Tystnad i Grankulla

Brunnsparken

Kanske vi borde skriva på svenska om det hjälper till tystnaden. Roligt att se!

9

1733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hej falleraa

      Veneillä nyt menevät ja iloinen nauru raikuu. Eivät ehdi kirjoitella tänne.

      Jaa, mutta eihän siellä ole vettäkään. No, rapujuhlia ainakin juuri nyt.

      • Rapurouskis

        Keskellä Kauniaistahan on Gallträsk-järvi. Tosin sinne mahtuu vain jollia, mutta kuitenkin! ;o)


    • Jag tror på sommaren

      Kanske det är så tyst i Grankulla då det är supposed to be silent och tyst där, så där att det är en rolig barrio. Människorna complain too easily av all kinds av saker.
      Om det är för tyst eller då är det för noisy.

      Anyway, Grankulla är så närä på Esbo, att jag ser ingen catastrophal point i dess tysthet, man kan ju alltid hoppa i en autobuss och travel to other territories to get some excitement.

      • sekopää som

        inte kan skriva svenska utan det blir svengelska.
        Fast inte kan jag heller svenska bara hurrikieltä.


      • Jag tror på sommaren
        sekopää som kirjoitti:

        inte kan skriva svenska utan det blir svengelska.
        Fast inte kan jag heller svenska bara hurrikieltä.

        Kanske du skulle ta some lessons om du inte kan tala eller skriva ordentlig svenska. I think det finns platser eller såna där också i El Barrio Kauniainen där man kan lära sig rejäl svensksvensk så att man kan börja hablar sådan svensk som var the original plan för alla svenskatalande Grankulla boende personer.

        Men de e jättekiva att du kan åtminstone hurrikieltä, de e en språk som jag no hablo inte muy bien, då jag arbetade in the territory of Grankulla and were mycket busy in the gasoline station så var jag tvungen att ofta använda engelska. Men det gick bra i alla falla, och jag tycker ännu att Kauniainen är mycket kaunis plaza och jag hoppar för alla som bor där.


    • Kära vandaler

      Ja liian hiljaisena. Käsitellään kauniaislaisten harvat puheenvuorot vaikka Espoon palstalla.

    • äkke pirr

      Sipoon miestä 2 kpl katseli silimät pyöreenä kun Jukka Kajava,, vainaa nykyisin, Esitteli pallejaan lavataksissa Pattayalla ,vuosi ehkä 98-99 .,Sit ne Kannuksen pojat kysy multa ;;Kuka tuo oli ,minä,,; Hän oli se HS;n kulttuuri-ja taidearvostelija JK.,Oikein kuuluisa,Pojat sano me luultiin ,että se oli joku Homo, "No jaa"" ..!! JK delasi 60v, ..

    • Grankulla

      Hej falleri - hej fallera, hej falleri hurra!

      Vilket ord saknas?

      -Palle Ramstedt

      • ja kan bara trä

        Tätä en ollukaan huomannu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe