on tiistai ja sataa viimeinen loma viikko menossa,saattoihan se arvata et on satenen viikko kunnolla ei ole päässyt lenkille onhan toi kunto pyörä.mut silti kaipaa ulkoilemista painokin on ollut miten sattuu, pari kiloa alaspäin ja pari kiloa ylös päin menee hermot ,kun ei laske tasaisesti,nytkin se on 76 noudatan ohjelmaa tosi tarkasti aamulla puuro päivällä lonunas illalla kevyt ilta pala hedelmä .pitäisköhän puuro jättää pois?hm harkitsen asiaa tosi tarkasti.elokuulle on kuulemma luvattu lämmintä ,siis poutaa ja hellettä jos säähän on luottamista,olen pari kirjaakin lukennut nytkin luen åsa larsson musta polku.menettelee laitatan siitä muutaman alku lauseen.pakkaslyömän kiirunan ulkopolella,viimaisella tornionjärven jäällä, eräs pilkkijä löytää kalastusarkista naisen ruumiin. poliisi on ymmällään;kuka hän on?tampeereen seudulla on tosi sateisen näköistä.millaista ilmaa muualla on?
satienen päivä
anmaelle
0
360
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947