Haluaisin kuulla muilta naisilta vinkkejä miten treenaatte lantionpohjalihaksia? Itse "puristelen" aina monta kertaa päivässä niitä samalla kun teen jotain arkisia askareita. Se saa jo pelkästään tuntemaan himoa :P. Lisäksi olen miettinyt, vaikuttaako vatsalihasten tekeminen niihin(siis alavatsat), oon treenannu vatsaa jo yli 3 v. säännöllisesti.
Entä geishapallot, onko millaisia kokemuksia?
Täytyy sanoo, että orgasmit tuntuvat älyttömän voimakkailta näiden lihasten ansiosta, ja jostain syystä g-pisteenkin/emättimen hyväily tuntuu aivan taivaalta....
lantionpohjalihakset=)
6
1789
Vastaukset
- raili
Tuohon minitsemaasi puristeluun saat uutta puhtia kun hankit geishakuulat(synnyttämättömälle 1cm halkaisijaltaan ja ilman naruja)ne todella tekee hyvää juuri tuohon lantionpohja=rakkaulihakseen ja saa peniksen tuntumaan koko matkalta emättimessä.
Vatsalihakset ovat aivan eri lihakset kuin lantionpohjalihas, lantiopohjalihaksen tunnet kun laitat sormen emättimeen ja jännität niin silloin pitäisi tuntua supistavaa tunnetta sormen ympärillä!- Lantionpohjalihakset
jep, tiedän kyllä mitkä ovat lantionpohjalihakset ja mitkä vatsalihakset. Pohdin vain, että voiko (ala)vatsalihaksien teko vaikuttaa myös lantionpohjalihaksiin jollain tavalla. Kun olen kuulemma niiin tiukka, ja puristeluni saa miehen taivaisiin :)
- raili
Lantionpohjalihakset kirjoitti:
jep, tiedän kyllä mitkä ovat lantionpohjalihakset ja mitkä vatsalihakset. Pohdin vain, että voiko (ala)vatsalihaksien teko vaikuttaa myös lantionpohjalihaksiin jollain tavalla. Kun olen kuulemma niiin tiukka, ja puristeluni saa miehen taivaisiin :)
Alavatsalihasliikkeiten teko ei vaikuta lantionpohjalihaksiin sillä niillä on erillainen käyttömekanismi ja kuten jo ed.mainitsin miten ne löytyy jos on hukuksissa.
Lantionpohjalihakset täytyy supistua silloin kun vatsalihakset on lepotilassa jos näin ei ole, et osaa käyttää lantionpohjalihaksiasi.
ns.taivaallinen olo; tulee siitä kun sinä olet ylikiihottuneessa tilassa ja emättimesi kuroutuu peniksen ympärille tiukasti niin ettet itse voi siihen vaikuttaa mitenkään eli ärsytys on ollut liian suuri. Et kuitenkaan mainitse miten itse tunnet tuon ns.miehen taivaallisen.
Naisen kiihottuminen ja miten tuntee peniksen liikkeen sisällään saaden siitä suurta mielihyvää on kuitenkin rakastelun A ja O, sillä mies voi laueta koska vaan,mutta nainen tunteakseen mielihyvää tarvitsee luottamusta,hellyyttä ja hitaita aistillisia kosketuksia saaden koko kehon valmiiksi vastaanottamaan mahdollisimman nautinnollista mielihyvän tunnetta
ENSISIJAISESTI SIIS TÄSSÄ puristelussasi PITÄÄ LÄHTEÄ SIITÄ MITÄ SINÄ TUNNET JA MITÄ SINÄ HALUAT TUNTEA, muutoin teet vai turhaa työtä saavuttamatta sillä oikeastaan mitään.
- Susu
Olen jo 35v. nainen, ja vasta pari vuotta säännöllisesti treenannut emätinlihaksia.
Apuna nykyään käytän ihan päivittäin geishapalloja. Niiden avulla treeni on todella yksinkertaista ja miellyttävän tuntuista.
Lihakset ovat muuttuneet tahdonalaisiksi, ja pystyn hallitsemaan jopa omaa orgasmianikin. Mies nauttii myös entistä enemmin rakastelusta.- zussi
treenaan jokusen kerran päivässä lantionpohjan lihaksia. En käytä apuna mitään geishapalloja tai muutakaan, ihan vaan jännitän ja rentoutan lihaksia vuorotellen. Treenin tuloksena mä saan hiuksissa asti kutittelevia orkkuja (varsinkin, kun jännitän lihaksia seksin aikana) ja mies tykkää kanssa enemmän!
- Mokka
zussi kirjoitti:
treenaan jokusen kerran päivässä lantionpohjan lihaksia. En käytä apuna mitään geishapalloja tai muutakaan, ihan vaan jännitän ja rentoutan lihaksia vuorotellen. Treenin tuloksena mä saan hiuksissa asti kutittelevia orkkuja (varsinkin, kun jännitän lihaksia seksin aikana) ja mies tykkää kanssa enemmän!
Tyttöystäväni sai ennen orgasmin ainoastaan "runkkaamalla" ennen kuin keksi jännittää lantion lihaksia kesken rakastelun... Tämän jälkeen hän sai 8 orgasmia peräkkäin... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203