Tienaako FITLINE Ravintolisillä..kuka tietää?

haluais vm-yritykseen mukaan

ONKO KUKAAN KUULLUT...kuulemma mielettömät asiakaskokemukset tutteiden käytöstä...kertokaa joka tuntee ko.yrityksen toimii kuulemma verkostomarkkinointi periaatteella ja suoramyynnillä...mitkä on riskit yms..ajelevat mustilla autoilla toisilla BMW ja puhuvat kuinka firma maksaa auton kulut autobonuksina..voe voe..

moni kakku päältä kaunis...?moniko oikeesti elää vain ns.Fitline tuloilla Suomessa... miksi media ei puhu ja mainosta ko.tuotteita ?

voisin harkita ko.yritystoimintaa jos joku kertoisi tarkemmin...
Vai onko tämäkin vain huu haa touhuja kalliit vitamiinit ja hinnat pilvissä jotta jälleenmyyjille pystytään maksaan provikat...

kertokaa kuka tietää ko.Saksalaisista Fitline tuotteista enemmän ja sen yrityksen bissneksistä

ehkä tosissan voisi startata..

terv:Tavalliseen työhön kyllästynyt

72

22361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fat Line

      Ei kannata alkaa VM myyjäksi, kilpailu kovaa, kun samaa tuotetta myydään kaupoissa 30 % alennuksella
      katso http://www.google.fi
      ja hakusanaksi fitline

      Aikaisempaa juttua ja hehkutusta:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000324&posting=22000000024028688

      Minä pysyisin erossa näistä ravintolisistä, jos jollain on polvi paskana niin 90 tabua Leiraksen
      Glucadol:ia maksaa reseptillä 10 € ja polvi kunnossa kuukaudessa.
      Miksi maksaa 100 € luontaistuotteesta kun tulos voi olla paheneva polvi..

      • anushki

        No kaupoissa ei todellakaan myydä Fitlinea.
        Ja kun alat jälleenmyyjäksi, niin voit ostaa tuotteita 25% alella(kirjoittaja erheellisesti 30%)


      • muultamaattaja

        Leirasta mainostaa vaikka ei saa latiakaa Leiraksen myynnistä.
        Kauppa ei kilpaile suoramyyjän kanssa. Kun poka on edessäni, en ole kaupan lisäravinnehyllyllä.
        Eri asia on jos tuotteet ovat huonoja.


    • ennemmin

      Herbalife. Kaupat eivät kilpaile kanssasi, koska kenelläkään ei ole vastaavia tuotteita.
      Lue tuo Herba -juttu tuosta alempaa.

    • Jxxx

      Itse olen nähnyt sellaisen farmari-Vectran, jossa oli fitlinen tarrat. Muutaman tuhannen euron käyttöauto. Muistelkaamme toki myös Autobonus-dokumenttia, jossa "tavallisista" ihmisistä piti tulla miljunäärejä, kun oli se hieno systeemi. Kannattaa mieluummin säästää oravanpyörästä saamastaan tilistä muutama satanen kuussa niin saa vastaavanlaisen auton ihan ikiomaksi vuoden tai parin kuluttua. Verkostopelleilyllä, mouhoamisella ja epämääräisiä tusinavitamiinivalmisteita kauppaamalla menee paljon kauemmin, että saa tötterön edes käyttöönsä.

      • Ilmair

    • tienaaja

      ansaitsee.

      Kaikessa missä myydään ihan oikeita tuotteita tai palveluita, ansaitsee.

      Jos joku sanoo, ettei tarvitse myydä mitään, rahaa vaan tulee polvista ja nivelistä kun niitä rekrytoi, hälytyskellojen tulee soida.

      Itsestä on sitten kiinni tekeekö työtä ja osaako myydä.

    • Ei toimi.

      Kokemuksesta voin sanoa että ei tienaa. On muitakin parempia.

    • Tee Woittoa

      JOs Sinulla on auto käytössäsi, joudut tekemään joka kuukausi määrätyn määrän työtä.
      Mitä vapautta se sellainen on?
      Ei ilmaisia autoja ajele kaduilla.
      Kaikki se on lisättävä tuotteiden hintaan.
      Myyntivoiton osuus pienenee, mutta onhan se bemari sitä tärkeämpi kakille eri ikäisille kakaroille. Siksi ne ostelevat niitä ylihintaan kaupastakin.

      Tupperwareltakin saa Micran.

      • Mukana ollut.

        Lupauksia lupauksien perään! Ei kannata, tyhjää saa pyytämättäkin.


    • Nimetön

      tuotteista, mutta jos haluat tietoa hyvästä verkostosta laitappa postia [email protected] ja kerron mielelläni lisää.

      • Mulla ei toiminut.

        Kokemuksieni mukaan en saanut mitään tuloksia tään buljun tuotteilla.


      • tiedän
        Mulla ei toiminut. kirjoitti:

        Kokemuksieni mukaan en saanut mitään tuloksia tään buljun tuotteilla.

        kokeilla 3 kk eli solujen uusiutumisen ajan etkä lopettaa esim. muutamien päivien tai viikkojen ajan.
        Jos näin lyhyen aikaa kokeilit, älä tule tänne mussuttamaan ja haukkumaan hyviä tuotteita.


      • marjut k
        tiedän kirjoitti:

        kokeilla 3 kk eli solujen uusiutumisen ajan etkä lopettaa esim. muutamien päivien tai viikkojen ajan.
        Jos näin lyhyen aikaa kokeilit, älä tule tänne mussuttamaan ja haukkumaan hyviä tuotteita.

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....


      • Alleessa -76
        marjut k kirjoitti:

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....

        Yleensä ne, jotka eivät käytä tarpeeksi kauan tai joilla ei ole varaa käyttää tuotteita, alkavat netissä haukkua tuotteita. Jokaisella kannattaa kokeilla itse, eikä kuunnella näitä negatiivisia höpinöitä sen kummemmin kuin selvitymistarinoitakaan.

        Kokeile itse ja päätä sitten siltä pohjalta! Tuotteilla 100% tyytyväisyys ja rahat takaisin-takuu!


      • Asiantuntija
        marjut k kirjoitti:

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.


      • Kyseenalaistava
        marjut k kirjoitti:

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....

        Mitenkähän lie ollut pariskunnan muut elämän tavat??


      • jöns
        Asiantuntija kirjoitti:

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.

        Alkoholi on vesiliukoista ja maksa menee rikki. Terveellinen vihreä tee on vesiliukoista ja isoilla annoksilla maksa-arvot nousevat jne. Jos ei ole mitään alkeellisintakaan ymmärrystä ihmisen fysiologiasta anaboliasta ja kataboliasta niin ei kannatta muita opastaa.


      • Jxxx
        Asiantuntija kirjoitti:

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.

        Olisi hyvä laittaa bibliografiset tiedot tutkimuksista, joihin nuo juttusi perustuvat. Ruuassa on vitamiineja, jos et ole tiennyt.


      • ParastaKaikista
        Mulla ei toiminut. kirjoitti:

        Kokemuksieni mukaan en saanut mitään tuloksia tään buljun tuotteilla.

        Siinäpä se. Itse edustan maailman parhaita lisäravinteita ja niiden teho todistetaan eli tehdään mittaus alussa ja 3 kk:n jälkeen ja jos ei ole arvot nousseet, niin saat rahat takaisin! Ja tällä lisäravinteella on myös paljon muuta ainutlaatusta seikkaa, jotka saavat kilpailijan tuotteet näyttämään pelkältä puuhastelulta. [email protected]


      • kokemusta on..
        marjut k kirjoitti:

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....

        Hei!
        selvästi tuosta sinun tekstistä käy ilmi se, että et ole saanut tarpeeksi tietoa aineista ja niiden käytöstä eli siltä, joka sinulle nämä on myynyt. Itse olen käyttänyt 10 vuotta fitline tuotteita ihan säännöllisesti ja en voi muutakun pelkästään kehua! Myös meillä saavat lapsetkin ihan säännöölisesti ja meillä ei influenssat vaivaa... Onhanse hyvin selvää, kun sieltä alkaa vuosien ja vuosien kertymät tulemaan pois niin onhan sitä tavaraa. Aineiden annostelu pitää aloittaa pienistä määristä, jotta kehossa alkaa asiat tapahtumaan pikku hiljaa. Nämä ei ole mitään ihme aineita, vaan ne on Suomessa saanut RUOKA-AINELUOKITUKSEN! Eli sinun tapauksessa pyytäisin kyllä asiantuntevaa tietoa myyjältäsi ja jos hän ei tiedä, niin hänen kuuluu asia selvitää! Kun keho saa oikeaa ravintoa oikeaan paikkaan (solutasolle) niin keho työstää asioita itse, eikä aineet!


      • AIVOPESTY !!!!!
        Asiantuntija kirjoitti:

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.

        Lapsikin nyt tietää, että kyseinen firma vetelee viimeisiään - välttäkää uppoavaa laivaa.


      • ei
        Asiantuntija kirjoitti:

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.

        hahhaaa vai on Fitline ruokaa, puhu pukille


      • Puhdas ruoka
        tiedän kirjoitti:

        kokeilla 3 kk eli solujen uusiutumisen ajan etkä lopettaa esim. muutamien päivien tai viikkojen ajan.
        Jos näin lyhyen aikaa kokeilit, älä tule tänne mussuttamaan ja haukkumaan hyviä tuotteita.

        FitLine porukat pitää kaikenlaisia akatemioita, joissa henki on kuin uskonlahkoissa. Jo myyntityössä olevat "todistavat" vuorollaan omakohtaisia kokemuksia tuotteiden myönteisestä vaikutuksesta erilaisiin vaivoihin. Ja siksi tuotteita ei ole missään vähittäiskaupoissa, koska sen myynti ei lähtisi käyntiin. Se tarvitsee suusta suuhun markkinoinnin, ettei vaan myynti tyrehdy.
        Täyttä humpuukia.


      • Fitline ja Urheilu
        kokemusta on.. kirjoitti:

        Hei!
        selvästi tuosta sinun tekstistä käy ilmi se, että et ole saanut tarpeeksi tietoa aineista ja niiden käytöstä eli siltä, joka sinulle nämä on myynyt. Itse olen käyttänyt 10 vuotta fitline tuotteita ihan säännöllisesti ja en voi muutakun pelkästään kehua! Myös meillä saavat lapsetkin ihan säännöölisesti ja meillä ei influenssat vaivaa... Onhanse hyvin selvää, kun sieltä alkaa vuosien ja vuosien kertymät tulemaan pois niin onhan sitä tavaraa. Aineiden annostelu pitää aloittaa pienistä määristä, jotta kehossa alkaa asiat tapahtumaan pikku hiljaa. Nämä ei ole mitään ihme aineita, vaan ne on Suomessa saanut RUOKA-AINELUOKITUKSEN! Eli sinun tapauksessa pyytäisin kyllä asiantuntevaa tietoa myyjältäsi ja jos hän ei tiedä, niin hänen kuuluu asia selvitää! Kun keho saa oikeaa ravintoa oikeaan paikkaan (solutasolle) niin keho työstää asioita itse, eikä aineet!

        Fitline tuotteista on varmaan monille tosi hyöty - eri syistä monilla on omia mielipiteitä mutta varmin ja luotettavinta infoa saa aina tuoteden valmistajalta.

        Tässä internet osoite:
        http://www.fitline.com/?action=contact&cid=72&c_id=1289&TP=770803

        (Jos joku tarvitsee luotettavaa tietoa Fitline tuotteista, sen saa valmistajan viralliselta internet sivulta)
        http://www.fitline.com/?action=contact&cid=72&c_id=1289&TP=770803

        Tee kysymyksen heille niin saat virallisen vastauksen.


      • neverfitline
        marjut k kirjoitti:

        ehdin käyttää mieheni kanssa fitline tuotteita melkein sen paljon puhutun kolme kuukauta... vatsavaivat olivat mitä melkoiset, ulosteen määrä lisääntyi räjähdysmäisesti, samoin ilmavaivat. nyt miehellä ei suoli meinaa toimia huonostikaa, eli on menossa lääkäriin jatkotutkimuksiin. ylävatsa on kova kuin kivi ja kärsii välillä kramppaavista vatsakivuista. itselläni on ollut jatkuvaa oksettavaa tunnetta, pahoinvointia yms. ja olen todella huolissani meistä ja kaikista muista jotka ovat kyseistä tuotetta käyttäneet. lähipiirissä on samanlaisia oireita useilla ja yhdellä kehittyi vakava suolitukos ja maksa-arvojen raju nousu? olen pettynyt tuotteeseen ja samalla olen kyllä aikamoisessa pelkotilassa, mitä tuote ehti ruoansulatuksessani ja koko sisäelimistössäni aiheuttaa....

        Juu, sama juttu. Ystäväni käytti ihan tarpeeksi kauan ftllinea ja oli kipeä vatsa alusta loppuun ja kun sitten paikkakunnalla sattui olemaan akatemia, niin käytiin siellä vähän valitttamassa, niin myyjät kuorossa kirkuivat että ystäväni oli käyttänyt liian pieniä annoksia ja että nyt pitäisi vain lisätä annoksia ja sitten odottaa taas kolme kk.

        Lääkäri määrää kyllä vastaavassa tilanteessa vaihtamaan lääkettä, mutta näillä ei ole mitään moraalia. Kehtaavat leikkiä toisten terveyden kanssa.


      • Luomukissa
        Asiantuntija kirjoitti:

        Et sitten ohjeita saanut käyttöön?

        Elimistösi on niin hapan, että kun sinne laitetaan emäsjuomaa niin oksetuksen tunne on hyvinkin mahdollinen! Se on ihan normaalia ja pitäisi vaan jatkaa tuotteen käyttöä pienemmillä annoksilla.

        Suolitukos on varmaan johtunut siitä, että henkilö on kärsinyt ummetuksesta ja siihen jos aloittaa täydellä annostuksella kuitupitoisen juoman, joka saa massan liikkeelle, voi tehdä pahemman tilanteen ku rööri on jo aiemmin tukossa. Eli se pakkautuu. Siksi varovainen aloitus niin, että ummetus liukenee vähitellen.

        Maksa-arvot eivät voi nousta Fitlinestä, koska se on vesiliukoinen. Ei siis keräydy maksaan.
        Lisäksi elintarvikevirasto on luokitellut Fitline tuotteet RUUAKSI eli ne eivät edes ole mitään vitamiineja eivätkä voi aiheuttaa mitään haittaa.

        Jos voit syödä ruokaa, voit syödä Fitline tuotteita.

        http://www.evira.fi/portal//2878/?bid=753


    • ravintolisät

      Hei,
      kirjoita viesti sähköpostiini [email protected] niin kerron mielelläni lisää FitLine-tuotteista ja ansiomahdollisuuksista.

      • CTS

        Haluatko saada parasta mahdollista tuote-ja liiketoimintatukea FitLinen tiimoilta? Jos vastasit kyllä, laita mailia [email protected] tai reksiteröidy www.7458.fitline.com


    • yyman11
      • urpo666

        Tosi vakuuttavaa tehdä bisnestä jollain ilmaismeilillä ja anonyyminä esiintymällä.


    • swivel

      Jos et ole vielä saanut tietoa fitlinesta niin suosittelen käymään sivulla www.5162035.well24.com

    • fitline jälleenmyyjä

      Ei susta tule mitään. Näin voin ja uskallan sanoa myyntityön ammattilaisena. Viestistäsi käy jo ilmi valitus ja pettymys ja sillä asenteella voit jäädä kotiin homehtumaan.
      Yritystoiminnan pyörittäminen vaatii asennetta ei kuten sinulla:- voisin harkita "asennetta"! Jos jotain tahtoo on se pakko tehdä ja ottaa vastuu tekemisistään ja sitä kautta onnistumisestaan ja tuloksesta.
      Voisin alkaa asenteella on moni nukkunut elämänsä ohi tee sinä sama.

      • Hyvinvoinnin Maailma

        Tarjoamme vaihtoehtoa em keskustelun tuotteille. Tutustu www.hyvinvoinninmaailma.com


      • juupas
        Hyvinvoinnin Maailma kirjoitti:

        Tarjoamme vaihtoehtoa em keskustelun tuotteille. Tutustu www.hyvinvoinninmaailma.com

        Älkää pliis tuputtako mitään aloe veraa, joka ei ole millään rinnastettavissa Fitline tuotteisiin. HÖPÖHÖPÖÄ! Älkää uskoko "hyvinvoinnin maailmaa", jos väittävät täysin vastaaviksi omia tuotteitaan.


      • Jöns
        juupas kirjoitti:

        Älkää pliis tuputtako mitään aloe veraa, joka ei ole millään rinnastettavissa Fitline tuotteisiin. HÖPÖHÖPÖÄ! Älkää uskoko "hyvinvoinnin maailmaa", jos väittävät täysin vastaaviksi omia tuotteitaan.

        Jos olet sairas menet lääkäriin josta saat tarvittavat lääkkeet.Kuinka ihmeessa joku työtön merkonomi tai putkimies voi tarjota sinulle elintarvikkeiksi luokiteltavia tuotteita sikahinnalla myymällä apua mihinkään. Jos haluat laihtua ja piristyä lopeta dokaaminen aloita liikunta syö vähemmän kuin kulutat, näin yksinkertaista se on Verkostomarkkinointi on tehokas vedätyksen muoto jolla vain pyramidin ylin osa voi saada tuloa.


      • Jxxx
        Hyvinvoinnin Maailma kirjoitti:

        Tarjoamme vaihtoehtoa em keskustelun tuotteille. Tutustu www.hyvinvoinninmaailma.com

        http://www.hyvinvoinninmaailma.com/25

        Samaa tasoa on tämä väittämä: "Jos makkarasi jää liian kylmäksi grillaamisen jälkeen, laita sille oikein tulista sinappia niin makkara lämpenee".

        Tosiasiassa silloin laihtuu, kun kuluttaa enemmän kuin syö ja lihoo, kun syö enemmän kuin kuluttaa. Poppakonsteja ei ole.


      • jöns
        Jöns kirjoitti:

        Jos olet sairas menet lääkäriin josta saat tarvittavat lääkkeet.Kuinka ihmeessa joku työtön merkonomi tai putkimies voi tarjota sinulle elintarvikkeiksi luokiteltavia tuotteita sikahinnalla myymällä apua mihinkään. Jos haluat laihtua ja piristyä lopeta dokaaminen aloita liikunta syö vähemmän kuin kulutat, näin yksinkertaista se on Verkostomarkkinointi on tehokas vedätyksen muoto jolla vain pyramidin ylin osa voi saada tuloa.

        vedä jönssiin


      • t
        jöns kirjoitti:

        vedä jönssiin

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa


      • Timppa1971

        Kyllä toimii. Täällä haukkuu ne jotka ei tiedä asiasta hönkäsen pöläystä!!! Itsellä toiminut ja olen myös alkanut suositteleen tuotteita. yksi vanhempi mieshenkilö tuli kk päästä kehumaan, että on aivan taivaassa tuotteista. Hän on nyt kesto tilaaja!!! Tuotteita täytyy käyttää yksinkertaisesti jonkin aikaa että tulokset huomaa. mikään ei toimi heti. Jos joku haluaa suositteleen ja kokeilemaan tuotteita ottakaa yhteyttä. [email protected]. Kerromme tuotteista paremmin henkilökohtaisesti.


    • joskus kokeillut

      että Fitlinen myyntiprovisiot tulee shekkinä. Tuota shekkiä ei voi vaihtaa rahaksi vaan se käy ainoastaa maksuvälineenä myymälässä. Bisneksenä ei siis onnistu pelkkä verkkokauppamyynti... vaikka kuinka sivujesi kautta tilauksia tehtäisiin. Pitää siis itse pitää varastoa. Muuten toimiva systeemi olisi ollutkin.

      • Tietäväinen-76

        Saa myös tilille, ei tarvi ottaa sekkeinä.


    • tuosta fitlinesta, mut voisin suositella foreveria :). Ite nyt sanon oman kokemuksen perusteella ja asiakaspalautteiden kautta, että tuotteet on todella laadukkaita ja tasan tarkkaan hintansa väärtejä :)! Menekki myös aivan taattu! Aloitin asiasta blogin pitämisen, joten voit käydä kurkkaamassa seuraavasta hieman lisää http://aloeveranmaailma.blogspot.com/. Jos haluat tietää enemmän niin otappa yhteyttä [email protected]. Laita sinne yhteystietosi, jotta voin soittaa ja kertoa hiukan paremmin :). Kaiken lisäksi voit käydä kurkkaamassa tuotteita www.foreverliving.se. Sieltä löytyy myös muuta tietoa.

    • Annikki *****

      Töitä tekevä menestyy...

    • vitamiinisutari

      ei tienaa

      • Huippu juttu

        Ei todellakaan. Siirryin tähän pettyneenä toiseen Saksalaisyritykseen (LR) ja nyt menee todella hyvin, on firman auto ym. Tosi uskottavaa bisnestä ja toimivat tuotteet. Suosittelen. On tulevaisuuden ykkönen maailmassa!


      • onnenpäiväsi
        Huippu juttu kirjoitti:

        Ei todellakaan. Siirryin tähän pettyneenä toiseen Saksalaisyritykseen (LR) ja nyt menee todella hyvin, on firman auto ym. Tosi uskottavaa bisnestä ja toimivat tuotteet. Suosittelen. On tulevaisuuden ykkönen maailmassa!

        Verkosto...opiskele talous puolta ja tienaa rahaa
        onnenpäiväsi7.12.2009 14:36
        Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
        Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
        Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
        jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.

        Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.

        eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?

        Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]


      • black.
        onnenpäiväsi kirjoitti:

        Verkosto...opiskele talous puolta ja tienaa rahaa
        onnenpäiväsi7.12.2009 14:36
        Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
        Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
        Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
        jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.

        Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.

        eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?

        Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]

        typerä postailusi...


      • kiellossa?
        onnenpäiväsi kirjoitti:

        Verkosto...opiskele talous puolta ja tienaa rahaa
        onnenpäiväsi7.12.2009 14:36
        Lontoossa sijaitseva "Kansainvälinen investointi ja talous koulu"
        Alat opskelemaan etänä rahan käyttöä,säästöä ja miten sitä tienataan.
        Ensimmäiset 5 opiskelu pätkää ilmaisia (muuten 29 USD)
        jatkossa opiskelu maksaa noin 3,5 dollaria päivä eli ei oikeestaan mitään....rahan saa takaisin nopeasti kunhan tajuaa itse sen että todellakin haluaa oppia ymmärtämään sen mitä raha OIKEASTI on ja miten sitä saa aikaiseksi pienelläkin starttikapitaalilla, eli suoraan sanoen miten saa rahavirran toimimaan.

        Todella kiinnostava homma ei tarvii myydä mitään jauhoja eikä pulvereita sun muita shamppoita tai geelejä....eikä GNLDn tuotteita =) olen itsekin GNLDssä ollut eikä siitä tullut mitään...täällä opetetaan tekemään rahaa, tienaamaan sitä mitä olet vailla...mitä ihmisiä pitää olla ympärillä jotta tavoitteet toteutuvat ja niin edelleen.

        eivät ole sivut vielä suomenkielisiä, mutta kuulin että kun tulee 50 ihmistä verkkoon niin itse kääntävät sivut suomeksi automaattisesti...eli jos kiinnostusta jollain löytyi, niin tätä linkkiä klikkaa http://millionareoffuture.isifedu.com/presentation niin pääsee tutustumaan...linkki on mun nicknamen kanssa joten tiputte automaattisesti mun alle...ja ei kun onnea rakentamaan himasta...mökiltä...tai vaikka kanarian saarilta omaa verkkoa...ja opiskelemaan rahataloutta ...ei ole mun mielestä huono juttu. Vai mitä?

        Jos kysyttävää tulee niin mailaa voi tänne [email protected]

        Miksi tuon koulun säännöt kieltävät markkinoimasta sitä verkossa ja keskustelupalstoilla? Mitä järkeä siinäkin on?


    • hannuonnekas

      Olen käyttänyt vaimoni kanssa fit-line tuotteita pian vuoden ja aiomme jatkaa tästä eteenpäinkin. Täna aikana olen ottanut mukaan myös omega 3 ja Q10 öljyt, jotka ovat nestemäisinä. Voin vakuuttaa fit-line tuotteiden toimivuuden. Hinta ei ole siihen nähden kalliit kun miettii kuinka paljon ne auttaa. Esim. En ole sen jälkeen sairastanut viheliäistä kurkkukipua,pintaverenkierto parantunut merkittävästi Olo aamulla huomattavasti pirteämpi. Perustuotteissa kaikki takaavat päivittäisen vitaaliaineiden saannin, sillä en ole kovin innokas hedelmien ja vihannesten syöjä. Jo eka päivänä huomasin kahvin jäävän paljon vähisemmäksi . Olin paljon pirteämpi heti aamusta ja iloisempi mieli. Kahden viikon käytön jälkeen painoni oli laskenut 2 kg, enkä tehnyt asian eteen mitään. Taloudellisesti en ole huomannut niiden rasittavan, sillä joutuisin muuten ottamaan kaikenmaailman pillereitä yäk. Onneksi nämä ovat pulverimuodossa. ps. suosittelen

      • Linda Lampenius

        Kyllä tienaa...! : )


      • kirsi-45v
        Linda Lampenius kirjoitti:

        Kyllä tienaa...! : )

        olen käyttäny fit line aineita yli 10v enkä muista koska olisin ollu kipeenä tautisia ihmisiä ollu ympärillä mutta, sain niin hyvän vastustuskyvyn näistä aineista että, ei taudit tartu, ja se pitää ottaa huomioon jos syötte tapletteja voi olla että ei imeydy teidän kehoon vaan tulee kakan mukana pois, siks nämä fitline tuotteet on hyviä kun ne on vesi liukoisia ei imeydy ja jää sun kehoon muhimaan, ja kun olen muutaman vuoden käyttäny solunsuoja ainetta pystyn olemaan navetalla kun olen lehmille allerginen se suojaa soluja, eikä ole tarttenu ottaa sikapiikkiä eikä ottanu mun tyttönikään kun odottaa vauvaa ottaa joka päivä 2 kertaa päiväs activaissia siinä on kaikki B-vitamiinit ja C-vitamiini ja lisäksi ottaa restorantea iltajuomana, terveenä on ollu, ja mun isä myös on ottanu näitä aineita 74v ja terveenä on pysyny, vaikka ne maksaa mutta, oletko valmis panostamaan terveyteesi, maksaa sekin kun syöt lääkkeitä ja mitäs myrkkyä niissä sitten on, ajatelkaas sitä mitä se myrkky tekee teidän elimistölle.......ja sairaslomalla en ole töistä ollu moneen vuoteen ainakaa vielä vaikka raskas työ (maataluoslomittaja)....jos nyt ei sit joudu elukan puskemaksi varovainen pitää vain olla...


    • kuoza

      Kyllä tienaa, mutta kannataa katsoa kenen kanssa tomii.Hyvä tiimi,silloin on rajattomat mahikset.
      Ja saa apua,etenkin alussa.Otakaa minuun yhteyttä kerron kuinka sain fit linen avulla moottoripyörän!

    • mirvajade

      itse olen mukana fitlinessa, ja voin sanoa että tienaan kiitettävästi ja työaikani ovat mukavat. otahan yhteyttä suoraan [email protected] tai 045-1378626

    • Fitline 770803

      Kiitos kysymysestä!
      Henkilökohtaisesti ja rehellisesti jos ajattelet että tienaisit vähän taskurahaa, sinulla on oltava
      1) Aikaa -(2) kiinostusta (3) Henkilökohtaisia kokemuksia (ainakin sen verran että voit tietää mitä haluat myydä). (4) Kärsivällisyyttä. (5) kehitettävä laaja kontakti piiri. (6) Rahaa millä ensiksi ostat tuotteita. Soluenergia-setti tai Aamu-Päivä-Ilta -setti jälleenmyjä hinta noin 80€ - 92 € /kk

      ilman jälleenmyyjä sopparia hinta on internetti sivulla: http://fitline.com/?action=quickorder&cid=72&c_id=1338&TP=770803

      (7) Toisten Kokemusia: http://pm-international.com/?cid=72&c_id=1286&TP=770803

      (8) On hyvä jos olet päättäväinen ja aktiivinen alusta pitäen.

      Fitline tuotteet ovat kehuttuja ja niin kuin aina on myös kilpailijoita. enisi sijaisesti käyttää oman itsesnsä vuoksi, business ulee ajan kanssa verkoston laajetessa.

      voit kokeilla Fitline tuoteita, on 30 päivän varmuus takuu, jos tuntuu että ei ole mitä odotit voi aina perua ja saada sijoittaman rahan takaisin jos samalla tekee jälleen myyjän sopimuksen - sen teet parhaiten Internetissä: http://770803.pm-quickstart.com/?cid=fi

      aloittamalla jälleenmyjä edustajaksi saa 20% - 30 % alennuksen ja muita etuja lue enemmän web sivulta:

      http://pm-international.com/?action=article&a_id=6781&cid=72&c_id=1315&TP=770803

      Fitline tuotteet löydät: http://fitline.com/?TP=770803&cid=72

      (Jos olet näppärä internetti suvujen tekijä ja markkinoimaan internetin kautta niin on todella suuri kiinostus tuottella) kokeile montako Internetti sivua aukeaa googlesta hakusanalla: Fitline 770803

      Toivon sinulle menestystä!

    • tyylilyyli4

      olen aloittanut reilu kuukausi sitten käyttämään kyseisiä tuotteita, ja kannattaa kysyä ohje neuvoa ja aloittaa pienemmillä annoksilla ja vähitellen suurentamaaan, mulla on kaikin puolin tullut kehoni olotilaan muutoksia sairastan monelaisia sairauksia,siis positiivisia muutoksia , kaikkeen tarvitaan aikaa ja nämä on kaiken lisäksi Valviran hyväksymät tuotteet , älkää ihmiset heti haukkuko jotain jos ette ole kokeilleet pitempään, kerron jatkossa lisää kun olen kokeillut pidempään nimim. Tyylilyyli

      • Nomorewishmarketing

        Mielestäni nuo eivät ole positiivisia muutoksia, jos monenlaisia sairauksia olet alkanut sairastamaan. Kehottaisin harkitsemaan käytön lopettamista. Tyylilyyli4 vaikuttaa kyllä itsekin verkostomarkkinoijalta kun pilkkusäännöt ovat hieman hukassa.


    • tyylilyyli4

      Tyylilyyli4 korjaa että tuotteet on Eviran hyväksymiä eikä Valviran,meni vähän nimet sekaisin, eli ovat lutettavia tuotteita

      • Nomorewishmarketing

        Vieläpä lutettavia tuotteita. Jännää!


      • aaa laatua
        Nomorewishmarketing kirjoitti:

        Vieläpä lutettavia tuotteita. Jännää!

        Erittäin laadukkaita tuotteita.
        Hyvä verkkokauppa.
        Töitä en tekisi kyseisessä yrityksessä PM International mutta tilaan tuotteita.


      • Anonyymi
        aaa laatua kirjoitti:

        Erittäin laadukkaita tuotteita.
        Hyvä verkkokauppa.
        Töitä en tekisi kyseisessä yrityksessä PM International mutta tilaan tuotteita.

        Minä olen kestotilaaja,mutta en ymmärrä miksi minun pitäisi lähteä palavereihin naapuripaikkakunnalle kertomaan tuotekokemuksia,ihan ilmaiseksi???Alkuun painostus oli kovaa,sanoin suoraan että jos saan tuotteita tai rahaa niin voin lähteä,ilmaiseksi en tule!


    • puhnalle

      Eikä tässä vielä kaikki! jokainen tilaaja saa ilmapallon ja sukat. Nyt vain puhelin käteen ja tilaamaan. Lisäksi jokainen tilaaja osallistuu arvontaan, jossa on palkintona vuoden makararoonit ( 4 pussia ). Mitä siis enää odottamaan nyt vaan siellä kotona puhelinlangat kuumiksi.

      • Vetelämakaroni.

        Olisin kiinnostunut noista makarooneista, minulla on enää 3768 pussia verkostomakaroneja jäljellä joten täydentäisin mielelläni varastoja, eikä tiedä vaikka saisin tingittyä ilmapallon vielä kaupanpäälle.


    • ihmetys

      Ampliassa pakkomyyvät fitlinen tuotteet ilman mitään ohjeistuksia. Kotiin tullessa huomasin, että kaiken muun ohella oli myös fitlinen tuotteita myyty heidän omasta kaupastaan. Monta sataa sai pulittaa erilaisiin lisäravinteisiin. Fitlinesta en ollut aiemmin kuullut mitään niin en tiennyt mitä ovat. Kaippa nyt käytän nekin kun kalliilla tuli ostettua.

    • Kivipukki

      Tervetuloa vaan mukaan www.560580.pm-quickstart.com

    • KOKEN

      KOKEILIN KOLME VIIKKOA NÄITÄ fITLINEN TUOTTEITA. MYYJÄ KEHUI MAASTA TAIVAASEEN NÄMÄ TUOTTEET, LAIHDUTTAA VIRKISTYY JA IHO LOISTAA. ITSELLÄNI KOVA VÄSYMYS, IHO VAATII IHOTAUTILÄÄKÄRIN JA KALLIIT VOITEET. KUN PALAUTUN LOPUT TUOTTEET. MYYJÄHÄN VAATI HETI SELITYSTÄ MIKSI LOPETIN. KALLIS HARRASTUS JA KALLIIKSI MYÖS TULI. EN VOI ANTAA YHTÄÄN POSITIIVISTA SANAA TÄTÄ KOKEILUSTA

    • FaktaaFitlinesta

      Lue blogista fakta-asiaa Fitlinen todennetuista vaikutuksista

      http://hyvinvointi.ts.fi/terveys-tiede/fitline/

      Lääketieteen tohtori,professori Juhani Knuuti
      "Yhteenveto

      FitLine-tuotteiden markkinointi sopii aikamme trendiin. Ensiksi väitetään, että normaali ravintomme on puutteellista eikä anna meille riittävästi ravinteita. Sen jälkeen medikalisoidaan ihmisten hyvin tavalliset tuntemukset kuten väsymys ja stressi. Ratkaisuksi niihin tarjotaan taikavaikutteisia ylihintaisia lisäravinteita.

      Höysteenä käytetään pseudotieteellisiä väitteitä, laatustandardeja ja logoja. Näillä ilmeisesti pyritään peittämään se seikka, että varsinaisia tutkimuksia tuotteesta taikka sen tehosta ei ole tehty.

      On ilmeistä, että tämä liikestrategia toimii hyvin. Pelkästään tämä yksi yritys on kyennyt tällä ja vastaavilla tuotteilla synnyttämään Suomessa lähes 20 miljoonan liikevaihdon ja lähes 3 miljoonan tuloksen. Yhdistelmä suoraa nettimyyntiä ja verkostomarkkinointia on ilmeisen toimiva konsepti.

      Verkostomarkkinoinnissa jälleenmyyjä saadaan ilmeisesti uskomaan tuotteeseen kritiikittömästi. Pseudotieteellinen jargon uppoaa kohderyhmään täydellisesti. Ainakin tähän tulokseen tulee kun hakee tietoja näistä tuotteista.

      Toisaalta selitys voi olla myös paljon raadollisempi. Liittyessään organisaatioon oikeaan aikaan, voi myynnillä hetkellisesti kyetä tavanomaista helpommin ansaitsemaan tuloja, jotka muutoin olisivat koulutustaso huomioiden epätodennäköisiä. Siinä tilanteessa tuotteen kyseenalaistaminen ei taida tulla monelle mieleen."

    • Ravinto_Kemisti

      Kävin huvikseni Fitlinen verkkokaupassa. Sieltä saa tämänkin tuotteen: Pro·B·4 jogurttijuoma 5 1 –setti.
      Hinta on 143,70 EUR/setti. Tuotteen kilohinnaksi muodostuu 79 EUR/kg. Tuotteessa on markkinoijan mukaan vähintää 4 patentoitua bakteerikantaa. Niasiinia ja inuliinia on jostakin syystä tuotteessa mukana.

      Kävin huvikseni läpi kaikki tässä ”terveysjugurtissa” luvatut aineosat:
      lactobacillus acidophilus = osta A-piimää , saat aina tätä bakteeria
      lactobacillus bulgaricus = syö jugurttia tai juustoa, saat bakteerin varmasti
      lactobacillus delbrückii = syö jugurttia tai juustoa, saat bakteerin varmasti
      bifidus bacteria = elää luonnostaan ihmisen suussa, vatsassa ja vaginassa, nuolaise naapuriasi
      streptococcus thermophilus. = syö jugurttia tai juustoa, saat bakteerin varmasti
      niasiini = B3-vitamiini, muista syödä lihaa, sisäelimiä, kalaa, maitotuotteita, kananmunia jne ja et voi kokea B3-vitamiin puutosta.
      Inuliini = eräs sokeri, käytetään makeutusaineena. Pierettää kyllä, muuta vaikutusta en tiedä.

      Fitline-verkkokaupasta saat 142,7 Eurolla 1,8 kg ”terveysjugurttia”.
      K-kaupasta saat arvioni mukaan samalla rahalla noin 100 kg piimää tai jugurttia. Tämän verran verkkkokaupassa ja tyhjillä terveysväittämillä pissitään silmään.

    • mitälie

      Täysin synteettisiä tuotteita. Kuivatussa porkkanassa ei ole juuri mitään ravintoarvoa. Eikä se toimi kun jauhetta lisätään veteen. Tulee mieleen kun lapsena mehujauhetta lisättiin veteen ja juotiin mehuna.

      • jrppjgehipe

        Koinisti hei! Nostelit 10 vuotta sitten tehdyn keskustelun. Niele vain se koini tappiosi


    • Anonyymi

      Eli ideana on se, että myyjä ostaa tuotteita isomman määrän kerralla ja saa alennusta ja myy sitten ne normihintaan eteenpäin ja tästä erotuksesta tulee se voitto myyjälle?
      Mutta kai kaikesta mitä Suomessa tienaa pitää verot maksaa vai miten tämä toimii?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe