Moi, onk Suomessa myynnissä tätä "Aasian ihmettä", kertokaa, mistä löytäis jne?
Tiger Beer, Suomesta?
8
1704
Vastaukset
- kaseissa jne
GOOGLE on keksitty
http://www.tigerbeer.fi/- olutasiaa
Kuukle on syöpä! Saahan sitä nyt olutpalstalla olusista kysellä. Pöhkö.
Joka tapauksessa tässä on aiheeseen tullutkin vastauksia. Aikaa sitten on tullut tuo Tiger-beer maistettua ja aika mauton se mielestänikin oli. Muutenkin nuo aasia-sektorin oluet aika vaatimattomia olleet usein. Kokeillahan aina silti kannattaa.
- x3nun
Blandaa suomalaiseen lager olueen puolet vichyä ja saat Tiikeri kaljaa:)
- Jouluolutpukki
Vaikka sivut niin väittävätkin, niin ei löydy enää Alkosta. Ravintoloista ehkä, mutta enpä ihan heti keksi syytä tuon tilaamiselle...
- Beer Hunter
Tiger Beeriä tuo maahan sama firma kuin Coronaakin eli burritos.fi
En tiedä, mistä liikkeistä sitä saa, koska itse pidän enemmän oluista joissa on makua ;-)- Beerdrinker & Hellraiser
Tiedoksi: Burritos Oy ei tuo tällä hetkellä Tigeriä maahan. Tää on fakta!
- joo+
Beerdrinker & Hellraiser kirjoitti:
Tiedoksi: Burritos Oy ei tuo tällä hetkellä Tigeriä maahan. Tää on fakta!
Ei tuokaan. Servaali tuo.
"Tiger Beer Servaalin valikoimaan
Viisi Tähteä
05.09.2007
Servaali Oy on aloittanut pan-aasialaisen Tiger Beer -oluen maahantuojana 1.9.2007. Tiger Beer on seurustelujuoma, joka toimii myös ruokajuomana mausteisen aasialaisen ruoan kanssa.
"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835