Kreationisti mokasi lehdessä - vastasin

kreationisti on jo kahdesti kirjoittanut varsin selvästi lajiutumisen kieltäen:

http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE070707.jpg

Minä kirjoitin jauhot suuhun lyövän vastineen:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE070707.jpg

Ja Hanna itse vastasi vielä perusteellisemmin:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE130707.jpg

Näin on täällä käynyt oikein suuri humahduksen kohahdus kun 42 000 savolaista on käännetty evo-uskoon ja DI:n kammoksuntaan. ;)

Sukulaisilta tuli mulle myönteistä palautetta.
t. MrKAT - Suokonaution kohukaupungista ;)

10

1169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kas näin

      on oikeasti http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE120707.jpg

      Hakkeroin hiukan :)

      Onpa kressuilla vaihteleva tiedemieslista, kun siinä on yhdessä vaiheessa ollut 300, sitten 700 (jos jonkun tällä palstalla kirjoittelevan kreationistin väitteeseeen voi luottaa) ja nyt 500 nimeä!

      • Mr.K.A.T.

        t.MrKAT


      • ..on..

        ..sellainen sopiva keskiarvo.


      • vajaavaista?

        Olisi hauska tietää minkäalan tiedemiehiä nuo ovat. Osa on varmaan jotain juristeja yms, joiden koulutus ei millään tavalla sivua biologiaa, evoluutio, paleontologiaa tms.


      • vajaavaista? kirjoitti:

        Olisi hauska tietää minkäalan tiedemiehiä nuo ovat. Osa on varmaan jotain juristeja yms, joiden koulutus ei millään tavalla sivua biologiaa, evoluutio, paleontologiaa tms.

        Otsikon miehen pitäisi olla alan ihmisiä, MUTTA silti uskoo että maa ei pyöri eikä kierrä aurinkoa, vaan pysyy paikallaan. (Luennoi tästä muutama vuosi sitten amerikan Luterilaisessa synodissa). Perusteena on muistaakseni käyttänyt Raamattua ja yrittänyt ympätä tueksensa Machin - Einsteinin suhteellisuusperiaatteita.

        Koulutuskaan ei siis aina auta kun syvä uskonnollisuus, auktoriteettusko, aatteellisuus yms jyrää sen yli ja sumentaen sammuttaa järjen äänen.


      • SJG
        MrKAT kirjoitti:

        Otsikon miehen pitäisi olla alan ihmisiä, MUTTA silti uskoo että maa ei pyöri eikä kierrä aurinkoa, vaan pysyy paikallaan. (Luennoi tästä muutama vuosi sitten amerikan Luterilaisessa synodissa). Perusteena on muistaakseni käyttänyt Raamattua ja yrittänyt ympätä tueksensa Machin - Einsteinin suhteellisuusperiaatteita.

        Koulutuskaan ei siis aina auta kun syvä uskonnollisuus, auktoriteettusko, aatteellisuus yms jyrää sen yli ja sumentaen sammuttaa järjen äänen.

        Miten tuollainen ihminen voi päästä professoriksi? Eihän tuollainen ihminen Suomessa pääsisi edes peruskoulua läpi. :D


      • Mr.K.A.T.
        SJG kirjoitti:

        Miten tuollainen ihminen voi päästä professoriksi? Eihän tuollainen ihminen Suomessa pääsisi edes peruskoulua läpi. :D

        Mutta miehellä on vissiin suhtis hanskassa. Jenkeissä pienen collegen proffaksi päässee eri tavalla kuin täällä jossa on oltava yliopistossa..

        Esikuva Mach, kuulu fyysikko, Einsteininkin esikuva, kuului filosofisesti fenomenalisteihin tms jonka mielestä atomeja ei ollut olemassa ja maa ei kiertänyt aurinkoa. Muistaakseni näiden fenomenalistien mukaan vain sellaiset lauseet olivat pätevää (tiedettä), jotka nojautuvat aisti/mittaushavaintoihin ja kaikki tiedelauseet oli redusoitava ko. muotoon. Koska atomeja ei voi havaita välittömästi niin se ei ole oikeaa tiedettä tai puhetta jne.

        Myös filosofia voi ...hmm.. sanotaan.. sokaista.


    • Paholaisen Asianajaja

      Mutta mistä löytyisi lisää tietoa tuosta Aku Ankka-episodista? En ole aikaisemmin kuullut siitä.

      • Mr.K.A.T.

        talk.origins-orgissa puhuttiin siitä joku vuosi sitten, minä nostin sen esille, mutta jostain syystä search-toiminto ei nykyään yletäkään kuin 12 kk taakse.
        Vaikka sen pitäisi toimia koko internetin alkuajoista asti.
        jouduin kirjoittamaan siis ulkomuistista.


    • Sukulaisistasi puhumattakaan :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe