Kun kerran nerot liikkuu täällä, esitän kysymyksen jonka 5 vuotias minulle esitti, itse en osannut vastata.
Mihinkä numeroon numerot loppuvat.
Siinä kysymys ! Olen kyllä lapselle sanonut ettei numerot lopu, ehkä ainakin pisimmälle laskenut kertoo, mihin numeroon on laskuissaan päässyt. Onko numeroiden loppupää jo näkyvissä ?
Ei ehkä aivan
kuuluisi tänne,
2
1005
Vastaukset
- väliaika
numerot loppuu yhdeksään. Eli 0,1,2,3,4,5,6,7,8 ja 9. Siinä ne olivat kaikki.
Binäärijärjestelmässä vastaavasti ykköseen. Eli niitä ovat 0 ja 1.
On olemassa myös muita lukujärjestelmiä ja luvut ovat taas sitten aivan eri asioita kuin numerot. Ne eivät lopu ja matemaattisesti tuota merkintään merkinnällä ääretön, joka on vähän niinkuin kahdeksikko kyljellään.
Tuon kun vielä saat selostettua sille viisivuotiaalle, niin sinä se nero olet.- yritän pärjätä
jatkossa itse, opin samalla itsekin lisää, mutta tuosta on hyvä jatkaa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233