Onko tietoa ketkä on ilmoittautuneet turnaukseen?
Kohta se alkaa.. Uusi kausi ja uudet tuulet..
Catsin 12. syysturnaus pelataan 8.-9.9.2007
9
2586
Vastaukset 9
- läpsy
Ainakin seuraavat:
APV, EVU, Jää-Tiikerit, Kiekko-Nikkarit, KS-Noux,
Kärpät, Hermes, Tappara ja tietysti Catsin omat joukkueet- käynee
Onkohan Kärpillä mikä porukka matkassa? Jos se on taas kakkosjoukkue, niin taitaa turnausmitalit kolmen kauppa: Cats, EVU ja APV.
- ihmettä
käynee kirjoitti:
Onkohan Kärpillä mikä porukka matkassa? Jos se on taas kakkosjoukkue, niin taitaa turnausmitalit kolmen kauppa: Cats, EVU ja APV.
EVU? Älä nyt naurata...Kylmää kyytiä tiedossa niille kun divari alkaa.
- näin tosi
ihmettä kirjoitti:
EVU? Älä nyt naurata...Kylmää kyytiä tiedossa niille kun divari alkaa.
Onko Evun porukka hajonnut, vai mistä niin epäilet?
- kutina
näin tosi kirjoitti:
Onko Evun porukka hajonnut, vai mistä niin epäilet?
Vaistoni sanoo näin, ei sen kummempaa, enkä kyllä usko että hyvin intensiivisesti harjoitelleetkaan ovat. Tosin en ole heidän harjoituksiaan seuraamassa ollut, vain juttuja kuunnellut. Tsemppiä tietenkin niin EVU:lle kuin muillekin, en vaan ymmärrä miksi ko. joukkue luetellaan divarin kovimpien joukkoon. Vaikka onhan se niin että pelitaidot ratkaisee eikä välttämättä urheilullisuus...
- laituri 72
kutina kirjoitti:
Vaistoni sanoo näin, ei sen kummempaa, enkä kyllä usko että hyvin intensiivisesti harjoitelleetkaan ovat. Tosin en ole heidän harjoituksiaan seuraamassa ollut, vain juttuja kuunnellut. Tsemppiä tietenkin niin EVU:lle kuin muillekin, en vaan ymmärrä miksi ko. joukkue luetellaan divarin kovimpien joukkoon. Vaikka onhan se niin että pelitaidot ratkaisee eikä välttämättä urheilullisuus...
kyl se vaa nii menee et lahjattomat ne harjoittelee ja hiukan paremmat pelurit aloittelee vaa joskus syksymmällä sarjojen alkaessa, lätkähän on talviurheilua mitä suuremmassa määrin et kesää on vielä jäljellä....
- kärpillä
käynee kirjoitti:
kakkosjoukkue?
nettisivujen mukaan siellä on naisten sm ja tyttöjoukkue? - rasvaprosentti normaali
kutina kirjoitti:
Pelitaidot? Ai ne "taidot" kun tullaan peliin määkimään tuomioista koska jalat ei liiku terassilla vietetyn kesän jälkeen ja painoakin siellä on kertynyt (jo entiseenkin ylimääräiseen) lisää. Onnea vaan niille taidoille. Evu tulee jäämään peleissä ns. seisomaan.
- näin olen kuullut..
rasvaprosentti normaali kirjoitti:
Pelitaidot? Ai ne "taidot" kun tullaan peliin määkimään tuomioista koska jalat ei liiku terassilla vietetyn kesän jälkeen ja painoakin siellä on kertynyt (jo entiseenkin ylimääräiseen) lisää. Onnea vaan niille taidoille. Evu tulee jäämään peleissä ns. seisomaan.
Vai terassilla on evulaisten kesä mennyt..?? Mä olen kuullut, että he ovat reenanneet jäällä heinäkuun loppuun sekä käyneet ulkomailla turnauksessa pelaamassa. Sekö on nykyistä terassimeininkiä? Hajoamisesta en ole kuullut, mutta jotkut ovat lopettaneet ja uusia tullut tilalle, niinkuin varmasti muissakin joukkueissa... Uskon, että ei evu seisomaan jää, vaan pelaa siinä missä muutkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa952125Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391383Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381044Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82856
- 95853
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 79741
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53727- 92700
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 47634
- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433