kreationisti on jo kahdesti kirjoittanut varsin selvästi lajiutumisen kieltäen:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE070707.jpg
Minä kirjoitin jauhot suuhun lyövän vastineen:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE070707.jpg
Ja Hanna itse vastasi vielä perusteellisemmin:
http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE130707.jpg
Näin on täällä käynyt oikein suuri humahduksen kohahdus kun 42 000 savolaista on käännetty evo-uskoon ja DI:n kammoksuntaan. ;)
Sukulaisilta tuli mulle myönteistä palautetta.
t. MrKAT - Suokonaution kohukaupungista ;)
Kreationisti mokasi lehdessä - vastasin
10
1123
Vastaukset
- Kas näin
on oikeasti http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/IIS_KRE120707.jpg
Hakkeroin hiukan :)
Onpa kressuilla vaihteleva tiedemieslista, kun siinä on yhdessä vaiheessa ollut 300, sitten 700 (jos jonkun tällä palstalla kirjoittelevan kreationistin väitteeseeen voi luottaa) ja nyt 500 nimeä!- Mr.K.A.T.
t.MrKAT
- ..on..
..sellainen sopiva keskiarvo.
- vajaavaista?
Olisi hauska tietää minkäalan tiedemiehiä nuo ovat. Osa on varmaan jotain juristeja yms, joiden koulutus ei millään tavalla sivua biologiaa, evoluutio, paleontologiaa tms.
vajaavaista? kirjoitti:
Olisi hauska tietää minkäalan tiedemiehiä nuo ovat. Osa on varmaan jotain juristeja yms, joiden koulutus ei millään tavalla sivua biologiaa, evoluutio, paleontologiaa tms.
Otsikon miehen pitäisi olla alan ihmisiä, MUTTA silti uskoo että maa ei pyöri eikä kierrä aurinkoa, vaan pysyy paikallaan. (Luennoi tästä muutama vuosi sitten amerikan Luterilaisessa synodissa). Perusteena on muistaakseni käyttänyt Raamattua ja yrittänyt ympätä tueksensa Machin - Einsteinin suhteellisuusperiaatteita.
Koulutuskaan ei siis aina auta kun syvä uskonnollisuus, auktoriteettusko, aatteellisuus yms jyrää sen yli ja sumentaen sammuttaa järjen äänen.- SJG
MrKAT kirjoitti:
Otsikon miehen pitäisi olla alan ihmisiä, MUTTA silti uskoo että maa ei pyöri eikä kierrä aurinkoa, vaan pysyy paikallaan. (Luennoi tästä muutama vuosi sitten amerikan Luterilaisessa synodissa). Perusteena on muistaakseni käyttänyt Raamattua ja yrittänyt ympätä tueksensa Machin - Einsteinin suhteellisuusperiaatteita.
Koulutuskaan ei siis aina auta kun syvä uskonnollisuus, auktoriteettusko, aatteellisuus yms jyrää sen yli ja sumentaen sammuttaa järjen äänen.Miten tuollainen ihminen voi päästä professoriksi? Eihän tuollainen ihminen Suomessa pääsisi edes peruskoulua läpi. :D
- Mr.K.A.T.
SJG kirjoitti:
Miten tuollainen ihminen voi päästä professoriksi? Eihän tuollainen ihminen Suomessa pääsisi edes peruskoulua läpi. :D
Mutta miehellä on vissiin suhtis hanskassa. Jenkeissä pienen collegen proffaksi päässee eri tavalla kuin täällä jossa on oltava yliopistossa..
Esikuva Mach, kuulu fyysikko, Einsteininkin esikuva, kuului filosofisesti fenomenalisteihin tms jonka mielestä atomeja ei ollut olemassa ja maa ei kiertänyt aurinkoa. Muistaakseni näiden fenomenalistien mukaan vain sellaiset lauseet olivat pätevää (tiedettä), jotka nojautuvat aisti/mittaushavaintoihin ja kaikki tiedelauseet oli redusoitava ko. muotoon. Koska atomeja ei voi havaita välittömästi niin se ei ole oikeaa tiedettä tai puhetta jne.
Myös filosofia voi ...hmm.. sanotaan.. sokaista.
- Paholaisen Asianajaja
Mutta mistä löytyisi lisää tietoa tuosta Aku Ankka-episodista? En ole aikaisemmin kuullut siitä.
- Mr.K.A.T.
talk.origins-orgissa puhuttiin siitä joku vuosi sitten, minä nostin sen esille, mutta jostain syystä search-toiminto ei nykyään yletäkään kuin 12 kk taakse.
Vaikka sen pitäisi toimia koko internetin alkuajoista asti.
jouduin kirjoittamaan siis ulkomuistista.
Sukulaisistasi puhumattakaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412441Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3891974Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381654Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1141469Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens141371Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01062Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211003- 65878
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63865Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau11847