Miten kaun, sitä kidutusta kestää, että Sauli Kiviranta palaa takaisin salatuihin elämiin, heitän telkkarini parvekeelta alas, jos Sauli Kiviranta ei ilmaannu salatuihin elämiin viimeistään 2.8.2008 alkaen.
Sauli Kiviranta is number on by Salatut elämät
4
583
Vastaukset
- Hoh hoijaa...
Heitä vaan teevees parvekkeelta, koska sulla ei ole digiboxia. Jää eero tommilat näkemättä joka tapauksessa.
- Ei se ketään haittaa
Loppuhan se sinun ruikutus ja kritisiointi minun viestejäni kohtaan ainakin muutamaksi päiväksi, kun menet nukkumaan jo.
En luovu teevestäni, katselen televisiostani jotakin muuta tv ohjelmaa, kun Salatuja elämiä. - Mene vain nukkumaan jo
Mene vain nukkumaan jo, niin loppuu typerä kritisointi minun toivettani kohtaan nähdä vielä salatuissa elämissä Sauli Kiviranta. (Eero Tommila)
Eipä salatuiden käsikirjoittaja tee mitään sinun mieliksi, minulle salatuiden elämien käsikirjoittaja on sanonut sähköpostitse, että
harkitsen ottaa takaisin Salatuihin elämiin Sauli Kivirannan.
Viesti:Väsyttää
Hoh hoijaa... 18.7.2007 klo 18.09
Heitä vaan teevees parvekkeelta, koska sulla ei ole digiboxia. Jää eero tommilat näkemättä joka tapauksessa.
- Eero Tommila
Valitettavasti en pääse enää salatuihin elämiin takaisin, koska salatuiden elämien tuottaja ja käsikirjoittaja ei halua minua takaisin salatuihin elämiin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611689
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576