Kenguruviestiketjuun laittamaani kysymystä sinulle, ei ilmaantunut koko illan aikana ja koko viestiketju ehdittiin vierittää pois näkyvistämme, ennenkuin tuo sinulle esittämäni kysymys sinne ilmaantui.
En halua jankuttaa, mutta olisi kiinnostanut vastauksesi!
Vastaa tai ole vastaamatta!
Sekin kiinnostaisi tietää, että ymmärsitkö arkkiin viedyn SEITSEMÄN PARIA puhtaita eläimiä ja että vain epäpuhtaita elukoita sinne vietiin YKSI PARI!
Tuo onkin YLEINEN HARHAKÄSITYS uskovaistenkin keskuudessa, että kaikkia eläimiä olisi ollut vain yksi pari!
Tuo kenguruviestiketju ei muuten ollut minun aloittamani, jos sinulle nyt sellaista olisi tullut mieleen mieleen.
Muuten silloin joskus muinoin aikoinaan, kun isoisäsi öljylamppu toisessa kainalossa ja mustavalkotelkkari toisessa kainalossa, saapasteli iltamyöhään kotia, oli muodissa eräs laulu, jotä ääniradiossa ahkerasti soiteltiin ja se alkoi näin: "Katso kenguru loikkaa...".
---------------
Uskotko todella Raamattuun?
Kirjoittanut: Quid est veritas? 16.7.2007 klo 21.23
"Uskon Raamatun
Kirjoittanut: purje 16.7.2007 klo 18.48
Jumalan Sanana. Tämä Sana on sama kuin Jumala, Jeesus Kristus. Hän taas on sama eilen ja tänään ja iankaikkisesti. Jos hän sanoo, että kengurut eivät jaksaneet loikata Nooan arkkiin, niin asia on sillä selvä. :D"
SANOT USKOVASI RAAMATUN JUMALAN SANANA!!!
SANOT ETTÄ JEESUS ON JUMALA!!!
JEESUS SANOO:
Johanneksen evankeliumi:
17:3 Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.
USKOTKO TUON, MITÄ JEESUS TUOSSA SANOI?
SANOT USKOVASI RAAMATTUUN, JOSSA JEESUS TUON SANOO, JOTEN USKOT SIIS JEESUSTA, KUN HÄN SANOO:
"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."
JEESUS SANOO TUOSSA, ETTÄ JUMALA YKSIN ON TOTINEN JUMALA!
TÄSSÄ JEESUS SANOO KAHDESSAKIN EVANKELIUMISSA, ETTEI HÄN JEESUS OLE JUMALA:
Markuksen evankeliumi:
10:18 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä paitsi Jumala yksin.
Luukkaan evankeliumi:
18:19 Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.
KIVA ETTÄ USKOT RAAMATTUUN JA JEESUKSEEN JA JEESUKSEN SANOIHIN, ETTEI HÄN OLE JUMALA!
Kirjoitat:
"Jos hän sanoo, että kengurut eivät jaksaneet loikata Nooan arkkiin, niin asia on sillä selvä."
Kerro se raamatunkohta, jossa Jeesus sanoo, etteivät kengurut jaksaneet loikata Nooan arkkiin!!!
Kerro se ja sillä sitten selvä!!!
P.S.Oletko muusikko? Säveltäjä?
purje!!!
Quid est veritas?
3
143
Vastaukset
- lancelotta
vai uskotko ihan kirjaimellisesti tämän arkkimyytin todenperäisyyteen?
Miksei myyttiä voi tulkita niin, kuin myyttiä tulkitaan: vertaus kuvana ja jumaltaruna? Eivät vääntyisi diodit solmuun.- Ystäväsi!
purje kirjoitti:
niin kuin uskon Jeesukseen, Pyhän Hengen voimasta. Henki tekee eläväksi!
Toivon, puhallan, ja toivon sinulle myötätuulta!
Mutta älä ikinä enään väärennä Raamatun sanoja!
ETHÄN?!!
Quid est veritas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129066Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883652- 202113
- 831302
- 271115
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661102- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791075- 551033
- 66982