JOSSA LUKEE REAL MEN LOVE JEESUS.oon pitänyt sitä päässä aina kun meen ulos.
OSTIN KONFASTA LIPPALAKIN
7
540
Vastaukset
- Rohkee
oot.
- Johanna2007
Englanniksi "men" tarkoittaa ihmisia seka miehia.
- tuossa yhteydessä
Johanna2007 kirjoitti:
tarkoittaa miestä.
Eroottisuudesta en tiedä, mutta rakkauden kohde on vähintäänkin omituinen. Vrt. Real men loves UFO - ei mielestäni
Johanna2007 kirjoitti:
käytetä ihmisestä tuollaisessa yhteydessä, vaan siinä men tarkoittaa miehiä, real men = tosimiehet. Mitä tarkoittaisi tosi-ihmiset (tai oikeat ihmiset) rakastavat Jeesusta? Eivätkö muut ihmiset ole oikeita ihmisiä?
Sen vuoksi tuossa saattaa olla ikään kuin vitsin omaisesti vihjaus, että miehet jotka rakastavat Jeesusta (joka ihmisenä ollessaan oli mies), ovat silti tosimiehiä eivätkä mitään hinttareita.
- nähnyt
lippiksen jossa o A MEN. Tulkoon Kristus sinulle ja olkoon rakkain kaikista. Siunausta sinulle!
- Amos7
kuin Jumalan suurta siunausta sinulle!
- lelle
ja sanoitta kerrot värisi. Hienoa. Moni on varmaa kysynyt syytä, miksi pidät sitä. Olet varmaan saanut myös hyviä keskusteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997