Taidampa siirtyä suosiolla museautoihin niin ei tarvitse maksaa noita tullin hölmöilyjä eli raja oli yli 25v, eussa se on 20v mutta eikös tästä ole joku kädenväätö menossa ?
Mites käy jos museokilvillä ajaa läpi vuoden ? Talliin mahtuis parikin autoa, toinen kesä ja toinen talvi käyttöön (avo ja maasturi)
Siirryn MUSEOUTOIHIN
6
1650
Vastaukset
- ----
12x30=360, eli tarvitset 12 autoa, jos maltat olla 5 päivää ajamatta:D
- kukaan kyttää
mittarin vaijeri vaikka irti.
- Bumper
Siis mitä hitsin tullin hölmöilyjä ei tarvitse maksaa?? Mikä EU:n raja? Eihän Suomen systeemissä autoa maahantuodessa ole muuta rajaa kuin, että autoveroa vanhemmissa kuin -58 ei ole lainkaan ja jos tuot EU:n ulkopuolelta alkup. ja harvinaisen yli 30-vuotiaan tai minkälaisen tahansa ennen vm. -50, niin ei tarvitse maksaa 10% tullia. Tämä selostus siksi, koska siis TULLIn kanssahan et hölmöile muuten kuin autoa maahantuodessa.
- äkkiä
jos meinaat itse museokatsastaa, raja nousee 30v ensi vuonna.
- pakko nostaa
Kun kohta puolet ajaa täällä Eu:n Kuubassa museo-autoilla.
Kiitos Heikki viimeisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962