puoliso

aila*irmeli

miten olette valinneet puolisonne?

18

1538

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kehtaa kertoa miten se tapahtui, se on niin nolo juttu ja kaikki paheksuisivat sitä. Sen verran voin kertoa, että se kävi äkkiä ja en edes harkinnut.

• aila*irmeli

niin oletko tyytyväinen? Ettei kaduta!

• aila*irmeli kirjoitti:

niin oletko tyytyväinen? Ettei kaduta!

Olen ollut tyytyväinen viisi vuotta ja toivottavasti näin sujuu eteenkin päin. Erehdyskin se kohtaaminen tavallan oli, kun luulin häntä ulkomaalaiseksi, kun hän on sen verran tumma ja persoonallinen, ei hän ole kuitenkaan kulttuurivähemmistöönkään kuuluva. Vaan ihan tavallinen työmies, joka oli silloin komennustöissä. Varmaan se on sitä rakkautta ensisilmäyksellä, koska siinä ei tarvittu sanoja puolin eikä toisin.

• aila*irmeli

aikoinaan, tai toiset nyttemmin???

• aila*irmeli

Kesäleskiä niinkuin minä??? Vai mitä täällä teette??!!

• syystalvikevätkesäleski.

T.
        Paloma

• Hän kai valitsi lukemattomien joukosta "vain" minut.

No joo, hän oli iso ja kommee.

• että mä laitoin kaikki ihailijani isoon piirin ja laskin sitten entten tentten telika mentten ja se joka jäi vimpaksi sen kanssa mä astelin alttarille...

T.
      Paloma
      (aika kultaa muistot...)

• t.l.

Siitä on jo kauan...Silloin ei vielä tiedetty miten elämä kohtelee ihmistä.
      Kevätpäivä maaliskuussa ja sunnuntai-ilta. Kuka kumma tuo mies on. Tumma, pitkä, hoikka ja ihan Elviksen näkönen. Niin, minun mielestäni. Mustat housut ja musta poolopaita, tummat hiukset. Kädet puuskassa nojaa ovenpieleen. Voi miten upea mies. Tulisipa...tulisipa hakemaan minua seuraavaan tanssiin. Ajatukset laukkasivat vinhaa vauhtia eteenpäin, uskomattoman pitkälle tulevaisuuteen. Millaistahan olisi olla hänen kanssaan naimisissa?
      Säpsähdän. Hengitys salpautuu. Siinä hän on, on, on. Sydämeni visersi linnun lailla. Hän haki minua tanssiin. Ei, en muista mikä oli kappale. Sanaakaan emme vaihtaneet tanssin aikana. Sitten hän vei miut paikalleni, naisten riviin. Muuta kertaa ei hakenut. Haki vierestä.
      Näin tapahtui useana viikonloppuna kevään ajan. Ei minkäänlaista ehdotusta. Kumma mies? Ei edes pyytänyt saatille.
      Tanssit loppuivat kesän ajaksi. Näin häntä muutaman kerran kesän aikana kaupungin bussissa. Tunsikohan se mut, huomasin ajattelevani. Tunsi, pieni hymyn häivä. Olin ihastunut, ei olin rakastunut, häneen.
      Syksyn tullen alkoivat tanssit entiseen malliin. Sinne suuntasin eräänä lauantai-iltana. 26 päivä syyskuuta...Hän oli siellä. Elämääni oli tullut rakkaus, tuleva lasteni isä...puolisoni...

• romanttista...ja kivasti kirjoitit :)

Minä tapasin vähemmän romanttisesti; hikisellä heinäpellolla ....:(

• t.l.
        Pirrejuupas kirjoitti:

romanttista...ja kivasti kirjoitit :)

Minä tapasin vähemmän romanttisesti; hikisellä heinäpellolla ....:(

Mutta nyt...Kauniista :) muistoista ammenetaan voimaa vielä tähänkin päivään. Vaikka "elämä" sitten kohtelis miten, omine suruineen.

• eilisen päivän

muistan, kun katseemme kohtasivat, tammikuussa 1976.
      Se oli menoa, eikä meininkiä.

• eilisen päivän

muistan, kun katseemme kohtasivat, tammikuussa 1976.
      Se oli menoa, eikä meininkiä.

• munt

sanos et häät on heikin päivänä, jottas
      kait korjaat omat jälkes niinkus täälläpäin
      on pruukattu tehä.

• Olin jo yli kolmenkymmenen ja pitkälti... Elin edelleen kuin jatkettua nuoruutta. Joku sanoi minua huithapeliksi, joka ei vakiinnu koskaan... En tiedä, olisiko muka pitänyt yksinäisyytä surra, kun minä nautin vain vapaudesta. Enkä helposti edes rakastunut kehenkään. Ei ne minun siihenastiset rakkauteni mihinkään johtaneet, tai johtivat kyllä - suhteisiin. Eivät nuo minua vaimokseen ainakaan tahtoneet.
      Työpaikaltani sitten bongasin perin juurin kunnolliseksi kuvittelemani miehen.
      Kaikki ystävänikin aina vakiintuivat ja häipyivät kuvioista yksi kerrallaan. Toisilla oli jo toinen kierros menossa enkä minä ollut päässyt vielä ensimmäisellekään.

• aila*irmeli

te onnellisia... siis siedättekö toisianne???

• Angel of The Morning

En ole koskaan valinnut, etsinyt enkä löytänyt. Siinä vaan käy niin.
      Jos pitäisi valita, olisin vieläkin ensimmäisen valinnan edessä.

• erilainen kuin muut: kelpasin hänelle.

Oli muutenkin erilainen, mutta sen huomasin paljon liian myöhään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      109
      4236
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      78
      3476
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      80
      3292
    4. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      24
      3199
    5. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3142
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      72
      2896
    7. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2770
    8. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      61
      2721
    9. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2539
    10. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      33
      2384
    Aihe