Voiskos joku kertoa lyhyesti miten tämä 10-osainen komediasarja loppui, siis jos siinä edes oli jotain tiettyä loppua ?
Miten Kumman kaa loppui ?
3
1578
Vastaukset
- viisas
Fosut järkkäs itselleen kutsun ravintola Einon "Ilmasen viinan bileisiin" (oikeasti synttäribileisiin). Fosut luuli, että Einon ravintolapäällikkö oli evännyt niiltä kutsun, kun Ellu seurusteli sen kanssa. Fosut soittivat sitten ravintolan omistajalle, joka lähetti kutsut. Todellisuudessa kutsun oli evännyt fosuilta toimittaja veli Vesa. No, viinaa siis riitti bileissä ja fosut oli ihan kännissä ja niille tarjoilukin lopetettiin. Näkivät kauheesti entisiä miespano/ystäviään ja zekkailivat ketkä moikkaa ja ketkä ei. Bileissä oli tietty myös kuvaaja joka otti parhaimmat kuvat fosuista. Ohjelma loppu siihen, kun fosut tuli takasin Einoon selvinpäin ja menivät katsoo seinälle laitettuja kuvia. Fosut tietty repi pahimmat kuvat itsestään pois seinältä ja sanoivat, että mennääx johonkin toiseen baariin... ja lopuksi näytettiin, että seinälle jäi vielä ne ihan kaikkein pahimmat kuvat, jossa fosut vamppaa äijiä ja makaavat baaritiskillä ihan räkäkännissä. hih
- Laura
Ja kaiken hyvän lisäks tää touhu jatkuu syksyllä :)) Tai joskus silloin, uusia jaksoja on kuitenki luvassa, eli toi ei edes voinut loppua mitenkään lopullisesti toi jakso :)
- marika
Nimittäin Ellu löyty aamulla Vesan luota, vai oliko se sitten toistepäin, et Vesa löyty Ellun luota...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275