Ajatelkaapa miten paljon tietoa suomi24 voisi halutessaan kerätä ihmisestä
Hehän tallentavat IP-osoitteen ja sieltä tulleet viestit.
Jos joku katsoisi tietystä IP-osoitteesta tulleet kaikki viestit saisi paljon tietoa henkilöstä, edellyttäen tietysti, että hänen kertomansa asiat ovat tosia, ja näin etenkin, jos viestejä on laittanut yksi henkilö tietyltä koneelta. Näinhän usein tämän ikäisillä on, kone on omassa käytössä.
Mutta tuskin täällä kukaan salaisuuksia(topsecret)
nimettömänäkään paljastaa....
Ajatelkaapa
8
602
Vastaukset
- säilytetä,osa
ainakin joutavanpäiväistä höpötystä,mihin ihmeeseen ne kaikki mahtuu muka,ne viestit?
Muistia pitäs olla tolkuttomasti....öööö...kai... - Angel of The Morning
Olin rekkautumassa ja rupesin vähän katsomaan näitä Nikkien profiileja ja miettimään tosiaan sitä tietoa, minkä antaisin rekisteröidessäni nimimerkkini. Siinä vaiheessa kun selvitin miten laittaisin kuvani, päätin perua koko jutun. Valokuvallahan on melkein yhtä kovat vaatimukset kuin passikuvalla.
Sitten vilkaisin joitakin näitä "omien" profiileja. Siellä mies ikävöi toista miestä valokuvan kanssa ja muisteli yhteistä etelänmatkaa. - mantilja
Tiedän toki, että siellä päässä saadaan selville joka ainoa kirjoitukseni, käyntini vain lukemassa ja vaikka miten paljon muuta.
Eipä hetkauta, koska mihin muuhun kuin ehkä mainoksien lähettämiseen voisivat minua käyttää. En ole rikollinen enkä minulla ole rikosrekisteriä.
Ei ketään tavallisen tallustelijan jutut kiinnosta, olivatpa totta tai satua. - tekee niin
koko ajan.
Mutta onhan monellakin julkisia kotisivuja valokuvineen päivineen ja julkisia nettipäiväkirjoja. Itsekin ajattelin avata sellaiset harrastuksen pohjalta, jos jään työttömäksi jostain syystä. Siis nyt ei ole aikaa.
sinustakin on kerätty vuosien varrella erilaisiin paikkoihin. Ostoksilla käydessäsi ja alennuskorttia näyttäessäsi, pankkikortilla maksaessasi, erilaiset viranomaistiedostot, lääkärillä, hammaslääkärillä, sairaalassa, erilaiset kilpailu- ja arvontakupongit; annat paljon tietoa vapaaehtoisesti ja monet tiedot taltioidaan sinulta kysymättä halusit tai et. Vain harvojen tietojen rekisteröimisen tai käyttämisen voit kieltää. Yksityisyyden suoja estää tietojen julkaisemisen, mutta tuskin se täysin aukoton on, kun ihmiset niitä tietoja käsittelevät.
IP-osoitteiden avulla on varmaan selvitelty moniakin luvattomia tai herjaavia tietoja netin kautta levittäneiden henkilöiden yhteystiedot.
Kun kirjoittaa niin tylsiä juttuja, ettei itsekään jaksa niitä uudelleen lukea, on tuskin pelkoa jonkun vieraan uteliaisuudesta. Kun elämääni ei liity mystisiä salaisuuksia, joiden paljastuminen järkyttäisi, en ole koskaan ollut huolissani asiasta. Sitä paitsi seison sanojeni takana, eikä minulla ole tarvetta ryhtyä herjaamaan ketään. Luulen siis säästyväni syyteuhalta. ;))
Jatketaan vaan "rohkeasti" kirjoittelua edelleenkin.- SerpeNTiina
ja salaisia asioita tietävä inehmo.
Vaan jos juttuni ketä tahansa kiinnostaa,olen tyytyväinen,siitä vaan.
Mitään salattavaa minulla ei ole,melkein valitettavasti.
Ei tuo kuvakaan mitään haittaisi,mutta en nyt vaan satu omistamaan sellaista kameraa ja taitoa,jolla kasvoni galleriaan tyrkkäisin.
Kukaan ei taatusti jaksa lukea niitä satoja kirjoituksia,asiallisiakaan,saatikka jonninjoutavia,joita jonnekin on talleentunut.
Paljastavat monet elämänkerrassan kaiken itsestään...mitä menetettävää tässä on?;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851559
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2031443Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431139Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad44836- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617