minulla on ollut 13v yliaktiivinen virtsarakko joka on invalisoinut myös niin sosiaalisen kanssakäymisen kuin liikumiseni. pyydän koko sydämestäni että paranisin siitä ja saisin viettäänormaalia elämää.
Mitkään leikkaukset tai muu hoito ei auta. Joudun ympäri vrk käymään vaipanvaihdossa tunnin välein. Käy hermoihin kun joutuu öisinkin nosemaan juuri kun on nukahtanut.
Kaikki maalliset konstit on käytetty,
Esirukousta pyydän
8
498
Vastaukset
- Oletko kokeillut..
...erilaisia vaihtoehtohoitoja? Esim. PVT (psykologinen vyöhyketerapia), MVT (moderni sellainen), reiki, tai vaikka EFT (jopa pelottavan todeksi toteamani).
Itselläni on vastaava ongelma ollut ja vähän on helpotusta tuonut nuo yllä olevat hoidot.
Kun pyydät sydämestäsi, uskon että vaivasi helpottaa. Rukous auttaa aina ja pyyntö enkeleille.
Tulee löytää vaivan juuri, jotta saisi helpostusta. Itselläni kyseiseen vaivaan liittyi käsittelemätöntä seksuaalista hyväksikäyttöä. Paljon auttoi se, että tunnetasolla koin lapsuuden asioita uudestaan turvallisessa seurassa (PVT).
Siunausta elämääsi- reikiä
se on paholaisesta! itse otin reikiviritykset ennen uskon tuloa ja sain kokea kammottavia.. hankkiudu eroon reikivirityksistäsi!
- A - P ***
Voin rukoilla puolestasi.
Jeesus Kristus on kantanut syntimme ja sairautemme Golgatan ristillä. Hän voi sinutkin parantaa, jos vilpittömästi käännyt Hänen puoleensa ja pyydät Häntä elämäsi Herraksi. Jeesus on sanonut, että sitä, joka Hänen luoksensa tulee, Hän ei heitä ulos.
Jätä elämästäsi pois kaikki maaginen ja lue Raamattua. Siunausta elämääsi! Toivon todella, että rukouksiisi / rukouksiimme vastataan jo pian ja löydät todellista apua tuskalliseen vaivaasi. Siihen saakka rukoilen sinulle paljon, paljon voimaa jaksaa läpi tämän vaikean koettelemuksen ajan. Jumala ja enkelit ovat kanssasi joka hetki.
Ota voimalauseeksesi: Minä paranen. Toista sitä ääneen (tai mielessäsi jos tilanne on sellainen ettet ääneen kehtaa pölistä ;)) mahdollisimman usein. Sanat ovat energiaa ja vievät sinua kohti haluaamaasi / rukoilemaasi päämäärää, ja ennen pitkää lause alkaa toteuttaa itseään, uskot tai et. Voimia Sinulle Maagikko - oletkohan sama maagikko joka on muuallakin palstoilla pyörinyt t. cherry :)Minun vaivani johtuu selkäydin tukkeutumasta joka on leikattu 3x ja samoin 3x olen opetellut kävelemään, enään en pysy pystyssä kuin rollaaattorilla.
yllä olen sama Maagikko,maagikko kirjoitti:
Minun vaivani johtuu selkäydin tukkeutumasta joka on leikattu 3x ja samoin 3x olen opetellut kävelemään, enään en pysy pystyssä kuin rollaaattorilla.
yllä olen sama Maagikko,Ja kiitos avoimuudestasi! Toivon sydämestäni että apu löytää luoksesi, olethan joutunut niin kovia kokemaan..
Sallitko että pyydän myös muita samanhenkisiä, varmaan Sinullekin Pallolta tuttuja ihmisiä kukin tavallaan muistamaan Sinua, rukoilemaan kuten minä tai muuten lähettämään voimaa / parannusta / apua?? Tekisin sen mielelläni, jos vain annat luvan, sillä suurempana joukkona toki energiammekin on suurempi!
Enkelit ja Jumala kanssasi edelleen t. cherry :)cherrykirsikka kirjoitti:
Ja kiitos avoimuudestasi! Toivon sydämestäni että apu löytää luoksesi, olethan joutunut niin kovia kokemaan..
Sallitko että pyydän myös muita samanhenkisiä, varmaan Sinullekin Pallolta tuttuja ihmisiä kukin tavallaan muistamaan Sinua, rukoilemaan kuten minä tai muuten lähettämään voimaa / parannusta / apua?? Tekisin sen mielelläni, jos vain annat luvan, sillä suurempana joukkona toki energiammekin on suurempi!
Enkelit ja Jumala kanssasi edelleen t. cherry :)Muistan nimimerkkisi.
Annan luvan kaikkeen hyvään joka voisi auttaa minua paranemaan. Siis toipumaan tästä ikävästä invalisoituneisuuden aiheuttamasta ongelmasta.
Kiitos ja siunausta myös sinulle ja piirillesi.maagikko kirjoitti:
Muistan nimimerkkisi.
Annan luvan kaikkeen hyvään joka voisi auttaa minua paranemaan. Siis toipumaan tästä ikävästä invalisoituneisuuden aiheuttamasta ongelmasta.
Kiitos ja siunausta myös sinulle ja piirillesi.Olen välittänyt avunpyyntösi yhteisölleni, ehkä muistat Soneralta (en tiedä vieläkö siellä käyt, itse en ole käynyt kolmeen vuoteen niin pyhästi luvattuani) esim. Pian ja Maruzellan.. hekin ovat hengessä mukana ja ovat pyytäneet universumilta saada välittää sinulle sitä mitä eniten nyt tarvitset. Rukoilemme Sinulle apua, voimaa, rakkautta, rauhaa, valoa ja iloa, ylhäältä armon lain kautta.
Muistan Sinua lämmöllä, iloiset jutustelusi Kristallipallolla ja kauniitkin, rouva Koivun ja muut.. Ja Pia lupasi aikanaan syödä hattunsakin ellet sinä ole mies, vieläkö muistat? Jokohan olisi lupauksen lunastamisen aika, hih...?! ;)
Että silleen, kuten Sinä aina lopetit.. Siunausta ja enkeleitä tiellesi ja PALJON VOIMAA!!!!! T. Cherry ja ystävät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195334- 523316
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺372948Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332842Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭262246En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111927- 1181667
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle241550Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101538- 1041467