vapaa kertauksista

Nimetön

eipä tarvii kertauksiin lähtee ku on palokuntaan liittyny niin saa vapautuksen kertaus harjoituksista!

7

1807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Velvollisuuksistaan huolehtiva

...käydä vapaaehtoisesti kertaamassa niin monta kertaa, että tulee päivät täyteen. Itelläni nyt 75vrk, ei tuu kutsuja enää, mutta VEH:iin pääsee aina.

Pyydättekö äitinne pyyhkiin viä perseennekin, kun ootte noin heikkoa aineista, että muutama päivä lomaan verrattavissa olevalla hauskalla keikalla tuottaa ylipääsemättömiä ongelmia?

• Nimetön

hei vaan olet ymmärtänyt täysin väärin viestini tarkoituksen.en todellakaan ole mikään lusmu jokavaan sen takia liittyy palokuntaan että pääsisi pois kertauksista.olin palokunnassa 5 vuotta ennen kun menin armeijaan ja olen vieläkin...ollut 15 vuotta yhteensä.ja miksi ei tarvitse mennä kertaamaan niin syy on hyvin yksinkertainen kotipaikkakuntani on sen verran pieni että tulipalon,onnettomuuden taikka sairaskohtauksen sattuessa jokainen vapaa ehtoinen auttaja on tarpeen.sen takia palopäälikkö on anonut minut sellaiselle vapautuslistalle.ja sodan aikainen sijoituksenikin on samalla muutettu kotipaikkakuntani paloasemalle.eikun vaan liittymään palokuntaan kaikkia tarvitaan siellä miehiä,naisia,laihoja,lihavia yms.toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin

• sitten ymmärtää
        Nimetön kirjoitti:

hei vaan olet ymmärtänyt täysin väärin viestini tarkoituksen.en todellakaan ole mikään lusmu jokavaan sen takia liittyy palokuntaan että pääsisi pois kertauksista.olin palokunnassa 5 vuotta ennen kun menin armeijaan ja olen vieläkin...ollut 15 vuotta yhteensä.ja miksi ei tarvitse mennä kertaamaan niin syy on hyvin yksinkertainen kotipaikkakuntani on sen verran pieni että tulipalon,onnettomuuden taikka sairaskohtauksen sattuessa jokainen vapaa ehtoinen auttaja on tarpeen.sen takia palopäälikkö on anonut minut sellaiselle vapautuslistalle.ja sodan aikainen sijoituksenikin on samalla muutettu kotipaikkakuntani paloasemalle.eikun vaan liittymään palokuntaan kaikkia tarvitaan siellä miehiä,naisia,laihoja,lihavia yms.toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitin

Kun terveet tarvitaan joukoissa. Nuoremmat etulinjaan ja me vanhemmat huoltojoukkoihin. Omani Kh päivät meni jo yli.

Ei siellä ole mitään pelättävää, päinvastoin.

• Nimetön
        sitten ymmärtää kirjoitti:

Kun terveet tarvitaan joukoissa. Nuoremmat etulinjaan ja me vanhemmat huoltojoukkoihin. Omani Kh päivät meni jo yli.

Ei siellä ole mitään pelättävää, päinvastoin.

uskaltaisin mennä väittämään että olen varmaan paremassa kunnossa kun sinä!mutta syy siihen miksi en käy niissä kertauksissa on se että kylämme tosiaan on niin pieni että jokainen puolivakinainen palomies on tarpeen hälytyksen tullen.kylässämme toimii yksi vakinainen palomies!ja tarvitaan tänne kotijoukkoihin semmoisia miehiä jotka ovat saaneet koulutuksen niihin palonsammutuksiin ynnä muihin onnettomuuksiin joita voi sodan aikana tulla.jos satut tuntemaan jonkun ystäväsi joka on palokunnan toiminnassa aktiivisesti mukana niin kysy häneltä miten heidän alueella toimitaan melko varmaan samalla tavalla kun täälläkin.

• Mie vuan

Mitenkä onnistunee ilmoittautua itse kertauksiin? Mitenkä monta päivää kerralla menee? onko se joku leiri vai missä sitä mennään? Itse olen 1/06 sodankylässä käynyt. Veli kävi kajaanissa joskus 02 tai 03 ja menikö vuosi vai puoli että pääsi kertaamaan.

• 82 vrk

Samoin minulla vuonna oli ylennys 1994 42-vuotiaana kapteeniksi, ja takana oli 82 vrk.

Kivaa on ollut jokaisella reissulla.
        Ikäni on nyt 55 vuotta.

• minäkään

olin autokuskina parolassa kuljetusyksikössä 1974,ja siitä lähtien olen kuljettanut lähes kaikkea,paitsi soraa,ja paskaa.siis koulutus jatkuu edelleen.lähtisin kyllä niihin kh hommiin,mutta eivät ole edes ehdotelleet,mikä hieman kyllä rassaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      226
      1573
    2. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      168
      1210
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      36
      1175
    5. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      186
      896
    6. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe