Luin netistä että siperianhernepensaassa oleva harmaus on jotain kasvitautia, härmää. Neuvottiin suihkuttamaan ruokaöljy-astianpesuaine-vedellä. Suihkutin ja härmä lähti, mutta nyt on lähtenyt kaikki lehdetkin :(. Mahtaako se pensas nyt olla mennyttä? Tuskin ainakaan tänä vuonna enää tulee lehtiä takaisin?
Siperianhernepensaan
3
391
Vastaukset
- ellit
No ei varmaan siperianhernepensas tuosta käsittelystä kuole,voi olla että lehdetkin vielä tulevat uudelleen,mutta ainakin ensi keväänä, ja silloin on taas sama tilanne edessä...siis se härmä ;(
Minä en ole tehnyt mitään,kaunis se aita on härmäisenäkin ja tiputtelee lehtiään,vaikka ei ole anntettu mitään ;))- helpotuksen huokaus
Ei se härmä minuakaan haitannut mutta ajattelin kokeilla hortonomin taitojani. Ensi vuonna saa pensas kyllä olla taas ihan itsekseen.
- kuivakake
helpotuksen huokaus kirjoitti:
Ei se härmä minuakaan haitannut mutta ajattelin kokeilla hortonomin taitojani. Ensi vuonna saa pensas kyllä olla taas ihan itsekseen.
En ole kylläkään vielä kokellut, mutta täällä joku kehoitti tuhkalla käsittelemään. Pitää kokeilla molempia. Minua suututtaa, kun naapurit huomauttelevat homeesta. Ei minuakaan itseäni haittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499