Voisitteko suositella kampaajaa ja/tai kauneushoitolaa Keravalla? Jos oma kampaajasi on huippu, kerro se kaikille. Jos olet törmännyt vähemmän hyvään, kerro sekin. Moitteisiin toivoisin kuitenkin jonkinlaiset perustelut, ei vain tyyliin ´XX on paska!´.
Kampaaja ja kauneushoitola Keravalla?
6
2583
Vastaukset
- keravalle muutto iessä
Suapko keravalta hyvvee jalakahoetoa kun jalakasilsa vaevoo. Kutina on mahoton ja tavalliset salavat ee aata.
- ville vasemmalta
ku sivellöö kosokenkorvalla varppaat ja klapit muutennii lähtöö silsat ja muut mennikäeset
- doris3
En suosittele jalkahoitoa Kauneusasemalla( S-marketin vieressä). On minulla kokemusta mihin vertailla. Tunnin silittelyn jälkeen 65e köyhempänä lähdin ja laitteet olivat alkeelliset. Hetkinen, ajattelin, onko tämä totta? Kun pyysin leikamaan kynnet, ei suostunut. Teki mieli näyttää muutama kuva muista maailman hoitoloista (kännykkään muistista), missä olen käynyt, mutta en halunnut masentaa niitä. Kasvohoidot on siellä loistavat, jalkahoidoille on parantamiseen varaa. Päivitys on paikalla.
Ja toinen juttu, aina kun kävin siellä, tyrkyttivät erilaisia rasvoja. Mutta kuulemma se on ihan normaalia kaikissa hoitoloissa kysytään, että minkälaista voidetta käytät kotona ja joka kertaa ajattelen, että no niin taas alkoi...
- Annio
Kävin kauneushoitolassa siinä Levyikkunaa vastapäätä, on kosmetologi kampaamon yhteydessä, en vaan nyt muista nimeä, voi harmi... Siinä on myös ok kampaamo, olen käynytkin. Missä en ole käynyt, mutta erityistä kehua olen saanut kuulla usealta taholta on Tiina Lokonen, Kivenhaakaajantie 3.
- anniina
Sampolassa, siinä kun tulet keskustasta Prisman ohi kävelykatua sen tunnelin ( rautatie ali)kautta Sampolan aukiolle on vasemmalla Kampaamo Waude.
Ne on kaikki kivoja tyyppejä. ite käyn Sinillä.
Kyllä vähän tyyris,mutta saa kynnet ja kuulemma pidennykset ja muut samasta paikasta. oon ollu tyytyväinen.
- Jaakkolassa
Oikein hyvä on Leenan Saletti siinä Femmatoria vastapäätä. Nuorten aikuisten mieleen varmasti ainakin. Suhteellisen uusi kampaamo, mutta Leenalla on varmat kädet ja uskallusta. Ainoa, joka on tehnyt kunnollisen muutoksen mun sitä halutessa. Monet muut tuntuu liian varovaisilta. Kampaajalta poistuessa kun on mälsää jos tuntuu/näyttää siltä, ettei olis kampaajalla käynytkään. Leenalta poistuessa on aina hyvä mieli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799