Tuhkimotarina!

pandora-fani

Moi kaikki tuhkiksen fanit!
Mää en jaksa odottaa että sarja jatkuu
Olisi kiva tietää kuinka moni katsoo sarjaa ja miksi? olisi kiva kuulla Mä voin aloittaa vaikkapa näin:
Katson tuhkimotarinaa tottakai se on aivan ihana sarja koska kaikki nuoret parit (esim Aquiles&ninfa jordi&pandora) ovat niin no miten sen sanoiskaan rakastuneita

10

4702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiqui<3

      .. siin on hyvät näyttelijät ja Chiqui & Franklin menee sit lopuks yhteen..

    • Nimetön

      Kiinnostaa katsoa, kun vanha satu on muutettu nykyaikaan ja tietysti senkin takia, että loppu olisi onnellinen. Näyttelijät ovat myös mitä mainioimpia. En yleensä katso espanjan tai muunkaan latinalaismaiden sarjoja, mutta tähän jäin koukkuun.
      Luulin alussa, että tulee vain kerran viikossa ja sitten kauhukseni huomasin sen tulevan ma-pe.
      Tuli kiire katsoa puuttuvat jaksot subnetistä,
      että pääsi ajantasalle.
      Toisaalta ihan hyvä, että on tämä kesätauko niin
      ei tarvii nauhottaa niin paljon, jos on reisussa.
      Vielä reilu kuukausi pitäis jaksaa odottaa.

    • AlaJoTuhkimoTarina!! :(

      No mäkin tulin tähän TT kokoukseen.

      Katson sitä siksi koska ottaa aina sydämestä kun katson bellan ja oresteen kohtaamisia, jos tv:n katselusta saan tollaisia, mitähän sitten jos näkisin ne livenä, pyörtyisin luultavasti oresteen syliin.. :|

      ja luojan kiitos se tulee 5 kertaa viikossa! Mutta tulisi edes koko tunti.. 50min ei riitä.

    • La Reina

      koska se on niiin ihana sarja!! Musta parasta on se kun sarja on niin äärirajoille tehty ja "yliampuva". Ihan kuin koko Venezuelan, viiden vuoden tapahtumat olisi ahdettu yhden perheen niskoille. Ihana sarja!!!!!

    • orestes fani

      hei kaikki!
      olen katsonut jokaisen tuhkiksen jaksot. jos en ole ollut kotona esitys aikana olen kattonut sen subtv:n verkkosivuilla. mielestäni tuhkis on maaailllmaan paras ohjelma ja jaksot olisi kiva saada dvd:lle. mut onneks ei oo enään pitkää aikaa ku sarja jatkuu:)

      • hömppäsarja

        Koko sarjaa vois kattoo ihan vaan sen tza tzan takia, ku se on niin hassu:D


      • The Sims 2 on paras!
        hömppäsarja kirjoitti:

        Koko sarjaa vois kattoo ihan vaan sen tza tzan takia, ku se on niin hassu:D

        Tuhkis tarkottaa mun mielest kyl tuhkakuppii mut ihan sama....
        Se sarja on niin paras että hevoset pieree!
        Ne kyl ylinäyttelee vähän mutta ihan sama... tza tzan osalta viel vähän liiankin.... Tza pa thcu thcu on kyl ihan paras silti... Vaikka oon tyttö ja tiesin että hugo ei oo oikeesti hugo vaan Pandora nii silti se oli hugona komeempi ku
        Mr. täydellinen hienoherrasmies-Oresters.... se on aika tyhmän äköi ku se vaan kokoajan siinä kökkii karjumassa "MÄ RAKASTAN SUA VALENTIN!!!!A"
        Se on niiiiiiin tyyyyyyyyyyyyhmä sillon mut ihan sama....
        Bye!


      • Tuhkimotarinan fani

        Oon ihan samaa mieltä sun kanssa koska
        Orestes ja Bella/Valentina,Ninfa ja Aguiles ehkä, Ariadna ja Roman en tiedä, Jordi ja Padora,Chiki ja Franklin, Tza Tza ja Huan Angel, kuuluvat yhteen mutta itse sarjaan jäin heti ekasta jaksosta lähtien jäin koukkuun mutta vaikka jäikin koukkuun se ei mua haittaa koska mä tykkään siitä sarjasta ja aion kattoa ne jaksot mitä tulee, eli koko Tuhkimotarina koska se on kiva ja hauska.


    • orestes-fani<3<3<3

      mää katon tuhkimotarinaa siks että se on VAAN NIIN PARAS!!! varsinki orestes ku se on NIIN hottis

      • tuhkimotarinan suuri fani

        tää sarja on paras ja Orestes onkin hottis, ja mäkin katon aina joka jakson koska sitä ei pysty ei kattoa.Valentina/bella ja Orestes, ja kaikki muut en jaksa luetella kuulu yhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe