Luin netistä että siperianhernepensaassa oleva harmaus on jotain kasvitautia, härmää. Neuvottiin suihkuttamaan ruokaöljy-astianpesuaine-vedellä. Suihkutin ja härmä lähti, mutta nyt on lähtenyt kaikki lehdetkin :(. Mahtaako se pensas nyt olla mennyttä? Tuskin ainakaan tänä vuonna enää tulee lehtiä takaisin?
Siperianhernepensaan
3
388
Vastaukset
- ellit
No ei varmaan siperianhernepensas tuosta käsittelystä kuole,voi olla että lehdetkin vielä tulevat uudelleen,mutta ainakin ensi keväänä, ja silloin on taas sama tilanne edessä...siis se härmä ;(
Minä en ole tehnyt mitään,kaunis se aita on härmäisenäkin ja tiputtelee lehtiään,vaikka ei ole anntettu mitään ;))- helpotuksen huokaus
Ei se härmä minuakaan haitannut mutta ajattelin kokeilla hortonomin taitojani. Ensi vuonna saa pensas kyllä olla taas ihan itsekseen.
- kuivakake
helpotuksen huokaus kirjoitti:
Ei se härmä minuakaan haitannut mutta ajattelin kokeilla hortonomin taitojani. Ensi vuonna saa pensas kyllä olla taas ihan itsekseen.
En ole kylläkään vielä kokellut, mutta täällä joku kehoitti tuhkalla käsittelemään. Pitää kokeilla molempia. Minua suututtaa, kun naapurit huomauttelevat homeesta. Ei minuakaan itseäni haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744001447- 1891094
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11932Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10917- 64911
- 64876