MERTARANTA SUCKS!

AIKA OHI JO!

MERTSI ON PERSEESTÄ. SAKSA PELISSÄKIN ALIARVIOI SAKSAA HETI ALUSSA, MUTTA KUN SAKSA PAINOIKIN PÄÄLLE, PUHEET MUUTTUIVAT. IHMEELLISTÄ PASKANJAUHANTAA! MERTSIN AIKA ON JO OHI! RAUHALLISEMPIKIN HEPPU HOITAIS HOMMAN TYYLILLÄ. EI KOKO AJAN TARVI OLLA ÄÄNESSÄ, JOKA LIIKETTÄ SELOSTAA..EI EI..

13

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pasilaan totta kai

      Älkää provosoituko. Tämä kaveri yrittää saada vain Suomen & joukkueen pois tolaltaan. Kaikki on mennyt hyvin tähän saakka, ja projekti jatkuu illalla Ruotsi ottelulla.

    • Maurike

      Ei todellakaan. Mertaranta on oleellinen osa suomalaisten MM-kisatunnelman luojana. Mertarannan selostustyyli ja ääni antavat sen viimeisen silauksen Leijonien ja muiden pelejä seuraaville. Toivottavasti saamme kuulla Mertsiä vielä pitkään.

      PS. Onkos netiketti päässyt unohtumaan, kun isoilla kirjoimilla kirjoitat?

      • Helenius # 5

        Nyt taitaa jollain vähän karata mopo käsistä.Kyllähän mertsiä tarvitaan kotikatsomoiden tunnelmaan virityksessä!!Olis kyllä melko tylsä kuunnella Bubia tai hoopia kun Suomi pelaa!!!!Ja eikun tänä iltana leijonat verkot tötterölle ja Mertsi anna palaa!!On hiki pojat on hiki.


    • JOOPA JOO

      kuka on sit hyvä jos ei mertsi...?

    • GFNC

      Antero on Nastolan kuningas! Ja kaunis mies! Ja hyvä laulamaan! Ja käy samassa lähikaupassa! Anterooooo!!

      "Girl from Nastola City"

      • GFNC

        Ellet ole huomannut, niin Antsa selostaa lätkää eikä 50 km hiihtoa. Siihen pystyy hitaammankin ällin miehet, Antero on kunkku alallaan!


    • kustkanalen

      MERTARANTA on yksi parhaista selostajista. En sano tätä ainostaa että olen suomenkielinen, sillä olen kuullut montaa muuta hemmoa myös. Hän saa ihmisen ajattelemaan ja siten hyvin viritettyä samalle aalto pituudelle. Toivoisinkin että hän saisi vielä jatkaa, tämäpäiväisen ottelun jälkeenkin.

      • xxx

        Kuka muu olisi muka Mertarantaa parempi. Walleniusko? Mertaranta on osa suomalaista jääkiekkoa!


    • puussa kasvanut

      Ilmassa alkaa olemaan ns SUUREN URHEILU JUHLAN tuntua ? Taikka odotetaan itse peliä ensiksi. Tämä on minusta lähinnä huvittavaa, kun AFTONBLADET sekä Suomenkin kansa alkaa jo nyt klo 13.30 tärisemään ennen peliä. Se on vain 14.000 jotka pääsevät paikalle, ja siten heillä on vastuu siitä kuuluisasta 6 miehestä kentällä. Ei kai kukaan oleta että MERTARANTA menisi itse sinne.

    • finka

      Sä et ole kuullut tsekin kommentaattoria,siinä jää huutamisessa Mertarantakin toiseksi!Kyllä Mertaranta lisää omalla selostuksellaan pelijännitystä,ainakin minulle.

    • rannikkolaivuri

      Kyllä MERTARANTA hommansa osaa. Sopii mennä itse koettamaan, ja kertomaan kiekon saloja niin että kaikki tykkää. Eikö pelit tule radiosta sekä ruotsinkieliseltä samaan aikaan, niin että paina vain haluamaasi nappia.

    • ei oo Lahden voittanutta

      Minusta MERTSI kannusti hyvin Suomea. Oli ainut meillä joka jaksoi vielä painaa, kun muut olivat jo jääkaapilla.

    • Mertarantavastainen

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Mertaranta on menneen talven lumia, pankaa se idiootti takaisin naftaliiniin.
      Helvettiäkö se piti tonkia jostain kiven alta meuhkaamaan, vähempikin riittää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6329
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      188
      3611
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2814
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2519
    6. 288
      2245
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1603
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1439
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe