähes kaisessa...
- päivien viemää
mun mielestä samantha ja lucas kuuluu yhteen.kate voisi lähtee sarjasta pois kokonaan!
- jepjeppp
Kate vois mennä itteensä ja painuu muualle!
- Nimetön
jepjeppp kirjoitti:
Kate vois mennä itteensä ja painuu muualle!
Samantha ärsyttävä mutta kate on semmonen sanonko mikä! ei oo sami kyllä sarjan kivoin mutta kate on sarjan ääliöin ja idioottein!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417