"Keskusteluako" tämä,

aamulla ehkä

näet, mitä sinulle on edellisenä iltana vastattu?
Sumeaa logiikkaa.....ko?

16

1197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SerpeNTiina

iltaunisia ystäviä tällä foorumilla.
      Sitä pitää mennä varmasti chattiin jos haluaa heti vastauksen;)
      Olen ajatellut,että tämä täällä oleminen kasvattaa minun kärsivällisyyttäni.Jos kysyn jotain,voi olla ettei kukaan vastaakaan.Kysymyksen laatu tietenkin näyttää sen aamulla.
      Tämä on työssä käyvien ihmisten yleinen iltapuhteiden aika.
      Kauniita unia,kun nukahdat!

• ymmärtämättä.

Kun keskustellaan, ja näet kellonajasta, että vastaus on tullut heti. Sen jää kuitenkin jonnekin matkalle, ja näkyy täällä vasta tuntien kuluttua.

Taas hyvä esimerkki, kuinka täällä vastaillaan, ja ollaan tietävinään, vaikkei mikään todellisuudessa mene perille!

• , siis,

jos Eniro suo.

• jo kuponki

täyteen?

• jwha

En ole kyllä alentunut vielä aloittamaan järjettömiä,
      mutta kyllä niihin vastailen.

"Keskusteluako" tämä, no sinne päin ja
      mitä sanamuodoista väliä,
      asia on tärkein, sen opetti jo isovanhempani.

• Yöt ovat nukkumista varten, ja päivisin on muutakin tekemistä kuin nukkua, jotta jaksaa yöllä valvoa. Siinä mun logiikkaa.

• taas oli sellainen ilta

tänne pääsi jos hermo piti, kesti ja kesti ja sitten hermo loppui ja kone kiinni.
        On se niin ihmeellistä tämä tietokonemaailma.

• taas oli sellainen ilta kirjoitti:

tänne pääsi jos hermo piti, kesti ja kesti ja sitten hermo loppui ja kone kiinni.
        On se niin ihmeellistä tämä tietokonemaailma.

Lähes joka kerta tämä on ollut tukossa iltaisin jos olen yrittänyt. No minulla on kyllä muuta tekemistä iltaisin ja kun tässä työt alkaa niin en sitten ehdi edes aamuisinkaan. Työt terrorisoivat kaikkea sosiaalista elämää, ja niimnä tämäkin kiva huvi saa vielä odottaa, että jos joskus pääsee eläkkeelle tai työttömäksi muuten. Mutta kiva kun kommentoit näin aamuisin.

• vastata,

vaikkapa ihan väärään kysymykseen, hih.

• kuin esim. yleisönosasto-kirjoittelu (paikallis)lehtiin. ;))

• Pirre*

pieni viive, tai pitempikin oisi paikallaan,- tällaiselle impulsiiviselle hölösuulle, :/

mutta pittääkin miun taas muistaa kirjautua, niin saapi katumuksen tultua pyyhkästä pahimmat hölötykset taivaan tuuliin :))

• Pirre* kirjoitti:

pieni viive, tai pitempikin oisi paikallaan,- tällaiselle impulsiiviselle hölösuulle, :/

mutta pittääkin miun taas muistaa kirjautua, niin saapi katumuksen tultua pyyhkästä pahimmat hölötykset taivaan tuuliin :))

meillä taitaa olla yhteisiä piirteitä.
        Ei näitä kirjoituksia tule yhtään sen enempää harkittua kuin sanojakaan. Joskus voisi jättää sanomatta. Onneksi nämä saa helpommin poistetuiksi. ;))

Ja paljonko tuo haitannee, mahtuuhan tänne kaikenlaista, varsinkin kun kumpikaan meistä ei taida sanoillaan toisia tölviä - ainakaan tarkoituksella. Olen huomannut, että sinun "hölötyksiäsi" lukee ilolla moni muukin kuin minä. Älä turhaan ryhdy sensuroimaan. ;))

• optimisti-orvokki kirjoitti:

meillä taitaa olla yhteisiä piirteitä.
        Ei näitä kirjoituksia tule yhtään sen enempää harkittua kuin sanojakaan. Joskus voisi jättää sanomatta. Onneksi nämä saa helpommin poistetuiksi. ;))

Ja paljonko tuo haitannee, mahtuuhan tänne kaikenlaista, varsinkin kun kumpikaan meistä ei taida sanoillaan toisia tölviä - ainakaan tarkoituksella. Olen huomannut, että sinun "hölötyksiäsi" lukee ilolla moni muukin kuin minä. Älä turhaan ryhdy sensuroimaan. ;))

että viive on viime aikoina sensuroinut joitain kommenttejani, kun en ole jaksanut useampaa kertaa yrittää ja pitkään odotella. Niin arvokasta sanomista ei minulta löydy, että jaksaisin pitkään niitten kanssa ähräillä. - Siksi näyn viipyilevän täällä nykyisin aamuisin enemmän kuin illalla.

Aamulla voi olla alle 2000 kirjoittajaa paikalla, kun illalla määrä saattaa yli kymmenkertaistua. En yhtään ihmettele, että systeemit ovat lujilla.

• mies_vm56

kiirus tässä, ei tämmöseltä hitaalta hämäläiseltä livenäkään taida sitä vastausta juuri nopeampaa saada.

• Puidenhalaaja

Kiitti makosista nauruista:)))

• kysy tänään,

vastauksen saat ehkä huomenna, jos sumea logiikka sen suo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      185
      1559
    2. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      203
      1443
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1139
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      44
      836
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      720
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      711
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      700
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      691
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      20
      646
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    Aihe