miten suojelen narttukoiraani naapurin uroskoiran selätysyrityksiltä.
onko se eläinraiskaus jos naapurin koira onnistuu ja ketä vastaan nostan syytteen jos koirani on raskaana
törkeetä
5
766
Vastaukset
- käsittääkseni
haluaa oikuksia eläimille joten sieltä luulisi löytyvän asianajaja koirallesi, sillä raiskaushan on rikos ja uhrin tulee saada oikeutta.
Siis ota yhteyttä oikeutta eläimille ry:n ja pyydä apua, lisäksi luulen että koirasi(raiskauksen uhri)tarvitsee kriisi apua, myös tätä kannattaa kysyä, sillä luulen että tältäkin palstalta löytyy eläin psykologeja enemmän kuin tarpeeksi:)
Mutta jaksamisia sinulle ja etenkin koirallesi:) - on vaan..
,,sellanen pieni ongelma kun sinulla ei mitään koiraa ole! Sinulla ei ole myöskään aivoja eikä sen kummemin edes elämää.
Olet säälittävä tapaus noine juttuinesi.
Vastailetkin itse omiin provoiluihisi.
Valehtelet että sulla on koira. Miksi? - 1977
Ei koirasi selättämisestä voi raskaaksi tulla. Jos toinen yrittää selättää koiraasi, niin se alistaa sitä tais itten ne vain leikkii. Astuminen tapahtuu toisella tavalla, siinä ei kumpikaan koirista ole selälleen...
- pillupekka65
ratkaisu on yksinkertainen. Sinä raiskaat naapurin koiran sekä naapurin. Helppoa kuin pillunpoltto.
- järkeäjuttuu
Vastuu on yksin sinun, koska velvollisuutesi on suojella koiraasi kaikin tavoin. Siis älä päästä yksin ulos, ja kun olet mukana, ota se naapurin koira toiseen hihnaan ja kävele koirien välissä niin mitään ei tapahdu, yksinkertaista, eikö totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835983KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3094987Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202638Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei442569Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852721766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1011645Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171501- 1051407
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331373seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1181356