Minulla aukeni mahdollisuus päästä Kyröskoskelle töihin... Olisin halukas tietää millainen paikka on Kyröskoski/Hämeenkyrö asua? Kuulemma aika sisäsiittoista porukkaa,mutta missäpä sitä nyt ei ois...Onko siis minkämoiset paikat asua ja mikä seutu paras koirien kannalta? Ravintolatarjonta? Harrastumahdollisuudet? Näin Tamperelaisena hiukan epäröin tuota työtarjousta...sinne suuntaan kun pitäis kuitenkin sitten joskus muuttaa...-"umpitamperelainen"
Kyröskoski,millainen paikka asua?!
29
5212
Vastaukset
- jos sinne muutat
Kaikki tuttavat ovat muuttaneet "koskelta" pois, siellä on se piiri pieni mikä pyörii, yhden persreiän ympärillä,
olen ehkä 800 kertaa käynyt hämeenkyrössä, enää en mene kuin 3-tietä läpi, ja lujaa.
Kyllä tää tampere on parempi paikka ja eläminen toisenlaista, moni tuttava käy täältä töissä koskella ja parkanossakin, ei 40 km pitkä matka ole. - muuttanut
Älä epäröi tää on kyllä ihan hyvä paikka asua, minä itse olen asunut nyt 6v ja olen tykännyt paikasta.
Koirien kannalta on melkein sama missä päin täällä asut luonto on lähellä eli metsään pääset ihan melkein talon takaa.
Harrastaa voi montaa lajia täällä on jäähalli kuntosaleja ja kansalaisopiston piirejä vaikka kuinka vaikka se taitaa olla aina silla että sitä juuri mitä nyt haluan harrastaa ei löydy täältä.
Täällä ravintoloita en voi kyllä kehua ikävä kyllä ovat lähinnä räkälöitä joihin paikalliset tulee epämääräinen likainen paita päällä verkkari ja kummisaappaat jalassa suoraa navetan takaa ja vielä luulevat olevansa komeita.
Näillä sivuilla, jotkut kirjoittelee noita epämääräisiä juttua mutta ei se täällä katukuvassa näy nua kirjoittelut voi jättää ihan paikallisten pellejen jutuiksi ei niistä kannata välittää- otto p.
Ja sitten mulla on vielä henskelit ja mainoslippis päässä.
- Otto veljeni..
otto p. kirjoitti:
Ja sitten mulla on vielä henskelit ja mainoslippis päässä.
sä oot komee.. oikeesti lippis ja vaatteet.
oon ihan ilikimullina.
toivoo, veljesi mulligan.
- muuttamassa
Aika harvinaista,tällä hetkellä muuttoliike pois Kyröskoskelta, asuntoja myynnissä pilvin pimein. Lähellä kylän keskustaa massiivinen paskan ja jätteen hävitykseen keskittyvä laitoshanke.
Kaupoissa hiljaisempaa kuin huopatossutehtaassa.
Kannattaa katsoa ennenkuin katua.- erehdy uskoo
Asuntoja on myynnissä ja uusia rakennetaan kovasti.
Todellisuudessa kunta on muuttovoittoinen.
Pieni piiri vaan vastustaa jätteenpoltto laitosta.
Kumma kun eivät itse muuta pois - jätöksienpolton voimaan
erehdy uskoo kirjoitti:
Asuntoja on myynnissä ja uusia rakennetaan kovasti.
Todellisuudessa kunta on muuttovoittoinen.
Pieni piiri vaan vastustaa jätteenpoltto laitosta.
Kumma kun eivät itse muuta poispieni osa ihmisistä todellisuudessa kannattaa jätteenpolttolaitosta tähän kyröskosken kylään ja yleensä ne jotka on ennen vastustanut kaikkea muutosta ja jotka haluaisivat kiittyä NOKIAAN!!!!
- ...ja banjot soi...
jätöksienpolton voimaan kirjoitti:
pieni osa ihmisistä todellisuudessa kannattaa jätteenpolttolaitosta tähän kyröskosken kylään ja yleensä ne jotka on ennen vastustanut kaikkea muutosta ja jotka haluaisivat kiittyä NOKIAAN!!!!
Mitähän hyötyä kyseisestä laitoksesta on tälle kylälle...?! En pysty ymmärtämään...M-real irtisanoo jatkuvasti porukkaa. Ja laitos se mitä kunnanpäättäjät ovat tänne hommaamassa, niin on ilmeisesti huonoin hyötysuhteeltaan oleva laitos! Sen paskalaitoksen vois rakentaa vaikka Nokialle...
- kylälle
...ja banjot soi... kirjoitti:
Mitähän hyötyä kyseisestä laitoksesta on tälle kylälle...?! En pysty ymmärtämään...M-real irtisanoo jatkuvasti porukkaa. Ja laitos se mitä kunnanpäättäjät ovat tänne hommaamassa, niin on ilmeisesti huonoin hyötysuhteeltaan oleva laitos! Sen paskalaitoksen vois rakentaa vaikka Nokialle...
paljo hyötyä olekkaan.
Mutta, koko yhteiskunnalle ja tehtaille on.
Oli hyötysuhde mikä tahansa, ei sen pitäis liikuttaa yksityisiä kuntalaisia.
Onhan se kai vapon asia kuinka tehokkaan laitoksen laittavat.
Eikä laitosta hommaa kunnanpäättäjät, vaan vapo.
Miksi asiasta ei voida kirjoittaa oikein, kun jatkuvasti vain puoli totuuksia.
- Myöskin
Ikaalisten suuntaan!!
- tampereenmiäs
älä edes vilkuile ikaalisten suuntaan. hämeenkyrö on hyvä paikka asustella,olen asunut 4vuotta nyt.
- ääääääää
tampereenmiäs kirjoitti:
älä edes vilkuile ikaalisten suuntaan. hämeenkyrö on hyvä paikka asustella,olen asunut 4vuotta nyt.
olen samaa mieltä, ettei ikaalisten suuntaan kannata mennä.. pikkuhiljaa kuoleva pikku "kaupunki"
- ja lyhyesti.
ääääääää kirjoitti:
olen samaa mieltä, ettei ikaalisten suuntaan kannata mennä.. pikkuhiljaa kuoleva pikku "kaupunki"
Jos olet paikkasi Tampereelta löytänyt ja sopeutunut sinne. Älä helvetissä muuta tänne sarvikuonojen tuppukylään. Tänne ei ole pesiytynyt kuin - kansanomaisesti sanottuna - kateus ja keuhkotauti. Tamperelaisena et täällä viihdy vuotta kauempaa ja siitäkin ajasta olet puolet hullujenhuoneella Vammalan Hyrkillä.
JOS KUITENKIN SELLAISEN AJATUKSEN TOTEUTAT,ETTÄ TÄNNE EKSYT,TÄMÄ TEKSTI PYSYY MIELESSÄSI IKISESTI JA VAIVAA SINUA LOPUN IKÄSI:MIKSI EN USKONUT NEUOA VIISASTA Manse on aina Manse! - muutin
ja lyhyesti. kirjoitti:
Jos olet paikkasi Tampereelta löytänyt ja sopeutunut sinne. Älä helvetissä muuta tänne sarvikuonojen tuppukylään. Tänne ei ole pesiytynyt kuin - kansanomaisesti sanottuna - kateus ja keuhkotauti. Tamperelaisena et täällä viihdy vuotta kauempaa ja siitäkin ajasta olet puolet hullujenhuoneella Vammalan Hyrkillä.
JOS KUITENKIN SELLAISEN AJATUKSEN TOTEUTAT,ETTÄ TÄNNE EKSYT,TÄMÄ TEKSTI PYSYY MIELESSÄSI IKISESTI JA VAIVAA SINUA LOPUN IKÄSI:MIKSI EN USKONUT NEUOA VIISASTA Manse on aina Manse!tänne jo 20 vuotta sitten juuri tampereelta.
Katunut olen, etten muuttanut jo aijemmin.
Täällä on mahtavia lähiöitä joissa on silti oma rauha.
Harrastus mahdollisuudet aivan mahtavat.
Tosin joka kylään kuuluu kunnon maalaispitäjän tapaan paikallinen kylähullu.
Kun muistat sen kuuluvan asiaan, tulet kyllä toimeen.
Kehitystä jotkut vastustavat ihan periaatteesta,
mutta niinhän se on kaikkialla.
Kulkuyhteydet vähän joka suuntaan on hyvät.
Asunnot halpoja verraten tampereeseen.
TERVETULOA - Tauno Keinomakea
Juu sinne vaan ja lujaa..Ikaalisista löytyy sama järvi, kuin kyröstäkin ja sekin virtaa sieltä pois päin. Harrastuksena voi lähinnä näppäillä kiviä...
- keino
Tauno Keinomakea kirjoitti:
Juu sinne vaan ja lujaa..Ikaalisista löytyy sama järvi, kuin kyröstäkin ja sekin virtaa sieltä pois päin. Harrastuksena voi lähinnä näppäillä kiviä...
ihan oikein.
virtaahan se järvi ikaalisistakin pois....
niin kuin kaikki muukin.
Harrastuksena voi lähinnä näppäillä kivillä ikaalislaisia...
- beegar
Olen kovin kiitollinen tiedoistanne... Nyt on edes jonkunmoinen kuva kys.paikasta/lähiympäristöstä asua. Taidan jäädä Treelle ja kattella uusia hommia täältä.. ;)
- morrison
Ainakin Kyröskosken taajamaan on pysyvä muuttokielto, värittömiltä olmeilta.
Täällä vallitsee volvo-miehen lait ja niihin kuuluu suvaitsevuus ja hauskanpito!
ps.loppukesästä tulee taajamaamme ohjaaville kaduille kieltomerkit. Semmoset kolmikulmiot, joissa on tosikon naamankuva ja henkselit siinä päällä.
Lue sivistyslautakunnan pöytäkirjasta, osoitteesta:
www.kohtatulee @ orgasm.fi
------------
Mouhujärveläinen!
Oletko joskus kuullut Pariisista??
Kyröskoski on pohjolan pariisi. Täälä, ainakin näin herrasmies on tottunut korkkarien koputukseen..
Siis Synti On Läsnä Jokaisessa Henkäyksessä!
Viimeksi kuuntelin, miehisyyttä herättävää kopinaa, joskus alkuviikosta.
-Kuurrr..
Tää on koski ja volvomiehen laki. - autoksi.
morrison kirjoitti:
Ainakin Kyröskosken taajamaan on pysyvä muuttokielto, värittömiltä olmeilta.
Täällä vallitsee volvo-miehen lait ja niihin kuuluu suvaitsevuus ja hauskanpito!
ps.loppukesästä tulee taajamaamme ohjaaville kaduille kieltomerkit. Semmoset kolmikulmiot, joissa on tosikon naamankuva ja henkselit siinä päällä.
Lue sivistyslautakunnan pöytäkirjasta, osoitteesta:
www.kohtatulee @ orgasm.fi
------------
Mouhujärveläinen!
Oletko joskus kuullut Pariisista??
Kyröskoski on pohjolan pariisi. Täälä, ainakin näin herrasmies on tottunut korkkarien koputukseen..
Siis Synti On Läsnä Jokaisessa Henkäyksessä!
Viimeksi kuuntelin, miehisyyttä herättävää kopinaa, joskus alkuviikosta.
-Kuurrr..
Tää on koski ja volvomiehen laki.Ennen syön paskaa kun ajan volvolla.
- tuon
autoksi. kirjoitti:
Ennen syön paskaa kun ajan volvolla.
laatikollisen rapuillesi.
Nähdään, onko Sinusta mieheksi? - UUDISASUKAS
Muuta ihmeessä jos työt kutsuu tänne päin,paikka on tosi kaunis ja ihmiset tosi ihania.olen asunut parivuotta eikä mitään ongelmia päin vastoin!Joka paikassahan purnaajia riittää mikään ei ole hyvin ja mielestäni kyseitten ihmisten pitäis miettiä itteään ja omia olojaan.Sillä oma käytös ratkaisee!!!!!!
- volvo-mies
UUDISASUKAS kirjoitti:
Muuta ihmeessä jos työt kutsuu tänne päin,paikka on tosi kaunis ja ihmiset tosi ihania.olen asunut parivuotta eikä mitään ongelmia päin vastoin!Joka paikassahan purnaajia riittää mikään ei ole hyvin ja mielestäni kyseitten ihmisten pitäis miettiä itteään ja omia olojaan.Sillä oma käytös ratkaisee!!!!!!
on.
Sitä saa, mitä tilaa!
Omaa positiivista olemusta ympäristöön heijasten, siitä osa aina palautuu takaisin.
*vaikka sitten täällä kirjoittamalla* - samara glsi
volvo-mies kirjoitti:
on.
Sitä saa, mitä tilaa!
Omaa positiivista olemusta ympäristöön heijasten, siitä osa aina palautuu takaisin.
*vaikka sitten täällä kirjoittamalla*on sen negatiivisuuden kanssa,vai mitä poju.
- oi..
samara glsi kirjoitti:
on sen negatiivisuuden kanssa,vai mitä poju.
rakkaani.
-absolut. - täällä vallalla
UUDISASUKAS kirjoitti:
kateus. eron huomaa muualla asuneet helposti :)
- von sergei
koirien kannalta sama mihin muuttaa.Aina löytyy läheltä naapuri jonka portin pieleen ja pihalle koiraa voi käyttää tarpeillaan.
- kuseksi
koirat mun rapullein.
Yks mamma talutti semmoosta luutun-näkööstä ja hyökkyytti pihaani sitä kuselle.
Juoksin ne kadulta kiinni ja kusin sen hurtan niskaan ja mammansa kintuille lopputipat.
Maine kiirii ja muutkin hurttailijat tietävät kamalan kostoni jos tännepäin vaeltavat! - von sergei
kuseksi kirjoitti:
koirat mun rapullein.
Juoksin ne kadulta kiinni ja kusin sen hurtan niskaan ja mammansa kintuille lopputipat.
Maine kiirii ja muutkin hurttailijat tietävät kamalan kostoni jos tännepäin vaeltavat!vielä löytyy kunnon asennetta.
- beegar
kuseksi kirjoitti:
koirat mun rapullein.
Maine kiirii ja muutkin hurttailijat tietävät kamalan kostoni jos tännepäin vaeltavat!Olis se näky kun sinä poika se kusasisit meitin 2 Saksanpaimenkoirauroksen niskaan... Siinä vois äkkiä olla heppi kipiä... :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865