On se vaan kumma juttu ? Jotkut meistä leskeksi jääneistä, eronneista, karanneista, jätetyistä, jättäjistä, sukupuoleen katsomatta sieppaavat uuden kumppanin joka koivun juurelta. ovat pari vuotta yksissä ja taas vaihtoon. Ja sitten on meitä, jotka eivät löydä sopivaa ei niin millään. Miekin leskenä jo 11 vuotta, tarjokkaita on ollut, mutta mutta....
ja kolmas MUTTA on jo niin suuri, että ei tuu mittää ! Mitäs te muut tuumitte, miehilläkin lie ihan samanlaisia ongelmia. Kun hänen "juuri sen oikean" päässä pitäisi olla muutakin kuin aistikeskukset.
isa
toiset heti, toiset ei niin millään
13
867
Vastaukset
- jotka emme hae
ketään,miksi hakisimme,yksin on hyvä.
- sotkea enää
elämäänsä,kun se on nyt niin hyvässä kunnossa. Ei tartte selitellä eikä kysellä,rahansakin saa tunkea mihin lystää,ilman lupaa...
sotkea enää kirjoitti:
elämäänsä,kun se on nyt niin hyvässä kunnossa. Ei tartte selitellä eikä kysellä,rahansakin saa tunkea mihin lystää,ilman lupaa...
vapaasti vaikka olisikin mies talossa? Joka taas käyttäisi omia rahojaan. Tästä tulikin mieleen....
T.
Paloma- isa.elise
sotkea enää kirjoitti:
Enhän minäkään tarkoita, että haluaisin avioitua, tai edes muuttaa yhteen. Mutta sellainen oma nalle-karhu lähettyvillä, jonka kanssa voisi tehdä yhdessä kaikkea, molempia kiinnostavia juttuja.
Parisuhde on parisuhde vaikka ei asuisikaan saman katon alla, sormukset sormia puristamassa.
isa-aloittaja
- Hapansilakka*
Olet jo niin tottunut "vapauteen", että luovut siitä vain täydellisen miehen tavattuasi. Sellaista ei ole ja "vapaus" jatkuu. M.O.T.
Olemme yksilöitä, vain uniikit ratkaisut ovat, ja ainoastaan, laadittu meille jokaiselle?
Omalta kohdalta olen vaimolle viestittänyt, että jos jostain syystä yhteinen taival päättyy, niin ei tarvitse minun vuokseni(lojaalisuudesta), olla etsimättä uutta suhdetta tai lakata 'elämästä' uutta tilannetta, miten parhaaksi katsoo.
En tiedä, kuinka kävisi, jos itselle tulisi sellainen aika eteen.
Tuskin ryhtyisin päätä pahkaa muuhun, kuin ystävyystasolle, sillä olen omat lyhytsuhteeni elänyt aikanaan, enkä enää tahdo, edes pystyisi ketään 'hyväksikäyttämään', välineenä omien tarpeiden tyydyttämiseksi.- outoa
Lähipiiristä on kaatunut monta 40- ja 50-luvulla synytnyttä ja kas kummaa monet lesket ovat löytäneet uuden alle puolen vuoden toisen lähdöstä. Olen leski, mutta en ole katsellut uutta. Täytyy myös sanoa, ettei ennen avioliittoa tai sen solmimisen jälkeenkään ole tullut ketään muuta, joka olisi saanut pään kääntymään.
Yksin oloon tottuu ja tässäkin on omat hyvät puolensa. On ollut yrittäjiä, mutta olen sanonut kiitos ei. Onneksi sen verran on vielä aivoissa toimintaa, että osaa kiertää harmit. - ammatti
myös tarkoilla korvilla jos ravintola tapaaminen.
Kaiken melun ja hälinän keskellä tuttavani kuuli miehen ammatiksi tuomari. Kerkes kertoa kuinka hän on löytänyt hyvän-ammatin omaavan miehen, ja muutaman päivän jälkeen selkis että hän oliki sorvari.
Sorvari sorvailee nyt ilman tämän naisen seuraa, koska ammatti ei ollutkaan tuomari,,,,,siis mitä me naiset oikein haetaan jos omakaan titteli ei sen kummempi, kysyn vaan.- Puidenhalaaja
...juomari. Pidän kyllä aika kummallisena että sama mies joka olisi kelvannut tuomarina, ei kelvannut sorvarina. Minulle ainakin kelpaisi mikä tahansa risaperse, kunhan se tykkäisi minusta ja kohtelisi minua hyvin.
- ottavat
niitä heti löytyviä kun pelkäävät etteivät muita saa, ja huomaavat myöhemmin ettei olisi kannattanut koskea ollenkaan.
Seuran joka voittaa tämän yksinolon pitää olla jo aika hyvää. En usko että löytyy.- Moneksi meitä
Jättävät hyvän miehen ottamatta, kun luulevat vielä paremman löytävänsä. Ja äkkiä viimeinen myyntipäivä onkin ohi.
- mantilja
Viimeisin seurustelusuhteeni alkoi todella mukavasti, olimme sielunsisaruksia, kunnes...
Olihan hän kertonut nuorena (alle 30-vuotiaana) kuolleesta vaimostaan. Hän sanoi, ettei ole voinut kenellekään muulle kertoa niitä tuhansia asioita, joita kuuntelin. Ajattelin, että kunhan hän saa kaiken sata kertaa kerrottua niin hänen olonsa helpottuu ja voi lopultakin alkaa elää elämäänsä.
Vuosi menikin hyvin, mutta sitten - mistä lie ne nuoruuden haamut hänen elämäänsä taas tulivat ja entistä voimakkaammin.
Hän halusi, että pitäisin samoista väreissä vaatteissa kuin vaimovainaansa, olisi ostanut hyvin kalliin korun sen perusteella, että vaimov. olis pitänyt siitä. Loppuhuipennus oli se, että minun pitäisi laittaa sellaisia ruokia kuin nuorena kuollut.
Silloin kyllä tunteeni häneen muuttuivat äkisti. Sanoin monen monta kertaa, että minä olen minä en vainajaksesi muutu. Hän ei käsittänyt; olin kuulemma julma.
Viime elokuussa se suhde loppui, onneksi.
Päätin silloin ettei ikupäivinä tule elämääni miestä, joka tulisi liian läheiseksi.
En mene vannomaan, mutta oikeasti haluan elää loppuelämäni ilman sydänsuruja ja niitä eivät muut aiheuta kuin miehet. PISTE.Olipas surullinen tarina. Entisistä suhteista on kyettävä irrottautumaan, että pystyy elämään uudessa suhteessa. Joillain eronneillakin se exä kummittelee jos ei miehen omassa päässä, niin ihan oikeana fyysisenä ilkeänä olentona esim. lasten asioissa. Minä tiedän moniakin miehiä, joita heidän entiset naiset yrittävät kiusata edelleen, vaikka heillä olisi uusi oma perhe ja uudet lapset itsellään. Ja on muuten aika tavallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617