Mietiskelin tämmöistä juttua tänään

kuokkija.muualta

kun kävin kaupassa. Ennen ostin tavaroita,niin ajattelin niitten kestävän lopun ikääni. Nyt tulee koko ajan uusia hullutuksia ja vempaimia joka viikko niin,ettei perässä pysy.
Kuitenkin,jos nyt heitän menemään loputkin kaksikymppisenä hankkimani tavarat,teenkö suurenkin ympäristörikoksen,varsinkin jos ostan tilalle pyhättömän viikon kestävää tavaraa.
Olen jo tosin vuosia hävittänyt innolla kaikkea tavaraa,ärsytti se rojumäärä,mutta vielä tuota riittää. Silloin en ostanut tilalle mitään.

5

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen tosi nopea heittämään pois krääsää. Välistä on harmittanut jälkeenpäin, mutta eipä niitä takaisinkaan saa. Minä inhoan epämääräisiä virityksiä ja jos jokin ei toimi niin kuin kuuluisi, lentää se nopeasti roskikseen. En edes ehdi miettimään, mitä tilalle.

• Lyyti

Heitän kaiken turhan pois, enkä kerää vanhoja tavaroita ympärilleni sillä verukkeella, että jos niitä joskus tarvitsen. Kaikki mikä on ollut yli 5 vuotta käyttämättä, saa lähteä.

Mies sanookin, että olen "täystuho" hänenkin tavaroilleen.

• Tulipas tän päivän eka naurut. Minä olen just kans täystuho. Minä olen myös vahingoissa heittänyt miehenkin tärkeitä tavaroita pois. Ne lähtee niin äkkiä, ettei itsekkään aina ehdi tajuamaan ennenkuin ne on jo roskiksessa, tai viimmeistään sitten kun alkaa niitä etsimään jostan. Hih hih.

Ikävä tunne, kun jotain muka tarvitsisi ja etsii ja epäilee, olenkohan minä heittänyt sen pois.

• meillä päin

kun en millään raaski luopua mistään.Ahistaa niin vietävästi kun nurkat täynnä roinaa.Mies vielä pahempi.Ja se hakeminen.

• Lyyti
        meillä päin kirjoitti:

kun en millään raaski luopua mistään.Ahistaa niin vietävästi kun nurkat täynnä roinaa.Mies vielä pahempi.Ja se hakeminen.

Taidanpa tullakin...kun ukkos ei oo kotona. Eniten minua harmitti, kun kerran vein tyttäreni talvikengät vahingossa kierrätykseen ja sitten niitä haettiin "kissan ja koiran" kanssa joka paikasta. Sitten aavistuksenomaisesti välähti, että ne taisi olla siinä kassissa, jonka heitin kierrätykseen, vaan eihän niitä hyviä kenkiä enää sieltä sitten löytynyt, kun kävin kyselemässä. Piti ostaa uudet, enkä miehelle uskaltanut tietenkään kertoa.

Mutta vakavasti, jos ei tosiaan tarvi moneen vuoteen jotain, niin miksi sitä pitäisi säilyttää. Parhaat muistot pysyy ajatuksissa ja sydämessä, ei niissä tavaroissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      203
      1443
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1139
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      836
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe