Elisalle sähköpostia?

kesätyllerö

Moi,

Mistähän löytäisin email-osoiteen johon voisin lähettää Elisalle pienen palaute postin, johon myös haluaisin vastauksen. Elisan sivuilta en osoitetta löytänyt. Palautetta sieltä voi antaa mutta sivuilta suoraan jätettyihin ei saa vastausta takaisin.

Elikkäs tietäiskö joku osoitteen johon voi lähettää elisalle sähköpostia, joku palvelu/tuki tms. osoite kiitos.

16

5991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vapa1234

      Samaa on etitty joo... asiaa olis mutta tukipalveluun on turha soittaa... p**kaa jauhavat sielä.

      • sivulle

        elisa.net

        Kyllä siellä on palautusosio.


      • ollp

        Luulin et tietokoneeni on rikki, ei toimi ei! Nettiyhteys Elisan pätkii koko ajan, kuva ei pysy paioillaan ,,,Soneran yhteyksissä ei mitään vikaa.


      • Hei ollp,

        Ikävä kuulla, että sinulla on ongelmia netin kanssa. :/Oletko ollut asiakaspalveluumme yhteydessä? Se kannattaa tehdä, jotta voimme tutkia ongelmaa. Täältä löydät yhteystietomme: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/ Vikapuoli on auki 24/7, joten soittaa voit koska vain. :) Kirjallisesti tavoitat meidät esimerkiksi Palstalla elisa.to/viestipalstatiimille jos laitat meille yksityisviestiä. Viestin kirjoitusta varten palstalle täytyy rekisteröityä. :)

        Tiia-Maria/ Elisan sometiimi
        http://palsta.elisa.fi


    • Olen tehnyt itse lataus saunalahti Norppa , omansaunalahden kautta. Jossa ei ole kuukausi maksua ja itse voin lada saldon,tarvittaessa. Lataus on tehty 02.08.2014 ja uudestaa 09.08.2014, olen saanut liittymä vahvistukset, sähköpostiini. Ei ole tullut sim korttia eikä manit lähde tililtä. Ei teillä enää asiakaspalvelu pelaa puhelimessa eikä Elisa yrityksessä. Pakko lähettää Saunalahden vahvistukset julkisesti FACEBOOKKIIN. Olisin halunut olla teidän asiakas,ei voi olla kun palvelu pelaaa!!!!!!!!!

      Yhteystietoni:([email protected])

    • Piekkari22

      Ei niillä reppanoilla ole toimivaa nettiä. Ei ainakaan mulle pystyneet toimittamaan sellaista lupauksista huolimatta.

    • Turhautunut1111

      Siis mitä vittua en löydä mistään elisan sähköposti osotetta johon voisi lähetää kyselin ihme mesta kyllä on..

    • Hei! Voit olla yhteydessä yhteydenottolomakkeella. Kun meiltä vastataan siihen, tulee vastaus sinulle sähköpostitse ja keskustelu jatkuu näin sähköpostein. Lomakkeen löydät täältä, Asiakaspalvelu-kentän alimmaisena harmaalla tekstillä: http://elisa.to/2bez0w6

      Myös OmaElisan kautta voi lähettää viestiä asiakaspalveluumme ja "livenä" asioida OmaElisan etusivulta löytyvän chatin kautta. Meille voi myös lähettää yksityisviestiä Palstan kautta: http://elisa.fi/palstatiimi , tämä vaatii rekisteröitymisen Palstalla ensimmäisellä kerralla.

      Noora / Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • tottatosiaan

        Täytyy laittaa vissiin tänne, kun ei yhteystietoja saa. Eli Ostin vanhemmilleni mobiililaajakaistan noin vuosi sitten Elisa/saunalahti. mikä se paska nyt sitten onkaan, siten että kk-laskutus vanhemmiltani. Muutama kk sitten hairaannuin ostaan tabletin ja siihen laajkaistaliitynnän Vitun Elisa/Saunalahdelta. Nyt Toi Vit*n firma laskuttaa minulle kuuluvia laskuja vanhemmiltani, ja on saanut mut näyttämään täydelliseltä pelleltä / hyväksikäyttäjältä ei ainoastaan vanhempieni osalta vaan koko sukuni osalta.

        Helevettiin kuuluu koko Firma.


    • Niilox

      Elisan henkilökunta tosiaan välittää osoitteita roskapostittajille, on muuten varmaa tietoa.

    • yhteysnopeudet

      paneppas vastauksia(saunalahden tsatti palvelusta!)asiakas palvelu sekoitti liittymän nopeudet ja sönkötti liittymän voimassaoloaikoja? joten kun kysyin selvästi((mikä on muuttanut liittymäni 4megan nopeudesta 1megannopeudeksi)) niin sain edellämainitut lasten sadut? mistä johtuu?onkos sarasteelta loppuneet hyvät jutut kun asiakas palvelu sekoittelee asioitakeskenään? hyvää kesää((elisan gurut??)aika haastavia tehtäviä?eikä pystynyt edes vastamaan ((mistä johtuu liittymän nopeudenmuutokset?))aika vaikea kysymys Gurulle??

    • Anonyymi

      Kävin tänään Vaasan rewelcentterin Elisan myymälässä ja olen todella pettynyt koska kysymyksiin en saanut muuta vastausta kuin varaa aika (en muista nimeä) toiselta henkilöltä (n.100 e alkaen/h) jolta voit kysyä.Minulle kyllä kaupattiin nopeampaa liittymää, ehkä ihan paikallaankin,mutta en ottanut koska en enään luottanut siihen mitä kaupattiin kun asiakaspalvelua ei ollut vaan pelkkää myyntiä,joten tästä kaupasta en minä joka en tiedä asioistsa voi ostaa mitään.
      Mistä minä saisin vastauksia,joka en ymmärrä asioita,että voisin luottaa niihin.
      Voisitteko vastata minulle.
      Terveisin [email protected]

      • Anonyymi

        Huomasin itsekkin sen asiakaspalvelun,mikä vitsi.Eivät ymmärrä tai halua ymmärtää että ovat tehneet virheen.Jos haluan reklamoida niin minun pitäisi näiden samojen "luupäiden"kanssa päästä ymmärrykseen.Ei.Täytyy päästä juttelemaan aikuiselle työntekijälle joka ymmärtää ettei asiakas voi olla aina väärässä.Mietin vahvasti lopettavani asiakkuuteni elisalla.


    • Anonyymi

      Hei elisan verkot on perseestä,kun joku urheilutapahtuma on menossa niin kukaan muut ei voi käyttä muita palveluja.kyllä elisa osaa riistää asiakkaita,mutta verkko asemat ei toimi.kannattaisi elisan miettiä lisäystä verkkoasemissa

    • Anonyymi

      Elisa on huijarifirma kaikenmaailman 'kytkökaupoilla/"lahjoilla " mistä ei meinaa päästä eroon.

    • Anonyymi

      Avatkaa liitymä laskutus maksettu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe