Muistaako kukaan tällaista elokuvaa jostain 80-90 lukujen vaihteesta...Alussa poika näkee tytön jossain lammella ja ihastuu. Poika on jossain poikakoulussa/-kodissa ja tyttö samalla tavalla sisäoppilaitoksessa tai jotain. Koulut(?) järjestävät jonkinlaiset tanssit ja tyttö ja poika tanssivat. Pakenevat yhdessä ja lopussa hyppäävät jostain korkealta kallionliekekkeeltä tai jotain. Mun muistikuvat ovat todella hataria ja unenomaisia, mutta uskon et tällainen elokuva on olemassa. Olen kahlannut kaikki paikat läpi enkä ole mistään löytänyt elokuvan nimeä. Löytyykö apua täältä:)
Tunnistaako joku tämän...mikä on elokuvan nimi?
haluan nähdä uudelleen
1
680
Vastaukset
- pena334
Kyseisen leffan nimi on fire with fire vuodelta 1986. Ihan katottava leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043612
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472569- 972352
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401914Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu251574- 271492
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et181414- 221288
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81221Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671175